{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Har et problem...hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg er i gang med at tilride min hest bidløst.
Indtil nu har det faktisk også gået ret godt, og vi kan skridte og trave. Men jeg har bare et rigtig rigtig stort problem, og det er at han slet ikke er "stabil"... Jeg kan selvfølgelig godt styre ham, men nogengange så hører han bare ikke efter, og hvis vi skridter eller traver kan han finde på at stoppe op og bare ikke vil gå videre. Det værste af det hele er når han spænder op, og det gør han stortset hver gang vi rider. Han spænder fuldstændig op, og lægger ørerne tilbage, og tager sådan næsten skridt på stedet, og jo mere jeg så driver ham frem, jo mere spænder han så op. Jeg er faldet af ham én gang, og det var på grund af det her, hvor han spændte frem, og jeg blev bare ved med at drive frem, og til sidst blev han jo så selvfølgelig så frustreret at han så bukkede...
Nu kommer vi så til det allerstørste problem... Min mor vil have at han skal tilrides "ordentligt" med bid og af en som allerede rider dem samlet som 3 års hvis jeg ikke kommer videre med ham sådan her... Det har været sådan i et stykke tid og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, så jeg har virkelig brug for jeres hjælp!!
tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har et problem...hjælp
Kommentér på:
Har et problem...hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce