{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvad er DIT mål?
  • #1   19. jun 2010 Jeg hedder Karoline Gjørlund og er indehaver af gruppen

    Jeg har lige nu det mål at jeg vil tabe nogle cm omkring maven og så vil jeg gerne træne op til at kunne cykle 200km på 4 dage.

    Jeg træner ikke regelmæssigt lige nu, men dette vil også være et af mine mål - min træningsform er primært CYKLING, men vil gerne forsøge mig med anderledes træningsformer og håber at denne gruppe vil komme med ideer.

    Hilsen Karoline


  • #2   19. jun 2010 Jeg hedder Naima (Men bliver kaldt Rumle) er 22 år...
    Mit mål er at tabe mig en god sjat kilo, blive i bedre form så jeg kan få mere energi og få trænet min gamle hofteskade op.

    Jeg vil bliver bedre til at drikke vand og generelt leve en sundere livstil.
    Og så jeg vil gerne begynde at løbe igen når min hofte er klar til det.
    Dvs indtil videre lange gåture og evt gå lidt på trapper.


  • #3   19. jun 2010 Jeg hedder Stine og er 20 år.

    Mit mål er at tabe et par kilo, komme i bedre form generelt og i det hele taget få en sundere livsstil.

    Jeg cykler 15 km hver dag og rider også stort set hver dag. Og når jeg føler jeg har overskud til det, tager jeg også gerne en løbetur.


  • #4   19. jun 2010 Jeg hedder Michelle og er 15 år. Jeg er lige gået ud af folkeskolen, og skal starte på arbejde hos en berider d. 1. august.

    Målet er ikke at tabe mig, men at komme i bedre form smiley
    Jeg rider til dagligt 2-3 heste og er begyndt for ca. to uger siden, at løbe 5.2 km hver anden dag.

    Mit mål er at løbe en tur på 10-12 km. inden jeg flytter hjemmefra (1. august)


  • #5   19. jun 2010 Beck - Kan se du også er fra Fredericia :o)
    Måske man kunne motionere i ny og næ sammen :o)
    Jeg syntes altid det hjælper hvis der er en at gøre det sammen med...
    Så holder man sig lidt mere igang... også for motionpartnerens skyld :o)


  • #6   19. jun 2010 Jeg hedder Patricia, jeg er 16 år ..

    Mit mål er at tabe mig, måske bare 3-4 kg.
    Og jeg enten løber eller ruller hver dag smiley


  • #7   19. jun 2010 Beck - Ja det var lidt det jeg tænkte ;o)

  • #8   19. jun 2010 Beck - Jeg bor helt inde i byen (Næsten da) ikke så langt fra gymnasiet. :o)
    Men der findes jo busser (Og har da en bil og en kæreste der somregl gerne vil kører hvis det er for langt for mig at gå) :o)


  • #12   19. jun 2010 Kristine på 14 år her (; Dog bliver jeg kaldt Kris.

    Mit mål er at på mindre hoftefedt, lårfedt, røvfedt og mavefedt. Lige pt. cykler jeg rigtig meget, men det er ikke efter noget træningsprogram (:
    Udover det rider jeg 5 dage om ugen, 1-2 heste om dagen.

    Mit mål: Komme ned på 55 kilo inden august (:


  • #13   19. jun 2010 Hvor høj er du Kris? smiley

  • #14   19. jun 2010 175 (:

  • #15   19. jun 2010 Så er 55kg da ikke så meget smiley

    Jeg synes generelt ikke at det er kiloene der er vigtige, det er cm omkring livet - ens vægt (specielt ved piger) kan være utrolig svingende.

    Jeg skifter meget mellem 3 kilo afhængig af hvor i måneden jeg er. smiley


  • #16   19. jun 2010 Nej, det ved jeg - men det er fordi mit fedt 'sætter sig forkert' (:

    Min vægt svinger også mellem 57-58 kilo afhængig af hvornår på måneden jeg vejer mig (:


  • #17   19. jun 2010 Personligt ville jeg råde dig til at "skide" på kiloene, du får jo også muskler - de vejer betydeligt mere end fedt og så i stedet bruge et målebånd og se om du kan fjerne cm i stedet smiley

  • #18   19. jun 2010 Ja, det ville jeg gerne.. men jeg ved ikke lige hvordan man fjerner fedt omkring hofterne? x) Hvilke øvelser etc.

  • #19   19. jun 2010 Opret et emne her inde, så kan vi alle snakke om det - så skal jeg nok komme med hvad jeg ved smiley

  • #20   19. jun 2010 jeg hedder camilla... jeg er 15 år og 165.. og vejer omkring 64... synes selv det er ALT for meget vil gerne tabe hvert fald 7-8 kilo... men har svært ved at holde mig fra de "søde" ting...
    jeg har haft eksamner så har ikk været så meget i fitness.... havde ellers en aftale med min mor om at skulle der ned mindst tre gange om ugen i mindst en time...

    mit mål: tabe mig + opbygge benmuskler(i fitness) da det vil gøre det lettere at ride min (næsten) unghest... smiley


  • #22   20. jun 2010 jeg hedder Signe, og jeg er 18 år gammel.
    Jeg skal igang med at træne min krop op, efter at have stoppet med ridningen for 1 år siden.

    Jeg starter i fitness fra den 1. August, og så skal jeg have styrketrænet og konditionstrænet så jeg kan komme ind på min drømmeuddannelse om 1½ år - nemlig militæret.

    Og så skal i det hele taget prøve at leve lidt sundere - spise mindre slik, og lave noget mad i stedet for at købe pizza eller grillmad..


  • #23   20. jun 2010 Jeg hedder Julie og er 19 år gammel. smiley
    Har haft brækket ryggen, så har ikke kunnet noget særligt i 3 måneder. Derfor vil jeg gerne igang og tabe mig de steder hvor jeg er blevet lidt rund.
    Mine mål er: skifte mit fed ud med muskler, kunne løbe 2 km uden stop, og få en sundere livsstil, så jeg får overskud og energi til at kunne nå alle de ting jeg drømmer om. smiley

    Og så vil det jo ikke gøre noget hvis man kunne se godt ud i bikinien og evt. score eksen tilbage smiley haha. smiley ej undskyld!


  • #24   20. jun 2010 Fede mål Julie - "Score eksen" he he

  • #25   20. jun 2010 ja da. smiley
    ej, kunne ikke dy mig.. ^^,


  • #27   13. sep 2011 Jeg hadder Anne og mit mål er, at tage muskelmasse på. Da jeg tidligere har haft anorexi, så er det vigtigt for mig at øge vægten, så jeg har noget mere tyngde i mit arbejde med krikkerne. Meeen hvis jeg kommer for godt igang med blive fedtforskrækket, så må jeg vist hellere meld mig ud af gruppen igen:-/
    Er lige nu 1.64 høj og vejer omkring de 48 kg, har ikke haft en vægt i lang tid og skal vist heller ikke have en, da jeg kan blive besat af tal....
    Men nu håber jeg det bedste og beklager min "ærlighed", men det er sådan tingene ser ud. Så hvis jeg stiller spørgsmål om fedtforbrænding, så spark mig venligst!


Kommentér på:
Hvad er DIT mål?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce