{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Et knust hjerte - Savnet. {{forumTopicSubject}}

Forsvinder savnet nogensinde?
Jeg syns hver eneste dag der går bliver savnet større & større, for nu mere længes jeg efter min prinsesse.
Jeg vil så gerne se, rører, kysse hende igen - Hvorfor?!
Det jo til at blive sindsyg over - Da min prinsesse blev aflivet, blev alt sort, gik ned i et stort krisechok, tæt på at blive depri.
Jeg savner hende såe meget. Alle herinde har jo prøvet at miste jeres elskede dyr - så håber i forstår hvordan jeg har det.
- jeg forstår det simpelthen ikke. Tuder hver dag, ber en bøn hver aften, og sender en tanke til hende - Der løber min sorte skønhed, uden smerte, og er glad - Jeg øsnker egentlig mere end noget andet at være ved hendes side, håret blæser med vinden, og solnedgangen.
- Ih, hvor jeg dog inderligt ønsker min pige tilbage..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et knust hjerte - Savnet.
  • #3   10. mar 2010 Jeg forstår udemærket hva du mener, jeg mistede min pony i december måned og har faktisk ikk rørt en hest siden, bare nogen snakker om deres hest, bliver jeg ked med det samme, jeg tænker på hende hver eneste dag...

• #5   11. mar 2010 Ja det er også dumt af mig ikk at ha være sammen med nogen andre heste siden, jeg burde også allerede have fået en ny, men har desværre ikk råd, bare så man kunne komme over den anden, men har ikk haft muligheden for det...

• #7   12. mar 2010 Nå ja oki, ja min blev jo så aflivet pga af alder dom, så tvivler på jeg kunne få noget for det... smiley

Kommentér på:
Et knust hjerte - Savnet.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce