{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stivhed
  • #1   14. aug 2010 Når du kommer ud til den så tag en gulerod og tag den ind under maven på hesten så hesten får hovedet mellem benene så lang tilbage den kan.. Det kan du også gøre til siderne så langt tilbage den kan..=)

• #2   14. aug 2010 Øv med travbomme hvor den løfter benene, det godt:-)

• #4   14. aug 2010 tak for svarene smiley

Maria J. det er også det jeg er gået i gang med, og longere hende nu med indspændingstøjler som lige støtter op.
    og der er både accept og forståelse nu smiley
    så det skal nok komme til at gå smiley

• #5   14. aug 2010 Ida - Hun er stiv i kroppen, både under longering og under rytter.
    jeg har ikke så meget forstand på det og ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forklare det. smiley
    Jeg er gået i gang med at longere hende med indspændingstøjler og det virker utroligt godt, + hende der hjælper mig med hende siger hun gør fremskridt.

*Ja hun er rigtig unik =) så håber hun bliver ved med at være lidt skimmel men det jo tit de bliver hvide til sidst smiley
    Din er også rigtig smuk smiley

• #8   15. aug 2010 Det er bestemt ikke min eller min træners holdning smiley

det nytter ikke at sætte sig op på en hest som ingen balance har + er stiv og forlange noget som inge effekt har..

indspændingstøjlerne er kun en støtte så hun ikke drejer hovedet ud så hun derved er nødt til at 'Bøje' med kroppen 'Ikke ment at samle' men så hun kommer i den bue som hun skal være i for at blive smidiger og derefter kan lære at samle. smiley

jeg er bestemt ikke fan af indspændingstøjler som sådan,... Til en hvis grad ! .

hun er ikke spændt så hun skal søge ned ad, da jeg mener man skal lære dem det fra ryggen..

men det har intet med dette at gøre smiley ..

tror bare jeg fortsætter med det vi har sat igang nu og ser med tiden nu når der er kommet fremskridt allerede første gang =)

• #9   15. aug 2010 og nu min hest så sådan indrettet at hun nemlig er Utrolig lærenem i longen og forstår den til fulde..

så en kombi mellem longe og lidt volteridning er vist vejen frem smiley

• #10   17. aug 2010 Man må ikke gøre det med gulerodden når hestens muskler ikke er varme. Du risikere at forstrække musklerne i halsen og gøre det værre. Man gør det når man HAR redet!

• #11   17. aug 2010 hvem siger den ikke er varmet op først ?? Ingen nej vel,
    så kommenter noget du ved det hele om smiley

• #13   17. aug 2010 Det ved jeg godt smiley ..

det bruger jeg skam også meget ! ,, en masse volter efter hinanden skiftevis højre venstre smiley
    men det var bare ikke nok når hun ikke forstod det til at starte med.. derfor vi bruger longen, og når forstår hun det fuldstændig..

Så kender godt den metode, og bruger den også, bruger bare det andet også..

Og nu alle heste jo heller ikke ens.. =) heldigvis

• #14   17. aug 2010 hun har et svagt ben, så når hun ikke forstod at samle, og hvad det gjorde for hende fik hun ondt ved ridning OG ved volter,,
    så til hende duede det bare ikke kun at ride.

Længere er den bare ikke.. =)

• #16   17. aug 2010 Mange tak smiley og tak for råd .

• #17   17. aug 2010 Hold da op, du behøver da ikke blive skide sur. Jeg siger bare at det er vigtigt át hesten er varm, da jeg forstod det som at du gjorde inden du tog ud og ride. Det er der nemlig mange der gør da de så tror at hesten er mega god og smidig når de så skal ride(:

• #18   18. aug 2010 blir skam ikke sur smiley
    nytter bare ikke at skrive på den måde DU gjorde, hvor du bare regner med det er sårn =) så spørg heller først i stedet for sådan en udtalelse smiley

• #19   18. aug 2010 Det var en konstatering. Og det er ren info derfor behøver jeg ikke vide noget om det, jeg oplyser bare om at det kan være skadeligt.

• #20   21. aug 2010 jeg har jo ikke brug for den oplysning .

det har intet med det jeg spurgte om at gøre ...

• #21   21. aug 2010 Det har det da. Hvis du gør det forkert risikere du at hesten bliver endnu mere stiv end den er i forvejen fordi man har ødelagt noget i dens hals.

• #22   21. aug 2010 gider slet ikke diskuterrer,.. hver sin mening..

Kommentér på:
Stivhed

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce