{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

lidt for tyk 1 årig plag??? :/ {{forumTopicSubject}}

Ja vares lille blandings shetter plag er blevet liidt rund, faktisk lidt for meget synes jeg:/
Hun går sammen med sin mor om dagen, men om natten har hun sin egen boks:) Vi har ikke mulighed for at skille dem mere ad:(
Jeg tænkte på om nogle af jer havde nogle gode råd? smiley (hun for næsten ingen foder!)
Og om man må træne med hende på den måde at man får hende til at løbe rundt om sig i træningsringen (eller havd vi nu skal kalde den)?? smiley
Kh. Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt for tyk 1 årig plag??? :/
  • #1   3. jul 2010 nej moren giver stadigvæk mælk:O og det undre mig lidt!
    ja hun kan trækkes med og så videre, men mår man godt få hende til at løbe rundt om sig på den måde eller er det for tidligt? smiley


  • #2   3. jul 2010 For Tyk.

    Min 1 års Welsh Mountain plag er også for tyk og hun skal til show næste weekend.

    Vi har gået og gået og gået, desværre ligger det nok i generne, hendes mor er også meget tyk.


  • #7   4. jul 2010 tak allesammen! smiley
    Vores mark har næsten ingen græs det er dødt meget af det her i vinters smiley så det får hun ikke for meget af:)
    hun er rund ja, men ikke fed smiley Jeg er bare bange for at det skal påvirke hende når hun vokser hvis hun bliver tykkere smiley


  • #8   4. jul 2010 Som flere har skrevet, er det vigtig en plag ikke er for overvægtig da det påvirker dens vækst en del. De kan komme til at vokse for hurtigt..
    Det er osse vigtig at de bevæger sig meget, da de kan vokse skævt hvis musklerne ikke blir brugt nok.. Syntes helt sikkert osse en makker på samme alder lyder som en mulighed og så hvis det er muligt for dig at fravænne den fra moren.

    Min havde meget energi og jeg tænkte meget over hvordan jeg kunne aktivere hende nok. Det kom af sig selv, da hun kom på døgnfold og ikke havde de der lange pauser i boksen mere.


  • #9   4. jul 2010 Moren vender ikke føllet fra selv, med mindre hun får et nyt føl..

    Men jeg kunne ikke være mere enig med Nadja og Lotte..


  • #10   5. jul 2010 kan den overføre lidt af sin runde mave over til min plags? han er for tynd men dog er han ved at komme i god stand. ej spøg til side.
    gå nogle ture med den det sundt og den dør ikk af at vænne sig til at tingene udenfor hegnet ikke er farligt, forstå mig ret smiley


  • #11   5. jul 2010 GID! det var mig.. jeg kæmper stadig med laudino er for tynd - så vi ku evt overføre lidt fedt? smiley

  • #12   6. jul 2010 uf jeg vil også gerne have en portion fedt.. har en 2 års og kan bare ikke fede ham op, gjort ALT! eneste sidste "udvej" er at han skal stå inde det meste af døgnet for at holde ham fed, da han er så energi rig at selv om jeg giver ham ALT der feder op, forbliver han alt for tynd. Dagen lang hopper og danser han rundt som en lille krudt ugle. men tjah, i det mindste kommer han ikke til at døje væske i leddende eller kedsomhed smiley (ps: selv vores nordbagge har tabt en 50-70 kg siden Zano kom til ;))

Kommentér på:
lidt for tyk 1 årig plag??? :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce