{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

hej hej:) {{forumTopicSubject}}

ja jeg har jo købt mig en dejlig lille hoppe ved frede efter maradona..:D
jeg har en masse spørgesmål da jeg ikke har prøvet og haft føl som skal være min kommende konkurance hest smiley
hvordan ser jeres føller/plage/ungheste mm ud i dag??
er der en der også har samme mor som min (shakira dv/araber) ?
hvordan er jeres hestes gang?
hvordan er de af sind ?
hvordan begyndte i og arbejde med dem?
hvor gamle var den/de da i købte??
ja jeg kan blive ved smiley
håber der er en der vil skrive lidt smiley
knuz her fra..
ps skal nok ligge flere billeder ind af min stjerne;)


Kommentarer på:  hej hej:)
  • #1   28. mar 2010 hej jane.
    han lyder til og tage det hele flot smiley
    hvor høj er han nu? og hvor høj er moren til ham?
    hvordan er hans gang?

    flere må gerne komme med en kommentar.

    knuz calypso og bolette


  • #2   28. mar 2010 Hej Bolette

    Min søster har en hoppe fra frede af, som også er efter en araber blanding og hans røde hingst, hvis morfar er don schufro. gad vide om moderen er den samme? Hende vi har er ihvertfald cool og meget fint gående og springer med STOR lyst trods hendes størrelse på ca. 159. Bella er skimmel, hvad er din?

    Jeg har også selv en vallak efter Fredes Maradona. Han er små 175 og bare med det bedste temperament. Han er også godt gående og vil gerne springe smiley dog er han ik så gammel endnu, men kan mærke på ham, at jo højere jo sjovere. smiley

    Mvh Sofie


  • #3   28. mar 2010 sofie: ja man ved jo aldrig om det kan være samme mor.. jeg har dvs skrevet forkert i hendes afstamning hun er efter den hvis skimlede holsteiner frede har og morden er dv/araber blanding mormoren havde han også gående som er ren OX. jeg har også lagt billede ind af hende jeg fik dvs ikke et godt billede af faren da han stod isin boks.:(
    men calypso hun er rød med en stjerne og en lille streg på næate ryggen og lidt lysere hår ved koderne men ikke aftegn på den måde og så har hun hvad man kan ane en slags ål men den tror jeg forsvinder når den sidste føl pels forsvinder;)

    jane hehe forstår dig godt med gangen sådan har jeg det også bare man sider godt der oppe;) men jeg synes nu calypso har en meget svævende ud det ser så let ud når hun leger med min konkurance hest på folden hun har bare og holde på den gang smiley

    knuz herfra smiley


  • #4   29. mar 2010 Hej igen.

    Min søster siger at det er en ren ox araber der er mor til hendes, så måske det er din mormor. Kan du huske hvad den hedder?. Min egen vallak er efter den hvide holstener hingst (maradona) Han har lange slanke ben og svæver godt. Han er rummelig og en anelse svær at sidde på fordi han træder stort smiley Hvor længe siden er det du har været at købe? Tror vi vil tage et smut derop og kigge en dag.



  • #5   29. mar 2010 Jeg kunne meget gerne tænke mig at se billeder af ham smiley

  • #6   29. mar 2010 jane: det der fold billede skal vi da have som billede for vores gruppe smiley

    bolette: ja cayenne har jeg jo beskrevet i privatbeskeden på HN - i andre kender hende jo også smiley

    vil lige tilføje, at vi meget snart skal prøve at have en trense på smiley det glæder JEG mig til, lad os se hvad cayenne synes om den ide smiley



  • #7   29. mar 2010 sofie. årh nej det kan jeg ikke men det står i min profil selvom jeg dvs har skrevet den lidt forkert men navnet på mormor står hvis som det skal smiley

  • #8   29. mar 2010 glemt lige jeg købte hende den 14/3 2010 så jeg har kun haft hende i 15dage smiley men vi arbejder men tidligt da hun ikke har været i hænder der oppe jeg kan nu strigle hende også roligt på benene så næste skridt er og få renset hove da hun jo også skal ha smed i den nærmeste fremtid.


  • #9   29. mar 2010 tidligt= tillid:P

  • #10   29. mar 2010 Bolette: Hendes mor hedder vidst aanisah og hendes fader er donau. Kan se din også er efter donau smiley

  • #11   30. mar 2010 jane: jeg snupsede lige et hvor han var ren smiley

Kommentér på:
hej hej:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce