Boots til folden {{forumTopicSubject}}
Hej folkens,
Nu har jeg besluttet mig for at anskaffe mig nogle boots indtil min hest igen har fået normalstr. hove igen, efter at han har trådt sine helt nye sko af pga. konflikter på folden.
Nu er min bekymring bare at; han er jo stadig øm i hovene selvom at han kun går på folden? Lige pt er det ikke slemt, da han går på græs og det har han det fint med (han har intet imod at tage sig en løbetur på græsset) men jeg tænker mere her til vinter, hvor han skal på jordfold, og jorden bliver frosset og knoldet, der er jeg altså nervøs for at han er for ømtået til at gå uden sko. og vil helst have hans hove til at komme sig 100% før vi tvinger søm i dem /:
Derfor ville jeg høre om der er nogle sko som i ved er robuste nok til at holde til nogle timer på folden? '
Har tænkt mig at købe enten easyboot glove, eller easyboot epic, men kan de også bruges på folden?
På forhånd tak (: -Line
okt 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 70 Svar: 449
Min kan nemlig godt finde på at begynde at bide i alt hvad han har på futterne uden opsyn (han har én del gamascher, klokker osv på samvittigheden) men så havde jeg bare tænkt at putte noget at det der bid-stop der er udviklet til dækkener (: - tror i det fungerer ?
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 72 Svar: 2.770
Så længe han ingen problemer har på folden, så ser jeg ingen grund til at lægge boots på. Jo mere stimulering hovene får, desto hårdere, stærkere og mere modstandsdygtige bliver de også - og her giver "le natural" den bedste stimulering, boots forholdsvis meget og jernsko næsten ingen
Boots til folden
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside