{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Stort sår, HJÆLP !! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har et kæmpe problem og en mega dårlig samvittighed, håber I kan hjælpe mig!

Jeg har igennem næsten hele vinteren brugt en halebeskytter som man lukker med velco helt oppe ved haleroden, men jeg opdagede i dag at den har givet stakkels Lille Per et stort åbent sår inde under halen, altså der på det bløde punkt under halen.

Jeg har slet ikke opdaget det, skønt jeg har haft helebeskytteren af og på hver dag. Men Lille Per har bare stået så stille og har slet ikke vist nogen som helst tegn på smerte, Jeg ville da have tænkt over det hvis han lagde ørene tilbage eller flyttede sig når han skulle have den på, men han har som sagt stået så stille og intet gjort.

Jeg har bare så dårlige samvittighed over at jeg først ser det nu. jeg synes det ser virkelig slemt ud, det er meget rødt og dybt )':

Dyrlægen kommer tirsdag og ordner noget på hans ben så har tænkt mig at få ham til at kigge på såret også. Men er der nogen som har en ide til hvordan jeg kan gøre det mest behageligt for Lille Per indtil på tirsdag, for det må bare gøre så ondt på ham )':

Jeg har smurt det med et godt lag alovera og så er halebeskytteren selvfølgelig lagt langt væk inde i skabet...

Har virkelig brug for gode råd til hvordan jeg kan holde det pænt og rent til på tirsdag, det sidder jo helt oppe ved rumpe-hullet, så er så bange for at der går eller er gået betændelse i smiley

Håber I kan hjælpe mig og min stakkels hest...




mvh. Vickie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stort sår, HJÆLP !!
Kommentér på:
Stort sår, HJÆLP !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce