{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Foto opgave i skagen (Emner) {{forumTopicSubject}}

Vi skal til skagen med klasse, og der har vi fået en foto opgave, hvilket jeg syndtes er ret så spænde. Jeg er i fuld gang med at finde på spænde ting, men vil godt lige høre jeres menninger ;p

1: "At rejse er at leve"
2: "Uden mad og drikke..."
3: "Kammeretskab/Venskab)
4: "Vi er på vejen igen"
5: " Et værre rod"
6: "Det har vi altdrig nogensinde gjort"
7: "Dybt go' nat"
8: " Det grinede vi meget af det forår"
9: "Så ka et vist ik' bli' møj værre"
10: " Sådan en turist"
11: "Natur"
12: "Lys over skagen"

Og vi skal de her steder hen:

Thorup strand
Wigsø
/> Hanstholm fæstningen
Ørnereservatet
skagenmuseum
Bytur
Grenen
Råbjerg Mile
Børglum kloster
Fårup sommerland

Vi skal bo på en gård med hest og kaniner og alverdens dyr.. (MEGA GODT DER ER HESTE, FOR VI MÅ RIDE!!)
Og køre i tog og bus på vej derop og hjem..

Har i nogle sjove ideer?

-Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foto opgave i skagen (Emner)
  • #1   25. maj 2010 Jeg forstår ikke hvad du mener med de der 12. sætninger smiley sorry men jeg er lidt fatsvag en gang imellem xD

  • #2   25. maj 2010 De 12 sætninger er vores emner som vi skal tage et billede ud fra..
    Et billede skal passe på et emne og de er vores emner ;p


  • #3   25. maj 2010 aaahhh.. okay smiley der kan man bare se smiley og hvad er det så at vi skal komme med forslag til ? d;

  • #4   25. maj 2010 Hvad jeg skal tage billeder af til emnerne?

  • #5   25. maj 2010 WAUW det bliver da en fed tur!! Sikken en masse spændende emner -Det bliver da sjovt at se, hvad alle får ud af det :o)

    Skal i selv finde på emnerne eller spørger du til, hvad man kan fotografere ud fra emnerne?

    (",)


  • #6   25. maj 2010 Jeg vil spørge hvordan jeg skal tage billederne ud fra emnerne, har selv lidt ideer, men vil gerne høre jeres forslag ;p

  • #7   25. maj 2010 okay nu er den sevet ind smiley kommer lige med alle mine forslag d;
    nr.1 = Måske sådan et billede hvor der står en eller to personer evt. med ryggen til og med en pind eller vandre stav og kigger ud over fx. havet, en dal, stranden whatever smiley helst med lyset i ryggen eller sådan noget smiley
    nr 2 = to der sidder på et trappetrin helst uden for og ser sultne ud, eller at de står og kigger på nogle der sidder/står og spiser smiley eller eller eller en helt indtørret blomst(er)!! smiley
    nr 3 = to der har armene om hinanden, (som venner) og smiler smiley
    nr 4 = nogle der cykler afsted på vejen en og en smiley eller to der cykler ved siden af hinanden med ryggen til smiley
    nr 5 = et sted hvor naturen er griset til, fx et sted hvor der er smidt nogle dåser flasker papir servietter o.s.v.
    nr 6 = har ikke lige noget forslag smiley
    nr 7 = nogle der sover i bussen/toget smiley
    nr 8 = et sjovt øjeblik du var heldig at fange, en der så sjov ud eller opførte sig sjovt, whatever d;
    nr 9 = et billede af et dyr der skider, en der er faldet i en mudderpøl, et billede af en mødding o.s.v, smiley
    nr 10 = et eller andet typisk turist billede, en der står og prøver solbriller eller en der render fovirret rundt med et kort smiley
    nr 11 = et natur billede, en snegle eller en mariehøne eller bare et billede af nogle af dyrene på gården smiley
    nr 12 = man kune godt tage et billed i en dal eller sådan noget hvor lyset strømmer ned og self. tæt ved skagen smiley

    ja, det blev lidt langt men håber du kunne bruge det til noget d;


  • #8   25. maj 2010 Den gård du beskriver i skal være på.. hvad hedder den? ;P

  • #9   26. maj 2010 Vi skal være på Thiseladegård ;p

Kommentér på:
Foto opgave i skagen (Emner)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce