{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Skuespiller fra en vampyrfilm død {{forumTopicSubject}}

Corey Haim døde i går, kun 38 år gammel.

<i>Politikilder oplyser til CBS News, at Haim døde af en 'utilsigtet overdosis'. Det er endnu uvist, hvilke(t) stof(fer), der er tale om.

Ifølge MTV News vil Haims lig blive obduceret for at fastslå dødsårsagen.

Haim blev hentet af en ambulance i sin lejlighed i Burbank, Californien og kørt til Providence St. Joseph-hospitalet, hvor lægerne erklærede ham død klokken 2.15 (lokal tid).

Gossipsitet TMZ skriver, at det var Haims mor, der fandt ham i lejlighedskomplekset og slog alarm.

De to Corey'er
Corey Haim kendes især for filmene 'Varulvenætter' (1985), 'Mig og min kvinde' (1986) og for rollen som Sam i 'Lost Boys' (1987), hvor han kæmper mod en vampyrklike, anført af David (Kiefer Sutherland).

Med i 'Lost Boys' er også Corey Haims navnebror Corey Feldman, som han havde et livslangt venskab med, både på og udenfor skærmen.

De to spillede også sammen i 'Køreprøven' fra 1988.

Stoffer ødelagde karrieren
Haim og Feldman var idoler i 1980'erne, men siden gled de ud i glemslen med et misbrug af spiritus og narko til følge.

»Jeg arbejdede på 'Lost Boys', da jeg røg min første joint. Jeg tog kokain i halvandet år, og senere crack«, indrømmede Haim i et interview med The Sun i 2004.

Tre år senere sagde han til ABC's 'Nightline', at stofferne ødelagde hans karriere:

»Jeg føler, jeg ødelagde mig selv til et punkt, hvor jeg ikke kunne fungere - for andre og for mig selv. Jeg fungerede bare ikke«, sagde Haim.

Karrieren fik en kortvarig opblomstring, da Haim og Feldman blev genforenet i realityprogrammet 'The Two Coreys', der dog blev lukket igen i 2008 efter to sæsoner.</i>

Så trist smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Skuespiller fra en vampyrfilm død

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce