{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

problem?? {{forumTopicSubject}}

-okay, har noget jeg godt vil spørge jer andre om, om i måske har prøvet eller s;
. men jeg går meget op i cross, sammen med min ridelærer/hende jeg passer heste for, og hendes nevø.
Vi har så været ude og se cross mange gange. min ridelærer, hun kender så en som har en søn på min alder, i starten lavede vi egentlig bare lidt sjov med at jeg begyndte at skrive med ham, og sårn, og vi skrev egentlig meget godt sammen, der var slet ikke noget der, han var mega sød, og virkelig rar og skrive med.
så en aften mig og min ridelære, så var taget op for at se cross i randers, så snakket min ridelærer lidt med hans far og mig, mens han kørte, da vi så skulle op på toilet, så kører han forbi os, på hans cross , og han vinker så til mig, og jeg får sygt sommerfugle i maven, og vinker så igen... - så havde vi set ham køre i grenaa, hvor jeg så fik mit første knus af ham, og det var fortryllende! virkelig det føltes som om, at jeg var i himlen eller sårn noget. efter det skrev vi vildt meget og godt sammen, sådan noget, skat, og du sød, og savner dig! var virkelig forelsket i ham !! - så havde vi aftalt en dag, om han ikke kom til århus, så kunne vi tage lidt i byen sammen, og snak, det gjorde vi så, og der fik jeg et stort kram, og vi hyggede os rigtig meget, og jeg var nervøs, og svedte, og sommerfuglene fløj rundt i hele min krop.
MEN, han går SYGT meget op i cross, det er nærmest hans liv. Efter den dag vi var i byen, begyndte han at skrive koldt til mig,, og svaret næsten aldrig mine beskeder på hverken sms, eller msn. hvis han havde skrevet på facebook, at han fik en 1 plads, i et løb, så skrev jeg synes godt om! og den blev bare slettet...
Så skrev jeg hej til ham en dag, så svaret han langt om længe!! så spurgte jeg ham, hvorfor han ikke havde svaret her de sidste 14 dage?,, så skriver han bare "Fordi jeg ikke gider at skrive hver eneste fucking dag!" - Blev knust, jeg græd og græd.. har aldrig følt mig så røvrendt. s; - kan ikke forstå det , vi havde en fantastisk dag, og vi snakkede bare godt sammen, og pludselig, så blev han sådan.. Har ikke snakket med ham i 3 uger, men var så til cross første gang i lørdags, hvor han var der. han kiggede på mig, gik omkring hvor jeg var. jeg lægger ikke skjul på at jeg kiggede på ham, for jeg kiggede Rigtig meget! men så fik vi øjenkontakt på et tidspunkt, jeg tog ham i at kigge på mig. så løb mine øjne bare i vand, og det så han godt, han kiggede bare ned i jorden, og gik..
- min ridelærer siger, at han måske ikke er klar til en kæreste, eller så har hans far sagt at cross kommer før kærester, eller venner, eller noget!??
.hvad tror i der kunne ske siden det gik galt??
. har virkelig FLERE gange haft løst til at skrive på mobilen til ham, jeg VED bare han ikke svare mig :(.. Hvad gør jeg s; er stadig forelsket i ham! for savner ham virkelig mere og mere for hver dag der går .. smiley <3.
- Undskyld jeg skriver så meget, men der er meget at sige :(.
håber i måske har et svar.
knus fra Pernille! smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem??
Kommentér på:
problem??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce