{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Ny hist... xD {{forumTopicSubject}}


Jeg vågede op ved siden af min dejlige kæreste Taylor, vi havde været sammen i 3 år nu og jeg var stadig jomfru. Jeg havde ikke rigtig følt mig klar endnu og Taylor ventede på jeg var klar. Taylor var lige blevet færdig med 3.g og arbejde som tømrer, så han skulle altid tidligt op og var altid halvsent hjemme, men det måtte jeg vende mig til. Jeg gik i 2.g og var en af de populære piger. Jeg bor på et kollegiet, da min far slog mig og min mor vil ikke have noget med dig at gøre og alle mine bedste forældre er døde. Taylor bor stadig hjemme, men sover hos mig rigtig tit. Dog er det ikke alle dage han må være her, da han ikke bor her. Det var er kun Taylor der havde bil eller han havde to, en arbejdsbil og en hvid BMW.

Da jeg kom ind til første time, så jeg der var komme en ny dreng, han kiggede på mig med at smil og jeg kunne ikke lade vær med at smile igen. I frikvarteret sad jeg og snakkede med min bedste veninde, da den nye dreng pludselig kom hen til os, han kiggede på mig.
”Hej.” Sagde han og smilede en super sødt smil.
Min bedste veninde begyndt at ligge an på ham. ”Hej, jeg er Kristen.” Hun staldte sig foran ham og begyndt at lege med han skjorte.
”Hej, jeg er Katrine, tag dig ikke af Kristen, hun har ikke fået sex i snart et ½ år.”
Kristen kiggede vredt op på mig og jeg begyndte at grine og de samme gjord Robert. Kristen satte sig på bordet ved siden af mig.
”Jeg hedder Robert Pattinson.”
”Må jeg kalde dig Rob?”
”Ja.” Han smilede.
”Hvorfor flyttede i her til Rob?”
”Min fars firma er blevet forflyttede her til.”
”Okay.”
”Katrine, Taylor er på parkeringspladsen, han vil gerne lige snakke med dig.” Sagde en af mine veninde, som stod i døren.
”Okay, kommer nu.” Sagde jeg til hende. Jeg kiggede op på Robert, han kiggede ned i gulvet. ”Undskyld mig, kæreste tid.” Sagde jeg og løb ud i skolegården til Taylor. Da jeg kom hen til ham snavede vi og så kiggede vi hinanden i øjne.
”Katrine.” Han kiggede ned i jorden.
Jeg kunne se der var noget galt, jeg ventede bare på han sagde det.
”Jeg tror det er bedst hvis vi bare er venner.”
Da han kiggede mig i øjne, havde jeg tåre i øjne. Hvad havde jeg gjord forkert? Vi havde været sammen i 3 år og nu vil han bare være venner.
”Er det fordi jeg ikke er klar til sex endnu?”
”Nej, det er ikke det. Jeg har bare ikke de største følelser for dig mere.”
”Hvad? Hvorfor sagde du ikke noget i morgens? Hvorfor sagde du ikke noget i går?”
”Katrine, det er også hårdt for mig det her.”
Han krammede mig og så kørte han afsted, jeg satte mig ned på den våde asfalt og begyndte at græde. Kristen, Kamilla, Julie kom ud til mig, de hjalp mig ind på gangen, hvor jeg sad i hjørnet og græd.
”Han slog op med mig.” Græd jeg og græd endnu mere.
De trøstede mig. Da klokken ringede hjalp de mig ind i klassen, jeg græd timen og fik lov til at tag hjem.


(stavefejl er gratis xD)
- Trunte, der hader kærlighed! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hist... xD
  • #1   21. aug 2010 MERE!! smiley

  • #2   21. aug 2010 Da jeg kom hjem lag jeg mig i min seng der lå jeg hele rasten af dagen.

    Jeg lå i min seng i flere dage, de voksende på kollegiet passede mig de gange. Da jeg havde ligget i min seng i 3 uger besluttede jeg mig for at tag i skole igen. Jeg gjord mig klar onsdag morgen og tog bussen i skole. Da jeg kom ind i klassen kom Kristen, Kamilla og Julie hen og krammede mig.
    ”Er du okay?” Spurgte Julie.
    Jeg nikkede og satte mig på min plads, jeg kiggede rundt i klassen, alle kiggede på mig. Jeg fik øje på Robert, han smilede til mig, jeg smilede ikke igen jeg kiggede bare ned i bordet. I frikvarteret snakkede jeg med tøserne om det med Taylor. Robert kom hen til os.
    ”Er du okay?” Spurgte han, med et smil.
    Jeg kiggede op på ham. ”Ja, jeg klare den.”
    ”Vil du være sammen efter skole?”
    jeg smilede til ham. ”Ja, det kan vi godt.”
    ”Super, skal vi tag hjem til dig?”
    ”Kan vi ikke være hos dig?”
    ”Jo selvfølgelig.” Han smilede og så gik han tilbage til drengene.
    Tøserne sagde med en pivene stemme. ”Han kan så meget lide dig.”
    Jeg smilede og kiggede hen på ham, han stod og snakkede med drengene, han vendte hovedet og vi fik øjenkontakt.


  • #3   21. aug 2010 MERE NU!! XD

  • #4   21. aug 2010 Han smilede til mig og begyndte at snakkede med drengene igen, men uden at vende hovedet fra mig.

    Da vi havde fri kørte vi hjem til ham, han havde selvfølgelig den fedeste bil og da jeg så hans hus hang min kæbe nede ved mit bryst. Han begyndte at grine og troede det gjord det mindre fedt at sige at han boede hjemme. Men hvad så der bliver huset ikke mindre fedt af. Der var ingen hjemme da vi kom, men hvad gjord forskellen? Robert førte mig ind på sit værelse og lukkede døren. Han kiggede på mig mens jeg gik rundt og kiggede på han ting, jeg stoppede ved hans musik og fandt en cd med et band jeg kendte, det var et country band, jeg hørte meget country. Men dog kendte jeg kun en af sangene fra dette band og til mit hel var den her på. Jeg kiggede på ham med et smil og inden jeg nåede at spørger om jeg måtte sætte den på havde han sagde ja. Jeg satte den gå og gik over på den sang jeg kendte, The Broken Road. Han lag cd'en på afspilleren og kiggede på Robert med et smil. Han kom hen til mig og tog min hånd.
    ”Må jeg få denne dans?” Spurgte han høfligt og rakte den ene hånd hen til mig.
    Jeg kunne ikke lade vær med at grine, men jeg tog hans hånd og vi begyndte at danse rundt. Da sangen var slut og en anden spillede stod vi var og kiggede på hinanden. Vi skulle til at kyssede men blev afbryd af en lille pige der kom ind, hun var nok ikke mere end 11år. Pigen kom hen og krammede Robert og han krammede hende.
    ”Mor vil snakke med dig.”
    ”Okay, vil du så ikke lige vise Katrine dit fine værelse?”
    ”Jo.”
    Robert kiggede på mig med et smil og det fik mig selv at smile. Han gik med hen til hendes værelse.
    ”Jeg kommer om lidt.”
    Jeg smilede og gik ind på pigens værelse.
    ”Tegner du?” Spurgte jeg og kiggede rundt på en masse rigtig flotte tegninger der hang på væggene.
    ”Ja, jeg skal til udstilling i weekenden.”
    ”Må jeg tag med? Det er okay hvis du ikke vil have fremmede med.”
    ”Du er ikke fremmede, du er Roberts kæreste.”
    Jeg begyndte og smile og inden jeg nåede at sige noget til ordet kæreste var Robert her. Jeg gik med Robert ned og hilste på hans forældre.
    ”Mor, far, det her er Katrine.”
    ”Hej, hvor er det dejligt Robert har fået en kæreste.” Sagde hans mor.
    ”Mor, hun er ikke min kæreste, vi er bare venner.”
    Jeg smilede og dem så kiggede jeg op på Robert.
    Da vi kom op på hans værelse igen kiggede jeg op ham.
    ”Det er kys vi skulle til at lave, betyder det noget?” Spurgte jeg gernet.
    Han smilede og kom hen til mig, jeg løftede min hage op og kiggede i øjne. ”Det ved jeg ikke gør det?”
    Jeg smilede ham blidt på hans bløde røde læber og han kyssede mig svagt igen.
    ”Det tror jeg.” Hviskede jeg og kyssede ham blidt igen.
    ”Det er fint med mig.” Hviskede han og lag armene om mig.
    ”Også med mig.” Jeg lod hænderne glide op i hans hår.
    Jeg blev nød til at stå på tær, så høj var han. Dog bøjede han sig ned så jeg kun stod lidt på tær.


  • #5   21. aug 2010 MERE!!

  • #6   22. aug 2010 Jeg spiste med den aften og efter vi havde spist ville Robert kører mig hjem, men jeg vil ikke have han skal vide det med min familie så jeg siger jeg bare tager bussen. Vi går op på hans værelse og han vil gerne vide hvorfor han ikke må kører mig hjem. Jeg tøver men fortæller ham det med min familie og at jeg bor på et kollegiet, han fortæller mig at han vil støtte mig og være der hvis jeg skal have hjælp. Det bliver jeg rigtig glad for, der vidste jeg at han var den rette. Han kørte mig ned til kollegiet og gik med ind på mit værelse, han lukker døren og kigger på mig, med et smil. Han kom hen til mig og kyssede mig, mens vi kyssede bankede det på døren og min bedste veninde her på kollegiet stod i døren, hun så Robert og kiggede på mig.
    ”Uhh, hvem er den hottie?”
    ”Robert, det her er min veninde Freja. Freja, det her er min kæreste Robert.”
    ”Øv, troede lige jeg havde en chance.”
    Robert begyndte at grine. ”Nej, jeg har fundet den pige jeg elsker.” Han lag armene om mig og gyngede fra side til side.
    ”God nat Freja, vi vil gerne have noget privatliv.”
    ”Uhh, skal i have sex?” Hun skreg det nærmest op, så jeg smækkede døren i hovedet på hende uden af sige et ord. Jeg vendte mig om og kiggede på Robert.
    ”Vil du sove her?”
    ”Må jeg det?”
    ”Ja selvfølgelig.”
    ”Så vil jeg meget gerne.”
    Jeg låste døren og tog mit tøj af, så jeg kun havde trusser og bh på. Jeg kiggede på Robert.
    ”Er det for meget?” Spurgte jeg gernet.
    Han smilede og rystede på hovedet. Han tog sine bukser af og t-shirt af og kom hen og krammede mig, vi begyndte at kyssede og lidt efter gled Roberts hånd ned på min numse og blev liggende der. Jeg blev usikker i kysset og det kunne Robert mærke så han tog hovedet væk og kiggede på mig.
    ”Hvad er der?”
    ”Jeg er stadig jomfru.” Hviskede jeg gernet og kiggede ned i gulvet.
    ”Bare rolig, vi venter til du er klar.”
    ”Tak.” Jeg kiggede op på ham med et smil.
    Han lod den ene hånd glide op på mit bryst.
    ”Er det okay?” Hviskede han i mit ører.
    Jeg nikkede og lag begge hans hænder på min bryster og så lod jeg mine hænder glide op i hans hår. Han skubbede mig hen til seng og vi faldt ned på sengen og begyndte at snave. Han lod hånden glide ned fra mit bryst og ned til mine trusser, han skulle til at tage dem af men jeg stoppede ham.
    ”Robert ikke nu.” Jeg satte mig op og kiggede ned i dynen.
    Han satte sig op ved siden af mig kyssede mig op skulderen. ”Undskyld.” Hviskede han og drejede mit hovedet, så han kunne kysse mig på munden, jeg kyssede ham hurtigt igen. Men vi blev afbrudt af en af de voksende der altid gik rundt for at se hvem er var hjemme og hvem er ikke var. Og som voksen har de ret til at låse døren op og gå ind, hun kiggede på mig og Robert med et smil.
    ”Godnat, hyg jer.” Sagde hun og gik igen.
    Vi nåede ikke at sige noget før hun var gået igen. Robert kiggede på mig.
    ”Undskyld, det er noget de gør end til midnat.” Jeg blev flov, klokken var kun 9 og de kom hver time, så hun kom 3 gange mere.
    ”Altså hos mig kan jeg låse døren, så kan ingen komme ind.”
    Jeg smilede. ”Okay, vi tager hjem til dig.”
    Jeg pakkede hurtigt mine ting og så gik vi ned at de voksende og sagde at jeg sov hos Robert.

    Da vi kom hjem til Robert, kom hans lillesøster hen til os. Hans forældre kom også ud i gangen.
    ”Vi sover her.” Sagde Robert og hev mig med oven på.
    Han låste døren så tog vi tøjet af, så vi kun havde undertøj på.


  • #7   22. aug 2010 MERE!!

Kommentér på:
Ny hist... xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce