23. okt 2006 Følger: 172 Følgere: 158 Heste: 8 Emner: 101 Svar: 591
HASTESAG !!! {{forumTopicSubject}}
ja jeg ved godt dette er HESTEgalleri, men det her omhandler en missemor med 4 killinger, som skal "redes".. Det er min storesøster's ven som har denne her kat som lige har fået 4 killinger. det er en ude kat og hun er omkring 1år og er for ung til at få killinger! dem som har hende nu har slået en af killingerne ihjel fordi de sagde at den ik fik noget mælk fra moren.. vi får nok killingerne og moren her hjem idag, men de kan ik være her da vi har 3 andre katte og 1 hund, så vi skal af med dem.. vi prøver at få fat på et nr til hende der går og finder killinger på reste pladser også noget. men vi kan ik finde det.. så ville høre om nogen af jer ville passe dem til de er salgsklar.. og det skal være i københavn da jeg selv bor i ballerup :) håber virkelig nogen der kan hjælpe os og kattene. det ville være super hvis der var nogen som kunne tage sig ordenligt af dem i lidt tid
de er omkring 1 uge gamle..
- camilla..
sep 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 110 Svar: 261
Har godt nok hund men han er glad for katte..
(skal selvfølgelig lige vende det med manden når han kommer hjem)
okt 2006
Følger: 172 Følgere: 158 Heste: 8 Emner: 101 Svar: 591
sep 2006
(han har det sidste ord
Ville i evt kunne levere dem på vores adresse hvis det er?
Og ville i være med til sørge for nye hjem til dem
sep 2006
Ellers er det ligemeget da vi bor i lejlighed
okt 2006
men altså imens moren har killinger, skal hun nok helst være inde
og der er allerede en mand der har ringet og godt vil købe to killinger, så ja det tror jeg vi skal
sep 2006
okt 2006
okt 2006
Mit Navn er Janni og det er mig som står med de her små fine misse-babyer. Jeg ville lige hører om du havde snakket med din mand.
Kort fortalt så er der 4 killinger og en fin lille misse mor ved navn minnie. hun er normalt udekat men skal holdes inde så længe at hun har killingerne, hun er ikke ret gammel, ca et år så hun kan sagtens blive indekat. tre af dem (Hannerne) er allerede resaveret så nu mangler vi bare at få afsat moren og den lille pige mis!
Vi vil selfølgelig prøve at få solgt eller givet mor og hun killingen til et godt hjem men hvis i skulle være plejefamilie i de 11 uger så måtte i jo selvfølgelig også gerne spørge rundt så længe de bare kommer et godt sted hen & så længe at folk er klar over den nye lov som er trådt i kraft ang katte.
Håber at hører fra dig
Mvh Janni (:
feb 2006
Følger: 135 Følgere: 127 Heste: 10 Emner: 19 Svar: 510
okt 2006
men skal vide hvor gammel du er og om du evt har prøvet at være plejemor før?
& det skal lige siges at dette er en FRIVILLIG sag.
De fleste ved det men det bare så folk ikke spørg om de evt får penge for det
feb 2006
Følger: 135 Følgere: 127 Heste: 10 Emner: 19 Svar: 510
men vil selv mene at vi kender til katte der er i nød.
men min mor er lige til møde så kan jeg jo kontakte dig når hun kommer tilbage.
okt 2006
Øhm killingerne spiser godt hos moren og det går faktisk som det skal, det eneste som er lidt stramt her er pladsen og især med de andre katte og små børn du ved
Jamen så længe du bare har lidt forstand på katte så kan det vel ikke gå helt galt, jeg skal bare lige selv aftale med min mor hva der skal ske da de er hos hende og da det er hende som har forstand på sådan nogle små bisser.
men jeg kan kontaktes her inde eller på tlf: 53 12 30 27
HASTESAG !!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside