{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

den her dreng? :'( {{forumTopicSubject}}

ja, det er den her dreng ;'(
i får kun lige en kort hidtorie, da jeg ellers kunne skrive en hel roman i;

En dag spurgte han min bedste veninde om hun ikk havde nogen søde veninder, fordi han savnede en kæreste eller sådan noget og så sagde hun mig. efter nogle uger, tilføjede han min msn. ham og min veninde havde snakket meget om mig, havde jeg fået afvide. så her for en uge siden, spurgte han om mit nummer. han fik det og vi skrev helt vildt meget sammen. vi havde nogle ret gode samtaler. han skrev så ogs at han elskede mig, at jeg var hans liv osv.
så her i fredags skulle vores klasser holde dimissionsfest, og vi havde lejet et diskotak, hvor alle måtte tage 4 venner med. ham drengen skulle så med på min liste, fordi min venindes var fyldt op.
vi skulle nogle timer før mødes hjemme ved min veninde, der bor lige tæt på diskoteket, og varme op.
da jeg så ankom, var de andre også kommet, for de havde været sammen hele dagen, stortset.
jeg sagde ikk så megte heæt aftnen, fordi jeg kun kendte min veninde, og ham drengen havde jeg kun skrevet med (vi var ialt 5 piger og så de to drenge, heriblandt den ene dreng jeg havde skrevet med.)
så skulle vi op og købe alcohol i en kiosk. så på vej hjem gik drengen og jeg og holdte om hinanden, sådan bag ryggen. Senere på aftnen dansede vi ogs sammen, smilede til hinanden osv.
så da vi ikk gad være på diskoteket mere, gik vi hjem til min veninde igen og festede lidt videre i et telt de andre skulle sove i , i hendes have. så blev to af pigerne hentet. så vi var to drenge og 3 piger tilbage. så på et tidspunkt gik min veninde og hendes anden veninde ind og skulle skifte tøj, så jeg sag med de to drenge ude i teltet. og lige pludselig siger ham den anden dreng der var der "mathilde? du er seriøst ret pæn.."
så fik jeg sagt tak og sådan noget og så siger ham drengen jeg havde noget kørende med "ja.. du virkelig lækker.." jeg blev helt mundlam, anede virkelig ikk hva jeg skulle sige. så blev jeg hentet noget tid efter hvor ham jeg havden oget kørende med sagde "vi ses du" da jeg krammede ham farvel.

så er problemet bare at han inden festen plejede at skrive helt vildt til mgi hele tiden, men her efter fredag har han overhovedet intet skrevet? det skal siges at inden kaldte vi hinanden skat, min, mit liv osv. men nu?
jeg sidder virkelig og tænker på ham helt tiden.
jeg skrev så til ham igår, og han svarede sådan kort, selvom han stadig kaldte mig skat & dejlige.

- Jeg er virkelig bange for han er igang med at droppe mig og alt muligt. det skal lige siges at han og min bedste veninde er ret gode venner og snakker ret godt sammen.

hjælp! hvad skal jeg gøre? smiley

sorry det blev lidt langt - SKULLE BARE UD MED DET $;'
stavefejl er gratis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den her dreng? :'(
Kommentér på:
den her dreng? :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce