{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.605 visninger | Oprettet:

Jeres sidste, næste og drømme køb? :) {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger:
Hvad er det sidste i har købt? (altså af udstyr osv)
Hvad regner i med det næste bliver?
Og hvad er drømmekøbet lige for tiden? smiley


Jeg kom lige til at købe er RBH underlag til ponyen i dag, godt nok en 16", da de først fik den model hjem til oktober, men har fået lov til at komme med det igen, hvis jeg synes det bliver for småt smiley

Og det næste køb? -Det bliver nok Pikeur hvide ridebukser.

Drømmekøb: Der er flere, men øverst står OS berlin trense, der efter PC gamacher og SD pandebånd. smiley

Hvad med jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres sidste, næste og drømme køb? :)
  • #1   22. jul 2010 Sidste køb: Kiffer dressur sadel.

    næste køb: showmaster gamacher -(link fjernet)

    Drømmekøb: hmm.. det ved jeg ikke lige. evt SD pandebånd (:



  • #2   22. jul 2010 Hvad er det sidste i har købt? (altså af udstyr osv): Hmm Ridehjelm, leggins og underlag :b
    Hvad regner i med det næste bliver?: Noget lyserødt!! XD En martingal tror jeg :B
    Og hvad er drømmekøbet lige for tiden?: Uhh

    (link fjernet)

    http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=310066

    Det er ikke fordi det er dyrt... :b
    Jeg har bare ikke råd lige nu XD
    Eller måske et SD pandebånd(lyserød) ;D



  • #3   22. jul 2010 Sidste køb: En grøn rebgrime.

    Næste køb: Brune Eskadron gamacher+lam, et HMS torv, en kapsun og en hackamore =)

    Drømmekøb: Jake.


  • #4   22. jul 2010 Har sidst købt blå gamasher:(link fjernet)

    Det næste bliver nok Krydstrense eller shetter gamsher: http://smhrideudstyr.dk/Graphics/Products/7657_m.jpg


    MIt drømme køb: (link fjernet) med klokker


  • #5   22. jul 2010 Det sidste jeg har købt? En den, Eskadron bandager, endnu Anna Scarpati stævneunderlag, ny SD plastron og en OS München trense med OS pande med sten.

    Mit næste køb bliver nok på Broholm til DM hvor der nok ryger et par Eskadron bandageunderlag, SD arbånd og en groomingtaske i kurven.
    Og så er der jo snart fødselsdag smiley

    Mit "drømmekøb"... Hmm, vil gerne have en München kandar, men overvejer lidt bare at købe en esktra rem og næsebånd og så har jeg jo sådan set kandaret.
    Kunne godt tænke mig et par Ariat Devon Pro støvler, men ikke sådan inderligt. Selvfølgelig vil jeg gerne have en OS Berlin, men regner med at den bliver indkøbt til min næste hest. Skal også engang have et Rider By Horse tæppe, men køber det til efteråret. Vil også gerne have et par Eskadron gamacher, men tror jeg køber dem efter min fødselsdag.
    Så ved ikke helt hvad drømmmekøbet kunne være? Hehe, der er ikke noget jeg ønsker mig fuldstændig inderligt.


  • #6   22. jul 2010 Retter lige drømmekøb til: En dejlig, fantastisk, smuk og ikke mindst en sød pony XD

  • #7   22. jul 2010 RORK - Trine
    Jeg stod faktisk og savlede over det lækreste RBH fleece dækken i dag! smiley
    Uhh - det var tæt på det var kommet med hjem smiley


  • #8   22. jul 2010 Synes de er rigtig fede, et klart alternativ til Anna Scarpati, lidt samme design synes jeg. Er lidt ærgelig over at de ikke føres i brun, men kan godt li' deres sorte (mest fordi min underviser har det blå, hehe).
    Men det skal helt klart købes til efteråret eller til min nye hest.


  • #9   22. jul 2010 Ja, de er virkelig fede. smiley
    Jeg har endnu ikke fået købt et brunt sæt, så det har jeg ikke manglet, men jeg skal have købt et RBH underlag + bandager i Navy, her i den nærmeste fremtid, og kunne skam godt tænke mig et matchende fleecedækken så. -Men ville også bare gerne have et i sort, da jeg lidt mangler et pænt fleecedækken til stævner smiley


  • #10   22. jul 2010 Man kan da også godt bruge blå til stævner? Altså tænker fleece tæppet.

    Jeg har det lidt med farver, at jeg ikke gider have sæt i 100 forskellige farver som jeg aldrig får brugt, så køber altid i sort eller brun, det kan man også bruge sammen og så synes jeg at jeg bruger mine penge bedst. Evt. bare et tip, for ellers kan man jo købe sig fattig i underlag, tæpper mv. bare fordi man lige i momentet synes at farven var fed smiley


  • #11   22. jul 2010 Mit sidste køb:
    -Eskradron strigle taske i Limegrøn, og lilla og pink xD
    -'REX' lammegrime i tyrkiesblå.
    -Rødt Ankypad.
    -Masser af hestebolcher.
    -Sliksten.
    -Hackamore.
    -Bold til marken.
    -trækketov xD

    Næstekøb:
    -HKM olivengrønt underlag.
    -Eskradron pad i Limegron og mørkeblå samt limegrønne bandager.
    -Bucas overgangsdækken.
    -Leklit sliksten.

    Drømmekøb: En læææker dressursadel smiley Gerne prestie smiley Og dressur læderridestøvler. Og alt muligt lækker til Min Chili :*


  • #12   22. jul 2010 RORK - Trine
    Ja, men igen - nu havde jeg næsten bestemt mig for hvis/sølv/perlemor - du ved, andet indlæg, og så tror jeg bare det vil være bedst med sort smiley

    Jeg har desværre det problem med farverne - jeg har snart i alle tænklige nuancer, lyserød, lyseblå, mørkeblå/navy, æblegrøn, skriggrøn (gråt underlag med skriggrøn pipe + kantbånd), gul, hvid osv smiley
    -Og kender nemlig alt for godt det med at købe sig fattig i underlag, tæpper og bandager, fordi jeg skal have 117 farver.




  • #13   22. jul 2010 Ja tror også det er bedst med sort så.

    Men hvorfor prøver du så ikke at sælge ud af nogle af dine ting? Jeg har det ihvertfald selv sådan, at jeg ikke gider ride rundt med ting der ikke matcher sådan rimeligt, så er det da bedre at få tyndet lidt ud i det?
    Men okay, nu er jeg også ret kræsen med udstyr, hehe.


  • #14   22. jul 2010 Tro mig, jeg sælger også i det tit - men har også sæt med det meste, altså underlag+bandager, og så har jeg somregl selv sort/gråt tøj og matchende t-shirt på til det :b

    Men jeg har faktisk en del liggende, som jeg bare skal have solgt smiley


  • #16   22. jul 2010 Sidste Køb: Pioneer støvler
    Næste køb: hmm Noget fra SD evt. smiley
    Drømme køb: Rosette pandebånd Fra SD Extreme bling smiley


Kommentér på:
Jeres sidste, næste og drømme køb? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce