Knust hjerte ... igen 2 {{forumTopicSubject}}
Ja, så fik alle ret som skrev på mit emne sidste gang..
Fyren jeg er sammen med, var ikke helt sød overfor mig, og havde ikke rigtig tiden til mig, eller smse til mig og sådan... alle sagde at jeg skulle skynde mig væk, men dum og naiv som jeg er, valgte jeg at give det en chance mere....
Jeps... i sagde alle at det ville vare en måned før jeg igen ville sidde grædende og vide at det nu skulle slutte... I havde alle ret.
næsten præcis en måned er gået og jeg sidder nu og ved at han kommer om små 2 timer, i troen om at vi skal sove sammen og hygge... Jeg sidder og ved at det ikke kommer til at ske igen, fordi jeg i aften skal slutte det :'/
Jeg er helt ødelagt og så sur over at jeg ikke hørte efter sidst !!!!
Vi havde lavet aftalen om at udover de 3-4 nætter vi sover sammen om ugen og ses om aften, skulle vi 1 gang om ugen bruge vores eftermiddag sammen og lave noget sammen... Det ville så være første gang idag at det skulle ske, og da klokken er kvart over 5 (han skulle være her klokken 5) skriver jeg og spørger om det ikke bliver til noget... Han svarer at han henter mig når han har spist hos sin mormor - altså klokken 21...
Jeg blev selvfølgelig ked og sagde at det ikke var fair ikke at fortælle mig at aftalen var aflyst da jeg nu sidder og glor og ingen andre aftaler har - selvfølgelig.... ikk så meget som et undskyld er kommet.. udover det skriver han stadig ALDRIG af sig selv, han svarer og sådan, men skriver aldrig selv den første besked..
Jeg er meget gladere for ham end han er for mig, og det gør ondt at blive pisset sådan på...
Jeg synes bare at alle der skrev sidst skulle have chancen for at sige "hvad sagde jeg" ... For i havde ret
øv !
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 156
jun 2012
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 318
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.188
Det gør ondt nu, men skal nok blive bedre med tiden.
For to år siden gik jeg fra min kæreste gennem 3 år. Jeg havde så fundet en anden, så det var lettere, men det var stadig meget hårdt.
aug 2005
Følger: 107 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 56 Svar: 407
Jeg fik barn med den forkerte den første og fødte som 17 åruge, jeg har dog fundet en ny sød fyr, og jeg har lært og sige fra, efter jeg levede i ''helved'' (voldsom)
Så op på hesten igen, der findes mange søde fyre der ude, og der skal nok komme en til dig
maj 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 156
Lige nu kan man jo slet ikke tro på at det skal blive godt igen.. alt man har lyst til er at ligge i hans arme og blive holdt om hele natten.... Føj for helvede en lorte dag
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.188
aug 2005
Følger: 107 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 56 Svar: 407
Og det skal nok blive godt igen, brug din tid på din plag i stedet for at tænke på ham, det er han slet ikke vær, han tænker jo forkert
Knust hjerte ... igen 2