{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Min første Hist! {{forumTopicSubject}}

Giv gerne ris og ros smiley

”Du dejlig skat!” Hviskede Taylor i mit øre. Han smilte sig nuttede smil, som man kun kunne elske.
”i lige måde, frække” sagde jeg med et smil på læben. Han lænede sig ind over mig, og kyssede mig på læben. Lige nu sad vi nede på sporteren, med de andre. Julie og Robert, de var kærester. Det var mig og Taylor også. Rob var høj og slank, med brunt hår. Han var 17 og Julie var 15. Julie var lille og tynd, med leverpostejs farvet hår. De elskede hinanden mere end noget andet, og havde været sammen i 1 år nu. Taylor havde altid været Roberts bedsteven, og min bedste ven. Det var for 3 måneder siden, vi fik øjnene op for hinanden. Det var Julie og Rob der fik os sammen. Taylor var høj, brun i huden, og mørkt hår. Jeg var selv lille slank, med gyldent hår. Taylor var 18 og 14. Alle vidste vi var sammen os 4, men ingen forstod Taylor og Rob, hvorfor de gad os? Julie og jeg undrede os selv over det, men sagde ikke noget. Vi blev altid spurgt i skolen om vi havde haft sex med dem. Jeg sagde nej, for det havde jeg ikke. Taylor og jeg havde haft snakken et par gange, og vi var enige om at vente til jeg blev 15, men nu var jeg ikke så sikker længe. Julie ville ikke svare på det, men jeg tror nu de har.
Vi sad og drak. Taylor og Rob havde været oppe og købe vodka, Somersby og barkadi. Vi havde slået 2 telte op, hvor vi skulle sove. Taylor jeg i det lille og Rob og Julie i det andet. Lige nu sad vi og snakkede om hvordan vi var når vi var fulde, ingen af os var fulde endnu, undtagen Julie. Hun var næsten altid fuld, når vi holdte sådan noget her. Men vi havde nogle vilde grineflip over Julie.
”Skal vi til at slutte her?” Spurgte Taylor og kiggede mig dybt i øjnene, jeg vidste godt hvad han ville nu.
”Det er fint med mig” Sagde Rob og grinte af Julie, der prøvede af formulere sig, men det blev til:” Hvorfdan? Min Rob og Mig ind I vores telhytt, nu!” Og vi var alle flade af grin.
”bare gå ind i jeres telt, Taylor og jeg rydder bare op” Sagde jeg. Rob nikkede, og hjalp Julie ind i teltet. Jeg kiggede på Taylor, og han nikkede, han vidste godt hvad jeg mente, og vi vidste begge godt hvad de skulle lave nu. Vi grinte af det, men sådan var det altid, de ville aldrig indrømme at de lavede noget, men Taylor og jeg var ikke dumme.
Da vi havde ryddet op, gik Taylor og jeg ind i vores mini telt, det eneste man kunne her inde var at ligge tæt, og det passede mig perfekt!
”du er så dejlig” sagde jeg da Taylor tog sin T-shirt af. Vi sov altid i undertøj, men jeg havde ikke noget imod det. Taylor lænede sig ind over mig og lagde sig op mig mens han kyssede mig. Jeg skubbede ham af mig og sprang oven på ham, mens jeg kyssede ham.
”Må jeg prøve noget?” Spurgte Taylor.
”selvfølgelig”
Hans hånd gled ned over min ryg, hen over min numse. Der kildede i min mave.
”Nu vil jeg prøve noget” Sagde jeg efter han var færdig. Han smilte sig kække smil, og jeg blev varm inden i.
Jeg rykkede mig længere tilbage, sådan jeg ikke sad på hans mave, men på hans… Hans smil forsvandt og han kiggede intens på mig. Jeg troede jeg havde gjort noget forkert.
”Havde vi ikke en aftale?” Spurgte han surt.
”Taylor, bare fordi jeg gør det betyder det ikke vi skal det andet!” Svarede jeg lige så surt.
”Skat, jeg vil virkelig gerne, men jeg er tryggest ved du er 15” Sagde han opgivende.
”TAYLOR” udbrød jeg! ”jeg vil også, så hvorfor ikke? Der sker ikke noget, det lover jeg!” Taylor kiggede opgivende på mig, og sagde:” Nej, vi venter” Jeg lænede mig ned over han og hev ham hen over mig. Han begyndte at kysse mig, men nu med tungen, det havde vi aldrig gjort før. Jeg hev ham hen ved siden af mig og vi blev ved med at kysse. Min hånd gled ned af hans mave, end til den ramte underbuksekanten, det samme gjorde hans hånd. Min var på vej ned i hans underbukser, men vi blev afbrudt af en der lynede teltet op. Vi blev så forskrækket at vi sprang fra hinanden.
”Undskyld, jeg bliver nødt til at have jer til at følge med mig ind på stationen” Sagde en betjent.
Vi kiggede begge forskrækket op hinanden, men fulgte med ud af teltet. Uden for stod Julie og Rob. Julie stod og græd i Robs favn. Rob og Taylor udvekslede blikke og der efter kiggede Taylor på mig.
”Jeg vidste den her dag ville komme” sagde han mens han krammede mig.

Da vi kom til Stationen, blev vi delt i to forskellige rum. Der kom en mand ind til mig og Julie. Vi var begge bange, for drengene vidste hvad det her handlede om.
”Vi skal stille jer nogle spørgsmål, om jeres forhold til Taylor og Rob. De er ældre end jer, og en af jer er ikke buksemyndig endnu. Vi skal finde ud af om de skal væk fra jer.” Han sagde det stille og roligt som om det ikke var en stor ting, men for os var det!
”Okay” svarede vi begge stille. Under bordet holdte vi hinanden i hånden.
”Godt så. Først og fremmest, har i haft sex med dem?”
”Nej” svarede jeg mens, jeg så hvordan tårerne begyndte at løbe ned af Julies kinder.
”hvor går grænsen?” Spurgte Julie med panik i stemmen.
”end til videre ved vi det ikke”
”Ja, vi har haft sex” Sagde Julie til sidst overgivende.
”Hmm, okay. Var det ved tvang?”
”Tror du de er pædofile eller hvad?” Skreg Julie lige pludselig op!
”Tag det roligt! Vi bliver nød til det her? Svar på spørgsmålet!”
”NEJ, og det føltes dejligt!” Skreg Julie igen!
”Fint, har i rørt ved deres dyd?”
”Ja, eller nej, det har jeg ikke” Sagde jeg.
”Du lyder ikke overbevisende?”
”Nej, jeg har ikke rørt direkte ved den, kun uden på tøjet” Svarede jeg. Der kom mange spørgsmål om hvad vi lavede osv.. Til sidst fik vi at vide at vi måtte gå ind til de andre, mens de undersøgte det. Drengene kom ind til os, og Rob satte sig med Julie på skødet, det samme med mig og Taylor. Jeg spurgte Taylor, hvad det var de var blevet spurgt om? Han kiggede på mig og sagde:” ALT! Om du havde set mig nøgen, om jeg havde set dig, om du havde rørt min dyd, og jeg havde rørt ved dig? Hvad med jer?”
”Samme” Svarede jeg.
”Skat du skal ikke være bange, for vi har ikke haft sex, du har ikke rørt ved min dyd direkte, det er mere Rob og Julie jeg er bange for” inden jeg nåede at svarer kom ind mand ind af døren og sagde han ville snakke med Mig og Taylor alene. Der blev jeg bange og jeg gav mig til at græde, Taylor kyssede mig blidt på munden, og så gik vi ud til ham.
”Hvordan er Rob i nærheden af Julie?” Spurgte Manden. Taylor og jeg kiggede på hinanden og smilede. Så svarede Jeg:” I starten var det kikset, for Rob kunne virkelig godt lide Julie, men nu er det perfekt, man kan ikke finde et sødere par!” Sagde jeg med et smil på læben.
”Det lyder godt! Vi tager jer ikke fra hinanden.” Sagde manden, roligt og smilte til os.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min første Hist!
Kommentér på:
Min første Hist!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce