{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

kun 2 dage tilbage:( {{forumTopicSubject}}

ja, da min skønne hest, star-fire har fået konstateret seneskade, og vi har fået konstateret at det er i så slem en grad, at det ie an redes, er der kun to dyrbare dage tilbage med ham, han har betydet alt for meget for mig, men hvordan vil det være bedst at sige sådan ordentligt farvel på*????
jeg har læst brevet fra heste himlen et utal af gange, men synes bare det bliver så svært.

indtil videre er planen han skal køres til slagteren torsdag, hvor jeg skal til historie årsprøve, og jeg læsser ham der hjemme, så køre min mor mig i sokole, og så må jeg sige et sidste farvel der, er det ikke bedre end at køre med ham der ned?????

min mor vil se ham blive skudt, så vi er sikker på han ikke kommer i andres hænder!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kun 2 dage tilbage:(
  • #2   15. jun 2010 nej, det er jo lige det, men et eller andet sted har jeg det også selv lidt fint med det, jeg kommer ikke til at tænke så meget på det grimme syn der nede, men ja, jeg har virkeligt overvejet, men hans hestepas er heller ikke kommet endnu, så der er håb op at det kommer til at vente en uge, men jeg kan jo godt se på ham jo før, jo bedre, han halter mere og mere for hver dag, så det er bare slemt:(

  • #3   16. jun 2010 Du skal absolut ikke tage med hvis du selv mener du ikke kan klare det. Det kan være hårdt at se sin elskede hest dø- Jeg mener man selv skal være helt klar til at stå med en hest, som skal væk. Der skal være ro på, og man skal faktisk vise hesten at alt er i orden og de ting som sker er okay. Kan man ikke det, så er det bedre at lade din mor tage afsted med ham, og du så selv siger farvel dagen før. Hesten skal føle der intet ondt sler den. Og er man ked af det og stortuder, og går i panik, så smitter man af på hesten og den bliver urolig. Det mener jeg ikke er til gavn for hverken hest, eller ejer.

  • #4   16. jun 2010 ja, så er det jo imorgen det sker:(

    jeg har nuset godt med ham, redet en tur, hvilket jeg er glad for jeg har gjord, jeg læsser ham imorgen, da der ikke er andre der kan gøre det, og så køre min mor mig i skole, og så må hun tage over derfra, det er det bedste vi kan gøre, og jeg hved det er det bedste vi kan gøre for ham, han har ondt, og kan ikke engang trave mere, så det er helt klart det bedste for ham!!!! og jeg er så vidt muligt afklaret med det, selvom det er tris!!!!!


Kommentér på:
kun 2 dage tilbage:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce