{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stivhed.
  • #1   2. maj 2010 ja da, selvfølgelig kan den det. smiley Det kan være alle steder, altså lige bag øret, og nede ved manken. smiley

  • #2   2. maj 2010
    Tænker bare det er mærkeligt at det kun er på den ene volte, på den ene side af halsen og kun i trav...

    Den side af halsen hun forekommer stiv i, er der intet galt i når man rider på den anden volte... Suk.


  • #3   2. maj 2010 altså vil lige tilføje at det kan være dig der har en stivhed på den side smiley heste reagere på sådan noget med det samme. Men altså det jo lidt som når vi har en side i ryggen der er stiv. det har noget med hvirvlerne at gøre. Kan ikk helt forklare det, ved bare jeg har set noget om det på epona smiley

  • #4   2. maj 2010
    Ved ikke om det er mig, men hun er ihvertfald en umulius på den volte, på den side. Stikker næsen i sky når jeg forsøger at tage kontakt og stille hende, samt på den udvendige tøjle, på den volte problemet er på, den undgår hun på famøs vis.
    Samt at indvendige tøjle konsekvent på dne volte skal være kortere end den udvendige, før de er lige lange, ingen idé om hvorfor.


Kommentér på:
Stivhed.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce