{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Program for kåring 18. april
  • #1   12. apr 2010 ved du hvor mange tilmeldte der er ??

• #2   12. apr 2010 Nej, men det er vidst ikke så voldsomt mange smiley

• #3   12. apr 2010 Ved kun at der er 12 tilmeldte smiley Det er da pænt mange :-))

• #4   12. apr 2010 Nåå okay, så er det bare fordi jeg har været "vant" til at der var over 20 til de kåringer jeg har været til smiley

Men jeg ved Sir Anthony de Canterville kommer - han er vokset op sammen med MacNeal og ham glæder jeg mig rigtig meget til at se igen .. Jeg tror han er blevet SUPER lækker!

• #5   12. apr 2010 Oki håber jeg får tid til at kigge forbi smiley

• #6   13. apr 2010 Åhhh... er der nogen der skal via Kolding til kåring??? Jeg VIL så gerne med!

• #7   13. apr 2010 Nogle der kører forbi Randers på motorvejen? Så springer jeg gerne på undervejs smiley

• #8   13. apr 2010 Jeg efterlyser også tider. Synes at det er lidt sent de kommer med dem. Håber at der kommer andre plage end min 1 års. Ved i hvem vi kan forvente at se?

• #9   13. apr 2010 ARGH AS! KOMMER DU IKKE MED???!?!?!?!!?

• #10   13. apr 2010 Eeeey I skal da ALLE sammen komme smiley :D Jeg ser om ikke jeg kan låne et kamera der er lidt bedre end mit eget .. He he men da jeg absolut ikke er særlig toto teknisk - bliver billeder derefter smiley Griner ..

• #11   13. apr 2010 Er der VIRKELIG ingen, som skal til Ringe via Lunderskov/Kolding???? Jeg bor 2 km fra motorvejsafkørslen (OK... det er nok mere 4.. men alligevel)

• #12   14. apr 2010 Ville gerne med og se Holm Wannabe selvom at jeg lige har set ham ;-)) men jeg skal på tilkørselskursus og det ka selv en kåring ikke få mig til at lave om på. Jeg hepper på Holm's Stanley..hehe Han er ski så dæjli en hest! og selvfølgelig Wannabe smiley

• #13   14. apr 2010 Moolight kommer

• #14   15. apr 2010 Hej alle ....
    Jeg glæder mig rigtig meget til at mødes med alle jer søde Irish Cob folk på søndag ... Håber vi får en dejlig dag , med høj solskin og godt humør ..
    VI SES ....

• #15   16. apr 2010 Jeg har nu hørt at kåringen starter kl. 14 og heste må ankomme fra kl. 12 smiley

• #16   17. apr 2010 Hej hej.
    Jeg glæder mig meget til i morgen. Det er bare lidt irriterende at Summer er den eneste i hendes klasse.
    Jeg er ved at blive lidt nervøs. Det er fem år siden at jeg har haft en hest i ringen hos ICS. Jeg har prøvet at kigge på hjemmesiden for at finde ud af hvordan det foregår, men fandt det ikke rigtig.
    Jeg regnede med at jeg lige kunne kigge lidt på de andre inden og se hvordan de gjorde. Men ak nej. jeg er den første der skal ind.
    Er der nogen som kan fortælle mig lidt om hvordan det plejer at foregå, så jeg kan få genopfrisket hukommelsen.
    Hilsen Betina

• #17   17. apr 2010 Det er ikke så formelt og jeg synes der er god "plads" til at lave fejl smiley

Du trækker hesten i og laver parade foran dommerne, så kigger de på hesten og i munden. Der bliver taget et par billeder .. Så skal du mønstre i skridt på den trekantede bane .. stoppe ved dommerne, og så siger de at hesten nu skal ses i trav .. Og så mønstre du hesten i trav - samme bane smiley .. Og så snakker de lidt .. ved ikke om hun så får sin præmiering at vide med det samme når hun er den enest ei klassen ... Og og og .. Så siger det tak, og bum slut du er færdig smiley

Kan godt forstå du er nervøs smiley Held og lykke

• #18   17. apr 2010 Nu er jeg jo stadig ret grøn.. er der nogen der kan forklare for mig, hvordan det kan være, at der er 8-9 heste til kåring, men det starter helt vildt sent??? Kan det nåes??? Kåringen i DTF var over 2 dage og samme antal heste???

• #19   17. apr 2010 14... det er jo endnu flere... pyh.. jeg forstår ikke, hvordan det kan nåes...

• #20   18. apr 2010 Sidste år startede kåringen kl. 11 og der var 22 heste .. Mener det hele var færdigt ved en 16-18 tiden ..

• #21   18. apr 2010 Pauline... Der er ikke rideprøve i ICS. Så det tager ikke så lang tid.
    Tak fordi at jeg må spørge lidt Kirse. Glæder mig til at vi skal kører hjemmefra her lidt over ti i dag.

• #22   18. apr 2010 Øv øv og atter øv. Så skete det der ikke måtte ske. Vi fik læsset Summer og nåede st kører ca en meter. Så kunne vi hører en masse larm fra traileren. Vi skyndte hos ud. Hun havde fået forbenene over stangen selvom hun ike havde så meget tov (elastisk hest). Jeg fik hende hurtig bundet op og prøvede at få hende tilbage, men hun var alt for bange.
    Hun hoppede yderligere så hun tilsidst hang med bommen under lysken og det var kun bagbenene der var på den rigtig side i traileren. Vi fik hurtigt skillevæggen ud og fik hentet min mand. Han fik med sit værktøj løsnet boltene til forbommen. Endelig fik vi hende fri. Det var virkeligt grimt. Jeg er stadig meget rystet over oplevelsen.
    Dyrlægen har lige været og hun fik en sprøjte og pasta til de næste 3 dage. Hun må ikke komme på mark i dag. Jeg må kun gå en tur med hende.
    Det er total ærgelig med kåringen, men jeg er bare glad for at min hest er i live. Hold op en dag.

Held og lykke med i andre som skal med. Glæder mig til at hører om hvordan det er gået.
    Hilsen Betina

• #23   18. apr 2010 Hej Betina

Det var da godt nok bare super ærgeligt og forfærdeligt! Men godt der ikke skete mere!

Jeg ved at dommerne kører forbi jer på vejen hjem til Holland.

• #24   19. apr 2010 Hej Allesammen.
    Jeg havde den uheldige oplevelse i går. desværre.
    Men jeg har fået en helt fantastisk behandling af ICS.
    Da jeg kun bor 1-2 kilometer fra motorvejen har dommerne fra Holland lige været inde forbi og se Summer.
    Det gik rigtig godt. Hun fik 141 point= 2 premium. Jeg er yderst tilfreds med den karakter, da jeg har brugt en hingst som blev afvist til avlsgodkendelse hos dem. Dommerne var virkelig søde og jeg lovede dem at jeg ville stille Lady ( Summers mor) en gang til. De mente at hun helt klart ville blive en 1 premium denne gang ( det må vi håbe).
    Så jeg kommer helt sikkert (hvis der ikke sker flere ulykker) til næste kåring med Lady.
    HIlsen Betina.

P.S. Er der ikke snart nogen som kommer med billeder og karakter. Jeg er lidt nysgerig.

Kommentér på:
Program for kåring 18. april

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce