{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

SÅDAN!! {{forumTopicSubject}}

Uh, har lige fået en sms fra Skovbogaard! Björk har et kæmpestort og fint æg på vej, så hun bliver insemineret med Hnokki i dag!
Jeg har efterhånden ventet på mit Hnokkiføl i 1 1/2 år, så vil i ikke være nogle snuskebasser og krydse fingrer på mine vegne? smiley

Sorry hvis mit indlæg er lidt random, jeg har bare en masse glæde jeg skal ud med, og det nytter vist ikke noget, hvis jeg råber op og danser sejrsdans midt i min dansktime:P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅDAN!!
  • #1   3. maj 2010 Tillykke smiley hvor er det dejligt for dig!

  • #4   3. maj 2010 Min er i bedækning hos Dalvar og hun er bare ikke i fol og det er ved at være sidste stik nu smiley håber bar snart hun tager sig sammen og kommer i fol!

  • #5   3. maj 2010 Det er bare så SPÆNDENDE! Nu får Hnokki godt nok tophopper på STRIBE, så jeg ved godt, at mit føl nok ikke bliver lige så interessant som mange af de andre Hnokki'er der kommer 2011, men det skider jeg sgu hul i, det bliver MIT føl! smiley

    Vanessa* Uh, spændende med Svana! Jeg har længe ment, at det nok kunne være et af de mest interessante matchs herhjemme, og jeg håber da, at de to kan avle en fin lille verdensmester. Generne er i hvert fald til det smiley

    Cecilie* Det er fandme røv, når de ikke kommer i fol.. Men mon ikke det bl.a. kan tilskrives det røvvejr vi har haft? Altså at hopperne ikke har haft nogle god brunster.. Men hvis det var, står Dalvars far jo trods alt i DK, så det var da en mulighed, hvis det ikke lykkes med ham?


  • #6   4. maj 2010 Iiiih hvor godt smiley Krydser alt hvad jeg kan ;p Sys det er så snyd du skal have hnokki føl smiley Jeg vil oss ha et smiley

  • #7   19. maj 2010 I kan da lige få en lille opdatering, imens jeg spændt venter på et scanningsresultat smiley
    Insemineringen af Björk gik bare super, hun havde en MEGET god brunst, ifølge Diana der arbejder på Skovbogaard, en af de bedste brunster de havde oplevet i år, og så skal hun drægtighedsscannes her på onsdag i næste uge! smiley Jeg var nede og besøge hende i søndags, og hun havde det bare super godt, og lod til at være glad for at se mig. Jeg kan så også fortælle, at hun er blevet ret pæn igen, siden jeg flyttede hende fra det sted, hvor de ikke kunne finde ud af at fodre hende ordentligt, og nu glæder jeg mig bare super meget, til at hun er scannet drægtig, så jeg kan få hende hjem.


Kommentér på:
SÅDAN!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce