{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 600 kr.
  • Græsslåmaskine der ikke vil starte 700 kr.
  • Fjernet trærødder og haveaffald 3.500 kr.
  • Sætte loft lamper op 940 kr.
  • Samle garderobeskab 1.200 kr.
  • Udkiftning af blandingsbatteri / armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære at stå bundet...
  • #1   7. jun 2010 jeg gjorde det da hun var blevet rolig til at gå smiley og snakkede stille og roligt med hende

• #2   7. jun 2010 OK min er 2½ måned og er begyndt at følge med nu men stopper nogle gange lidt op men kommer så med igen, så hun begynder at forstå fremøvelsen.

Jeg tænker på hvordan binder du din op, er det i begge sider eller ved en bom, har du bundet rebet eller er der bare snoet rundt om så du hurtigt kan lade føllet komme fri hvis den skulle begynde at trække tilbage hvilket jo ikke er så godt for dens nakke?

• #4   7. jun 2010
    Kære De sejeste Fjordbasser

Jeg har altid være meget forsigtig med at lade de små føller få for meget træk i nakken, de er meget bløde og vi kan ødelægge meget, og derfor er jeg også mest bekymret ved at den skulle panikke og hive sig tilbage og ødelægge noget i nakken frem for at den kan komme fri......

Jeg har endnu ikke prøvet at binde hende op men det er vel bare at få prøvet det af og håbe på det bedste?

• #6   7. jun 2010 OK det er jo en meget god måde at gøre det på...tak for tippet!

• #7   8. jun 2010 jeg bandt hende fast både i begge sider og i en men jeg stod hele tiden ved siden af hende

• #8   8. jun 2010 Vil da bare lige prale lidt af mit dygtige føl smiley

Tog hoppen og bandt til bummen udenfor stalden og hentede føllet som pænt fulgte med i snoren (vi øver os) og stillede hende ved siden af og bandt hende til bummen uden problem og mine bekymringer for at hun skulle stejle op og trække sig tilbage var slet ikkenødvendige for hun stod bare stille og nød at blive nusset og striglet samt fik trænet at løfte hovene jamen man er jo så stolt smiley

Så det er bare om at få trænet hende hver dag så det er helt naturligt for hende fremover........tænk alle de tanker man kan have og så går det hele så let!?!?!?!

• #10   9. jun 2010 dejligt smiley

Kommentér på:
Lære at stå bundet...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce