{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Hvad skete der lige der?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle har lige brug får at komme ud med dette her..

I sommeren 2009 startede vi en del heste tøser at ride sammen der var blandt andet denne pige, jeg vil ikke sige hendes navn da jeg ikke er sådan en der hænger folk ud.. når men jeg begyndte at ride rigtig meget sammen med denne pige og snakkede meget med hende, hun var 22 år,... det kom så til at hun skulle flytte til KBH og manglede et sted til sine små plage, vi havde to bokse i overskud, og det blev så til at hendes to plage kom hjem til mig at stå, på den betingelse at vi skulle have 400 kr + at de skulle komme med mad, for dem begge to..
det mad de kom med var : havre, byg og en pose breeder, det skulle så holde til 2 måneder.. men den pose breeder blev jo hurtigt spist da der jo intet vitaminer er i havre og byg..så vi skrev til dem at de skulle komme med mere.. men de kom ikke, vi fodrede så med vores ejet foder til dem, og imellem tiden fandt vi ud af at hendes plage havde smidtet vores heste med lus, + at hendes heste bed i alt vores træværk, og det smidter jo af på de andre...
så det var en stor losse plads at komme ud i stalden om morgenen..
når det var så én ting, men hun havde jo ikke betalt os i 3 måneder for hendes heste, så vi bedte om vores penge, ellers kunne hun ikke få hendes heste tilbage..
lige da vi havde skrevet det til hende begyndte balladen med hende for alvor ! vi fik afvide at hun havde sagt il andre at vi mishandlede vores heste og at de stod i lort til knæende, dette inorrede vi så for vi ville ærligtalt bare have vores penge og at hun skred med hendes heste !!.
en dag fik jeg så en sms om at hun kom med pengene og hentede sine heste, jeg tænkte bare DEJLIGT nu er hun endelig væk..
men ca 2 dage efter hun har været hos mig havde vi bestilt dyrelæge og hun kom så, men der kom fanmer også en politi betjent med, ja vi var gangske rigtig blevet meldt for dyremishandling og han skulle lige se vores stald, (slf var der intet at komme efter, og dyrelægen tjekkede alle vores heste og der var intet)
jeg skrev så til hende om det var hende og hun benægktede self, og blev hammer sur på mig,
men jeg er nok en af de skod mennesker som ´hader at værre uvenner med folk og jeg blev så venner med hende igen...

vi begyndte at ride sammen igen og det var da også rigtig hyggeligt, lige end til en dag hvor jeg aflyser en ridetur, hun skriver så at jeg er useriøs og jeg tænker HVAD? det var første gang jeg har aflydst en ridetur, pga at jeg ikke syntes min hest kunne gå så langt..
jeg får så den største sviner smidt lige i hoved igen og hun skrev blandet andet at jeg ikke var rigtig oven i hoved, og jeg blev meget chokeret, fordi jeg ved godt at hende her pigen har noget oppe i hoved for hun fortæller ting hun selv finder på, og det siger alle hvis du spørger dem om hende pigen her..

når men jeg er faktisk lidt ked af det fordi jeg er blevet svinet til og fordi jeg øler mig rigtig rigtig ddum over at have tilgivet hende..
hvad kan jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skete der lige der??
Kommentér på:
Hvad skete der lige der??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce