{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem...!
  • #1   12. nov 2012 Hvad siger din underviser du skal gøre?

• #2   12. nov 2012 du har vel en ridelære som fortæller dig hvad du skal gøre

• #3   12. nov 2012 SIGENDE OVERSKRIFT!!!

• #5   12. nov 2012 Hun siger bare jeg skal sparke til... Men det er bare som om han ignorer det.. smiley

• #6   12. nov 2012 Du er til undervisning, og benytter derfor din ridelære.. smiley
    Det burde være sådan, at du slet ikke spørger nu, for det skal han/hun da have opfanget med det samme, og prøve at løse problemet.

• #7   12. nov 2012 Okay.. Vil bare se hvad I havde af ''idéer'':) Men skal nok snakke med min ridelære om det!:)

• #8   12. nov 2012 hvis din underviser ik kan hjælpe dig burde du nok finde en anden til at undervise dig smiley

• #10   12. nov 2012 Altså jeg synes jo det er helt utroligt at du får af vide du bare skal sparke løs til det stakkels dyr.

1. det hjælper ikke at sparke og bare blive ved, man skal holde trykket.

2. hesten burde slet ikke nå midten hvis du bruger dine ben og holder hesten ude på plads og her mener jeg IKKE sparke, men trykker med dine ben.

3. Din ridelære burde virkelig ha fortalt dig hvordan du undgår at hesten når hele vejen ind på midten.

Min datter´s pony havde det med at dreje over mod porten, men med hjælp fra ridelære og ved at hun begynde at ride med sine ben så stoppet det hurtigt, MEN glemmer hun bare én dag sine ben en lille smule så står Alfa i hjørnet ved porten eller drejer modsat af hvad Jasmin mener.

Så BEN BEN BEN!!!

• #11   12. nov 2012 Altså holde trykket mener jeg ikke du skal sparke først, men lave et konstant tryk til hesten går frem mens du bruger din stemme

• #12   12. nov 2012 På min gamle rideskole gjorde mange ponyer og heste dette for at prøve rytteren af.
    Du bør nok snakke med din ridelære om hvilken metode der virker på den hest/pony.
    Jeg red en hoppe der fx ikke ville galoppere hvis man havde stramme tøjler fordi den var følsom i munden. Min ridelære sagde i starten til mig at jeg bare skulle prøve at give den et smæk med pisken og han blev ret irriteret over jeg ikke gjorde det fordi jeg tænke at der måtte være en anden metode eller grund til at den ikke ville eller bare red ind på midten, og når hesten først er på midten så er det nærmest umuligt at få den ud i rækken igen.

• #16   12. nov 2012 måske er hesten i tivil om hvad du vil have den til og søger derfor ind på midten til tryghed og noget den ved hvad den skal.
    Eller også er den led og ked af ridningen og vil bare gerne have en pause

• #17   13. nov 2012 Jeg tror hesten er i tvivl om hvad den skal, når den først når midten. Husk at holde et konstant pres på din udvendige tøjle, så hesten slet ikke når at dreje ind med midten, og så forfin dit frem signal. Når du sparker, og der ikke sker noget, efter allerede første gang, vigtigt at være konsekvent!, så giver du den et lille klap med pisken bagi, den burde hurtigt begynde at reagere meget finere på dine signaler. Men som de andre skriver, ben ben ben og så din udvendige tøjle! smiley

• #18   13. nov 2012 Syntes det lyder som om din underviser absolut ikke er dygtig. Så kan kun anbefale dig at få. En anden underviser, evt. Få enetimer til at bryde problemerne. Bare at sidde og sparke hesten i siderne hjælper ingen.

Hvis en sparkede mig, ville jeg også stille mig på midten og melde mig ud af klubben. Eller smide vedkommende af. Ridning er jo kommunikation, så jo hesten kan godt lure og lære at slippe for at lave noget ved bare at løbe ind. Kan også være du giver forkerte signaler hesten er forvirret og derfor tager midten.

Så undervisning og find en der kan lære fra sig, og ved hvad vedkommende laver!

Kommentér på:
Problem...!

Annonce