{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Så skete det - jeg røg af.. {{forumTopicSubject}}

Ja, desvære røg jeg af min unghest Kvásir.
Første gang på ovalbane OG i blæse vejr. Kræet tog det fint - i starten - men desvære var jeg dum nok til ikke at blive ved flok kammeraten, som en veninde red på. Så pludselig VILLE Kvásir hen til Sleipnir, så han JORDEDE derover i en bue, pludseslig hoppede han så til siden, og løb videre. Problemet var bare, at jeg desvære fortsatte lige ud smiley Jeg nåede at råbe på veninden, så hun vidste jeg kom.

Jeg har været nervøs for den dag, jeg skulle falde af ham første gang, og være bange for, at det skulle give ham en forskrækkelse.. Men heldigvis smiley
Mærkeligt nok, kan jeg intet huske, fra da jeg råbte, til jeg lagde på jorden.. Sær følelse (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det - jeg røg af..
  • #1   16. apr 2010 uhh smiley du kom ikk tilskade vel?? og har det samme er virkelig bange for første gang jeg falder af mitena hvis jeg gør ;/

• #2   16. apr 2010 Jeg slog mig ikke, var bere lidt øm på låret og på hoften, det var nemlig der jeg lanede, men det var i sand og græs, så det var bare op på hesten igen, og videre.
    Var mest bange for, at hesten ville blive forskrækket, og ikke stole helt så meget på sin rytter, år den kan finde på bare at side på jorden lige pludselig! Men det tror jegheldigvis ikke er tilfældet.
    Men der er lang vej til 100gange, når det her er 9. gang eller lign. på snart 8 år xD

• #3   16. apr 2010 Hader bare første gang man ryger af en hest, man tilrider.... Især hvis man i laaang tid har tilredet den og så pludselig en dag ryger man af..! En mærkelig følelse.

- Godt du ikk kom til skade:)

• #4   17. apr 2010 Hej smiley

kender det godt, men sådan som jeg ser på det, er det bare lige ud og frem.
    Og bare tage det som det kommer, det jo ikke fordi den vil gøre dig ondt :)?
    men selvfølgelig er det uikke rat at atge dig en flyve tur ud over sin unghest :)..

• #5   17. apr 2010 Hej smiley

kender det godt, men sådan som jeg ser på det, er det bare lige ud og frem.
    Og bare tage det som det kommer, det jo ikke fordi den vil gøre dig ondt :)?
    men selvfølgelig er det ikke rart at tage en flyve tur ud over sin unghest :)..

• #6   17. apr 2010 Jeg er faldet af 7 gange på 8 år...:-) Men kun én gang på Tequila, som jeg har tilredet:-)

• #7   17. apr 2010 Godt, der ikke skete noget..

Jeg blev smidt af for første gang af min Pedro for 14 dage siden.
    Da jeg rejste mig, kunne jeg slet ikke gå, så blev kørt på skadestuen..
    Det viste sig, at jeg har fået bækkenbrud, så kan ikke ride i 6 uger..

Og selvfølgelig er hesten i ridning lige nu, hvor jeg skulle have masser af undervisning på ham.. Må vist bare hoste op med lidt flere penge nu, så han fortsat kan blive redet, og jeg kan få undervisning, når jeg har smidt krykkerne smiley

Håber ikke, jeg er blevet bange for at ryge af ham igen..

• #8   17. apr 2010 Og så tog vi lige en flyve tur IGEN idag smiley

Hingsten jeg rider (billeder kan ses i min profil i fotoalbum og film) begyndte at løbe og bukke, på vej ned af en pænt stejl bakke.
    Jahh.. Så røg jeg lissom af igen, rejste mig op, og gik efter kræet, som var på vej ned i naboens have xD Uppsss..
    Han vente HELDIGVIS om, og løb op ad igen, stoppede og begyndte at æde. Så satte man sig op igen, men tror ikke jeg rider ned af den bakke forløbig igen xD

Kommentér på:
Så skete det - jeg røg af..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce