30. apr 2006 Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.226
Mangler selskab til TWH EM {{forumTopicSubject}}
Jeg skal afsted til TWH EM her i sommer og jeg mangler en at tage med. Sådan en tur kan nemt blive kedelig hvis man er alene afsted, og vil også gerne have en til at svinge kameraet når jeg er på banen.
Turen er fra d. 2. august om morgenen til og med d. 8. hvor vi kommer hjem sandsynligves meget sent.
De første 3½ dage bliver tilbragt på TWH stutteriet Downunder Stables, hvor Joyce står opstaldet. Jeg skal træne og gøre klar. Der vil være mulighed for at tage ind til byen såfremt dette interesserer, og ellers er der masser af heste at kigge på og nusse om. Det vil dog være en gd idé at medbringe tidsfordriv såfremt det bliver nødvendigt.
De sidste dage tilbringes på en campingplads nær stævnestalden i Alpenrod, Tyskland. Jeg vil dagligt være på stævnepladsen og der er masser af heste at se på, og der kører mange forskellige klasser. Der forefindes restaurant på stævnepladsen.
Hvad skal du:
- have det sjovt
- evt hjælpe lidt til med forberedelser, hvis du har lyst
- tage billeder når jeg er på banen og også gerne af forberedelserne
<b>Udgifter:</b>
Leje af teltplads og "billet" til campingpladsen 40 kr. pr. nat (3 nætter) = 120 kr.
Mad, prisen kommer an på din smag og hvor meget vi har med hjemmefra.
Overnatning i telt hos Dowunder Stables og mad under besøget: prisen kendes ikke endnu, men max. 250 kr. pr. dag (3½ dage) = 825 kr.
Det kan dog være langt billigere end det nævnte beløb. Jeg venter svar snarest.
Jeg betaler naturligvis selv for al kørsel.
Jeg har ikke mulighed for at dække udgifterne for dig, som evt. tager med.
Jeg kører fra Nordjylland (9620) og hele vejen ned gennem Danmark på motorvejen. Det vil være en fordel, hvis du kan samles op et sted på denne rute.
Skriv her eller i PB hvis du er interesseret.
maj 2008
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 691
Og jeg ville kunne hjælpe dig med hvad du behøver.
Kan samles op i Åbenrå ligger lige ved motoirvejen
apr 2006
Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.226
Skal jeg tage det som at du siger ja tak, eller som at du lige skal tænke over det, men er interesseret? :o)
Åbenrå passer fint!
maj 2008
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 691
Synes at det kunne være en fed oplevelse.
DEt er jo ikke hver dag man får denne mulighed.
jul 2007
Følger: 52 Følgere: 53 Heste: 5 Emner: 6 Svar: 131
Rigtig god tur til jer
Mangler selskab til TWH EM
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside