{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

nu må det være nok! {{forumTopicSubject}}

jeg er jo så uheldig at jeg måske er lige lovlig for tyk. jeg er 157 høj(dårlig højde for en på 16½ som IKKE kan gå i høje hæle) og jeg vejer pt. 63 kg. de fleste siger man skal veje ens højde. det vil sige nå jeg er 157 skal jeg helts veje 57 kg. (vilke jeg også gerne ville)

jeg tager ca 1 kg på i løbet af en måned. og nå men er lille og kort som jeg. så ses de ekstre kg TYDELIGT! jeg er desværre også så uheldig at har foreldre som også er små, kræftige og overvægtige! og til dagligt kemper de også med vægten. vilke jeg oj så også gør! da jeg har de perfekte gener for en fed krop.

jeg tager hurtig på, og taber mig langsomt. og så er jeg et sådan menneske at jeg vil se resultater !NU!

jeg er træt af håndtagene i siden, maven, min røv og mine lår som bare er for stort til min højde!

jeg ved man ikke skal gå ud fra ens vægt. men jeg ville så gerne veje 55 kg. også få min hest skyld.

jeg er tit rigtig sulten, især nå jeg kommer fra hesten, jeg dur ikke til alt det der ensformige mad. for hvis der er noget jeg ikke gider så er det at spise mad som jeg ikke ahr lyst til eller syntes om. tilgengel så elsker jeg slik(og spiser ikke serligt meget af samme grund) jeg har hest som hoppy og er min eneste sports gren, jeg er ude ved den Alle ugens 7 dage.

jeg dur ikke til løb og cykling, jeg syntes det er kedeligt, hvor fodbold og holdbold og sådan er lige mig. desværre tager hest, skole og lektier + venner/familie tiden.

jeg vil geren af med de ekstre NU. før jeg bliver for gammel så det er svære at komme af med.

så nu må det være nok!

jeg vil gerne høre jeres afaringer og gode råd til hvordan jeg i en stresset hverdag kan få det presset ind med motion, sundkost og måske kan slippe af min slik trangen og min store appetit.


håber i gider bruge 5 min på at hjælpe smiley


ps. gode råd til hvordan jeg saå også OVERHOLDER min kur ville også hjælpe!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu må det være nok!
  • #1   9. maj 2010 Istedet for slik kan du bruge frugt.
    Ved godt det lyder kedeligt, men her er lidt forslag:

    Gulerødder kan skæres i stænger, og dem kan du have stående i et lille glas vand.
    Samme kan gøres med agurk. Vidste du forresten at der er ligeså mange kalorier i 100g chips, som i 50 agurker?
    Æbler kan du skære i både, men du kan også gøre sådan:
    Tage nogle æbler, og skær dem først i både. Derefter skærer du bådende i tynde skiver. De tynde skiver lægger du på en bradepande, som du så sætter i ovnen ved 150-200 grader indtil du kan se at de er helt gennemtørre. De skal være brune ihvertfald, og så sprøde som muligt. Det smager mega godt! smiley

    Generelt er det en super idé, altid at have agurker o.l. liggende, for så kræver det bare lige lidt ekstra end at åbne en pose slik.

    Udover det, hvad så med at tale med dine forældre om det?
    Det er langt nemmere, hvis man er flere om at være enige om at slanke sig, end hvis du står alene og de ofte laver meget fedende mad.



  • #2   10. maj 2010 Den bidløse vegetar! - DHT Soldier !

    tak. især det med æblerne vil jeg prøve.
    mine foreldre laver altid sundt mad. smiley
    også derfor forstå jeg ikke helt hvorfor vi har vært ved at tabe os smiley


Kommentér på:
nu må det være nok!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce