{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem kan slå hø???
  • #2   17. jun 2010 Jep smiley Det skal helst være langt og stænglet inden man slår det til de små tykke smiley

Hvis der er nok varme tørvejrsdage når det skal slåes, så er hø at foretrække - men hvis det pludselig ser ud til regn kan man vælge at wrappe, og dermed redde høsten smiley

• #3   17. jun 2010 Ja hø er bedre end wrap, men i dette kære land, er vejret ikke til at regne med. Ca. 6 dage skal det ligge inden det presses, og hmmm...
    synes vejret er temmelig ustadig for tiden. Tror ikke græsset kan blive meget længere. Må ligge tjekke DMI

• #4   18. jun 2010 Ha ha.. ja... og efter foredraget i går, vil jeg da gå langt for at finde hø (men du var jo selv med, så spørgsmålet er vel næsten besvaret...)... på den anden side, så er det wrap vi har, med udlæg i (som Rebecca anbefalede) faktisk så tørt som hø... så måske jeg skulle blive ved det... Det er heller ikke lige frem hø-sæson endnu (vejret)

• #5   19. jun 2010 Hej Pauline.

Nu bliver jeg lidt nysgerrig. Jeg går ud fra at du refererer til foredraget med Michael, som jeg desværre ikke nåede med til.

Hvad er det specifikt ved wrap, som gør det dårligere end hø? Ud over at det selvfølgelig er lidt "stærkere" end hø.

Vi bruger hestewrap af god kvalitet med en del lucerne i og så er det også ret tørt.

Hilsen Mie

• #6   19. jun 2010 Ha ha.. nåhhh.. jamen det var bare fordi han virkelig bare ikke syns at wrap var det bedste for heste... Jeg tror mere, at det var hele hans kropssprog og udstråling der fortalte om wrap vs hø... Men han kunne godt forstå 'os' der fodrer med wrap, da vi kom ind på kilo-priser og ikke mindst anskaffelse af godt hø.
    Dertil kommer, at han var træt af at 'bønderne' ikke slog wrappen ordentligt, og ikke tog højde for slut-brugeren (hesten), når de pressede... Ja, han sagde vel egentlig en masse, men det var primært det med at wrap bare ikke passer til heste - de skulle have hø!

• #7   19. jun 2010 Tak Pauline.

Måske vi lige skal høre Michael ad næste gang han kommer.

Vi har netop mistet vores wraplevandør og skal derfor have fundet ud af noget andet.

Og wrap er bestemt en tillidssag, hvor vi har været meget heldige indtil nu. Problemet med hø er jo så også, at det kan være svært at opbevare, så det ikke bliver fugtigt.

Hilsen Mie

• #8   19. jun 2010 Ja, det er bare et evigt problem for/imod. Vores wrap er lavet af en der ikke går på kompromis, og det wrap med udlæg i, er bare genialt til mine hypper - dog får de 2 kg pr 100 kg hest pr dag, fordi der er så meget halm i. Men de bruger lang tid på at stå og sortere og finde frem, og de har faktisk til hele dagen.
    Det er meget tørt, men det tager altså bare stadig varme. Vi SKAL bruge en balle i ugen - ellers går det ikke.

Kommentér på:
Hvem kan slå hø???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce