{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Knust hjerte ... igen 2 {{forumTopicSubject}}

Ja, så fik alle ret som skrev på mit emne sidste gang..
Fyren jeg er sammen med, var ikke helt sød overfor mig, og havde ikke rigtig tiden til mig, eller smse til mig og sådan... alle sagde at jeg skulle skynde mig væk, men dum og naiv som jeg er, valgte jeg at give det en chance mere....
Jeps... i sagde alle at det ville vare en måned før jeg igen ville sidde grædende og vide at det nu skulle slutte... I havde alle ret. smiley næsten præcis en måned er gået og jeg sidder nu og ved at han kommer om små 2 timer, i troen om at vi skal sove sammen og hygge... Jeg sidder og ved at det ikke kommer til at ske igen, fordi jeg i aften skal slutte det :'/
Jeg er helt ødelagt og så sur over at jeg ikke hørte efter sidst !!!!
Vi havde lavet aftalen om at udover de 3-4 nætter vi sover sammen om ugen og ses om aften, skulle vi 1 gang om ugen bruge vores eftermiddag sammen og lave noget sammen... Det ville så være første gang idag at det skulle ske, og da klokken er kvart over 5 (han skulle være her klokken 5) skriver jeg og spørger om det ikke bliver til noget... Han svarer at han henter mig når han har spist hos sin mormor - altså klokken 21...
Jeg blev selvfølgelig ked og sagde at det ikke var fair ikke at fortælle mig at aftalen var aflyst da jeg nu sidder og glor og ingen andre aftaler har - selvfølgelig.... ikk så meget som et undskyld er kommet.. udover det skriver han stadig ALDRIG af sig selv, han svarer og sådan, men skriver aldrig selv den første besked..
Jeg er meget gladere for ham end han er for mig, og det gør ondt at blive pisset sådan på... smiley
Jeg synes bare at alle der skrev sidst skulle have chancen for at sige "hvad sagde jeg" ... For i havde ret smiley øv !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knust hjerte ... igen 2
Kommentér på:
Knust hjerte ... igen 2

Annonce