Søger opstaldning tæt på Sæby {{forumTopicSubject}}
Indspireret af andet indlæg som søger i Frederikshavn, tillader jeg mig at bede om hjælp her på dette forum.
Jeg flytter til Sæby (sydbyen) meget snart og skal have fundet et egnet sted til min dejlige 4 årige irish cob vallak.
Han er til salg af flere årsager, bla økonomi, så jeg kan ikke opstalde ham det mest oplagte sted som ligger 5 min kørsel fra min kommende bopæl ( Sæby Rideklub). Ret ærgeligt, men jeg må og skal finde noget opstaldning hvor der er fodring ( skal nok selv komme med foderet) og udlukning som minimum med i prisen.
En løsdrift ville være optimalt, men boks går skam også an. Vi har ingen krav om faciliteter da jeg er turrytter.
Ryan er super nem, kan stå hvor som helst, og med hvem som helst. Han kunne ikke drømme om at gå i hegnet og er meget sød at trække med.
Med venlig hilsen Gitte
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 221 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.191
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 68 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 351
Lige netop Rønbrohus er jeg ved at tjekke ud, da jeg har fået flere henvendelser om det sted, og de er alle meget positive
Du skulle vel ikke have et telefon nummer eller en mere præcis adresse ?
Med venlig hilsen Gitte
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 221 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.191
Du kan prøve at skrive til Pia for et tlf. nr, hun er nemlig deroppe
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=47297
okt 2007
Følger: 89 Følgere: 136 Heste: 3 Svar: 2.648
vejen er rønbrovej 15, så vidt jeg husker?
der er os sæby rideskole, og så er der et andet sted, tror det heller efter renbæk, men det vil jeg ikke anbefale!
jeg stod på rideskolen, men anbefaler rønbro, stod derude i 1 år ca
Søger opstaldning tæt på Sæby
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside