{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Kamilla og Katrines hist xD {{forumTopicSubject}}

Kamilla var begyndt på en hist med mig og Robsen, men da hun ikke rigtig har så meget tid på grund af skolen, har jeg fået lov til at skrive videre smiley
- Jeg har god ikke fået skrevet så meget endnu, men der kommer mere xD


Skrevet af Kamilla Rytter Risbæk Kristiansen

1 den nye start.



Jeg vågnede klokken var 10, jeg gad ikke op for det var i dag jeg skulle flytte ind hos den nye familie som havde taget mig efter mine forældres død – selvom de var søde var de jo ikke mine forældre men jeg ville heller ikke være her mere – det her børnehjem var så kedeligt ikke noget at lave eller noget, de har ikke en gang en computer – alle mine ting var pakket og kommet derover. Men på en måde var jeg glad for jeg havde fået en familie igen de sidste 4 måneder var slet ikke til at tro på, og ingen gad hjælpe mig med at komme videre efter den ulykke – selvom jeg ikke var med så er det hårdt at jeg skal leve og det skal de ikke. Min nye familie snakke med mig om det den første dag og de vidste hvad for noget jeg skulle læse – jeg havde fået Twilight jeg var ikke den store læser så jeg sagde bare tak og tænkte at jeg glemte den, men jeg glemte den ikke og en aften jeg kedet mig gik jeg i gang med at læse og jeg læste af en eller anden grund begyndte jeg at tænke på en anden måde og jeg læste, jeg elskede nu at læse – det var sjovt. Jeg fik anden og tredje bog da jeg så dem anden gang og jeg ville få den sidste når jeg flyttede ind. Jeg ville få en lillesøster – på en måde synes jeg også det var sjovt at skulle få.



Mens jeg lå i min egen verden og tænkte over tingene, gik døren op og min nye familie kom ind – mine plejeforældre Betina og Kim og min plejelillesøster Melissa. Jeg smilte og det var meget lang tid siden jeg havde gjort det, så mon ikke det var et godt tegn. Jeg sagde farvel til alle på børnehjemmet og satte mig ind i bilen mine nye forældre var glade og vi snakkede om alt muligt på vejen hjem – de vidste jeg var blevet glad for Twilight og besat af vampyrer så de havde købt en masse ting med Twilight som jeg kunne få op på mit værelse – jeg var stadig glad og jeg kunne ikke vente med at møde flere mennesker i min nye familie. Der skulle nemlig være familiefest i aften – så jeg havde fået noget nyt tøj til aften.



Jeg var lykkelig over at være her og jeg gik ud og kiggede omkring de havde en hund ved navn Tikka – den er helt vildt sød og rigtig glad for mig. Vi legede lidt indtil en pige kom hen til lågen – ”hej mit navn er Kamilla. Er du Katrine??” - jeg kiggede lidt på hende og sagde ”ja det er jeg” – ”godt godt – jeg er din nabo, vi skal gå i klasse sammen så jeg tænkte vi kunne snakke lidt så vi kendte hinanden.” jeg tænkte lidt at hun var underlig fordi hun ville snakke med mig, men jeg ville jo gerne have en veninde. Så jeg sagde hun bare kunne komme ind.



Vi snakkede i lang tid og hun synes det var så sjovt fordi jeg kom på sammen tid som en anden dreng og hans familie kom. Hun var helt vildt sød og jeg var glad for at tale med hende – hun sagde at jeg altid kunne komme hvis jeg ville snakke om mine forældre eller hvis der var et andet problem som mine nye forældre ikke kunne klare.



Jeg fik pludselig øje på klokken og jeg gik i chok jeg var så sent på den, jeg skulle i bad og alt muligt. Så vi sagde farvel og hun fik mit mobilnummer og omvendt.





2 festen



Da jeg kom ned igen var der kommet mange mennesker og de kiggede med et alle på mig.

De kom hen og snakkede med mig det viste selv at jeg havde en pjelekusine som red – det gjorde jeg ikke mere. Hun havde sin egen hest, jeg havde kun haft halvpart – hun boede tæt på og det samme gjorde hendes hest – så jeg kunne altid komme over og ride hvis jeg ville. Aften gik stærkt og jeg snakkede med en masse mennesker – jeg synes det var rigtigt hyggeligt. Da jeg gik i seng om aften eller retter om natten var jeg godt træt i mit hoved, jeg havde snakket med så mange og fået så mange oplysninger. Min plejemor kom ind midt i jeg tog min make-up af. ”når, kunne du lide familie?” sagde hun og kiggede på mig ”ja – de er alle bare så fede. Jeg snakkede med min plejekusine om heste og om at jeg kunne komme over og ride” hendes smil blev stort ”ja – det må du godt en dag – hendes hest står på en rideskole, så du kan jo se om du vil starte” – ”tak” sagde jeg de var alle så søde ved mig.



Jeg gik ned og sagde godnat og gik i seng – jeg faldt i søvn hurtigt.



3 drømmen.



Det var søndag og jeg vågnede med et chok jeg drømte om en dreng som jeg havde mødt han var noget helt særligt og jeg elskede ham fra første blik jeg kunne ikke rigtig tro på det var en drøm jeg kunne mærke ham og jeg følte selv når jeg var vågn at jeg elskede ham.



Jeg rystet på hovedet – jeg måtte være tosset. Jeg tog noget tøj på og gik ned og fandt noget morgenmad. Mine forældre var taget på arbejde så jeg havde hele huset for mig selv, men jeg vidste ikke hvad jeg skulle lave så jeg tændte tv’et og fandt en serie der hed Vampire Diaries den var ret fed. Men pludselig bankede det på døren det var Kamilla – hun ville høre om jeg kunne være sammen. Det kunne jeg godt og jeg ville rigtig gerne – hun var ikke underlig hun var verdens sødeste pige. Jeg sagde hun bare kunne komme ind. Hun kiggede på tv’et ”er du vampyr fan?” sagde hun med åbne mund jeg vidste ikke om hun synes det var godt eller skidt men jeg måtte jo sige noget ”det hjælper mig med at blive glad efter mine forældres død” – hun smilte et kæmpe smil ”har du læst Twilight det er bare den bedste” ”ja det har jeg den er vildt god, jeg er i gang med New Moon nu.” jeg var over glad hun kunne også lide vampyr og vi kunne begge lide Twilight – bedre kunne det ikke blive. Vi snakkede hele dagen om det og snakkede om vi skulle ind og se Twilight filmen.



Men som snakken gik, blev det aften og hun måtte hjem. Jeg fik noget mad, bagefter satte jeg mig op på værelset og loggede på MSN Kamilla var på. Vi skrev nu lidt om skolen og jeg fandt en hel masse om skolen – jeg kunne ikke vente til i morgen. Jeg gik tidligt i seng og jeg drømte igen om ham drengen men jeg fandt aldrig hans navn.



4 HAM



Kamilla stod og ventede på mig, hun næsten hoppede afsted af glæde. Hun sagde hun aldrig havde haft en veninde som mig. Da vi kom ind i skolegården fik jeg øje på en sølv bil jeg ved ikke hvorfor jeg kiggede sådan efter den, men det gjorde jeg bare. Da vi kom ind i klassen kom der en lærer hen og sagde goddag. Han skulle hente den nye dreng så vi fik 1 times fritime - jeg fortalte Kamilla om min drøm, hun synes det lød sjovt men kunne godt se at det var underligt ikke at vide hans navn. Da klokken ringede, gik vi ind i klassen igen. Læreren kom ind sammen med en høj, bleg og rigtig lækker dreng. Vi fik øjnekontakt i 5 min. Og jeg vidste det bare – alt ved ham, Det var ham – jeg var helt mundlam og det kunne Kamilla se. Jeg kiggede med åbn mund på drengen som kiggede på alle. Jeg hørte læreren sige at han hed Robert, han havde 2 søskende i den anden klasse og 2 ældre søskende 1 klasse trin højere. Da klassen havde fået 2 nye, syntes læreren at vi skulle have en fritime mere. 4-5 piger kom mod mig – ”jeg skal lige på wc” sagde jeg ”Kamilla! – vil du vise mig det?” ”ja kom” sagde hun.

Da vi kom der ud – kigger hun på mig hun kunne se der var noget ”det er ham – den nye er ham!” Kamilla kiggede på mig med store øjne ”kender du ham – han er vildt lækker” ”nej jeg gør ikke – men det er ham, ham jeg drømte om” – jeg kunne ikke tænkte på andet – hvordan vidste jeg han så sådan ud? Og hvorfor ham? Hvad er der ved ham der gør jeg skulle drømme om ham? Jeg kunne ikke fatte det. Jeg tænkte ikke klart i de 4 timer vi havde inden vi havde fri. Ikke en gang i spisepausen – jeg tænkte ikke på andet. Kamilla havde valgfag så jeg havde 2 timer fri før hende, vi aftalte at jeg ventede på hende.

”hej – vi har ikke snakket sammen” sagde en velkendt stemme men da jeg kiggede op var den ikke så velkendt igen – det var ham, Robert, han kiggede på mig og jeg kiggede på ham ”nej det har vi vidst ikke” sagde jeg med et smil ”har du tid?” sagde han og kiggede på mig ”ja jeg skal vente 2 timer på min veninde Kamilla” han grint ”jeg skal vente på min søster der også har valgfag” vi grint begge og han satte sig ned ved siden af mig – jeg kunne mærke en varme i mig som jeg aldrig havde følt før.

Vi snakkede sammen om alt uden problemer og vi udvekslede nummer og MSN. De 2 timer gik hurtigt. Så jeg var glad for jeg havde hans nummer.

Jeg hev min mobil frem på vej hjem og skrev til ham hej hvad laver du – han svarede hurtigt tilbage og vi skrev næsten hele vejen hjem til mig og jeg prøvede at snakke med Kamilla på samme tid men jeg kunne ikke tænke på andet end Robert. Han var noget særligt. Da jeg kom hjem lå der en seddel med opgaver jeg skulle gøre – jeg tog min ipod og satte noget musik på og lavede alle tingene hurtigere end jeg havde troet efter jeg havde gjort alt gik jeg op på mit værelse og tændte min computer og mit tv jeg skulle se Vampire diaries og lave nogle lektier men det endte med jeg hang på MSN og skrev med Robert og Kamilla. Robert kunne få mig til at grine over de mærkeligste ting. Da min mor kom hjem lavede hun noget mad til os min far havde sent vagt så det var kun os i aften. Efter maden lavede jeg mine lektier og så en film jeg kunne ikke tænke klart, men jeg var lidt træt så jeg valgte til sidst at gå i seng.





5 nej nej og nej



Jeg vågnede tidligt jeg havde god tid inden jeg skulle i skole – mens jeg gik i bad, tog tøj og make-up på kom jeg i tanke om at jeg ikke havde drømt i nat ingen ting heller ikke om Robert. Jeg tænkte ikke meget over det, da jeg skulle sidde i 2 timer igen i dag med ham både Kamilla og hans søster skulle til valgfag, så vi havde aftalt vi kunne sidde og snakke igen. Jeg gik ned og tog noget morgenmad, men jeg var ikke rigtig sulten men jeg spiste alligevel. Det bankede på døren det var Kamilla. ”godmorgen – er du parat til at høre om den sødeste fyr i verden?” kom Kamilla sigende jeg tænkte bare fuck man nu vil hun have Robert men jeg sagde bare ” ja hvem er det?” jeg var mega bange for at hun ville sige Robert ”det er en dreng ved navn Taylor og vi mødte hinanden over arto i går aftes, han bor lige uden for byen” jeg var så lettede. ”nå men er du klar, så vi kan gå?” spurgte Kamilla. ”jaja” sagde jeg med et smil.

Da vi kom ind i klassen sagde alle hej til os – vi piger sad og snakkede om alt muligt. Da læreren kom ind og vi satte os på vores pladser kigger jeg på Robert og han kiggede på mig – med et smil. Jeg havde følte at han kunne lide mig men jeg var ikke sikker, måske var det noget jeg så gerne ville have at han var at jeg ikke så at han ikke kunne lide mig mere end ven. Jeg kunne ikke klare den tanke.

Efter timen skulle jeg have musik og Kamilla drama – jeg vidste ikke hvem jeg skulle have musik med så det blev noget intra at se.



6 hvad sker der?



Jeg skulle have musik sammen med nogle piger og drenge fra min klasse – til min store overraskelse skulle jeg også have sammen med Robert, Nikki og jeres bror Jasper.

Robert så mig og satte sig ved siden af mig. Jeg tænkte på om jeg skulle sige noget men hvad? Så jeg smilte bare og han smilte igen.

Da læreren kom ind snakkede hun i flere minutter men jeg hørte ikke rigtig efter jeg bare kiggede på Robert, han var utrolig smuk. Så da læreren spurgte mig om noget sagde jeg bare ”ja – er han ikke dejlig” hun grinte det samme gjorde resten af klassen – selv Robert så jeg gjorde også selvom jeg synes det var lidt pinligt. Lidt efter skulle vi finde sammen 4 og 4 og lave et stykke musik sammen – jeg var ikke klar over hvem jeg skulle være sammen med da de andre ikke var nogle jeg snakkede med. ”vil du ikke være sammen med os Katrine?” spurgte Robert ”jo tak – hvis det er ok med din søster og bror” sagde jeg selvom jeg var ret lige glad med hvad de mente om det jeg ville bare være sammen med ham. ”det vil være rigtig fedt at være sammen med dig Katrine” sagde Nikki pludselig med et smil. Hun virkede sød så jeg nikkede med et smil som tak.



Da vi kom ind efter at vi havde lavet sang i 1 halv time – grinte vi meget de var alle helt vildt sjove og rigtige dygtige til musik Nikki havde verdens flotteste stemme og hun hjalp mig med at lave nogle øvelser som hjalp min stemme så det nød godt.



Der var 5 grupper og de 2 lød helt vildt forfærdige.. den tredje gruppe skulle bruge nogle ting fra skabet. Den ene pige kom til skade og hun skreg da hun vendte sig om kom der blod masser af blod. Jeg kunne sige at både Robert og hans søster og bror skete der noget med. Jeg troede Nikki blev dårlig så jeg ville hjælpe hende ud, men Jasper kom hen og skubbede mig væk og sagde jeg skulle gå – jeg kiggede på dem som om jeg ikke fattede noget af det der skete Robert kom hen ”sorry” sagde han og de alle 3 gik.



Jeg kunne stadig ikke fatte hvad der skete – nogle mennesker kan ikke tåle at se blod men 3 søskende og de opførte sig helt vildt underligt – hvad skete der?



Da vi fik fri – gik jeg ud hvor jeg og Robert skulle mødes og vente på Kamilla og hans søster Alice. Men han var der ikke – jeg kiggede efter hans bil, men den var også væk. Han ville ikke køre væk ville han? Måske havde han kørt hjem med Nikki og kom tilbage lige om lidt. Jeg satte mig ned for at vente på ham. Da der var gået 1 time tog jeg min mobil frem og skrev hvor bliver du af til Robert, men han svarede ikke. jeg troede virkelig at han kom så jeg ventede i 2 timer, men jeg skulle jo også vente på Kamilla. Da hun kom ud kunne hun se at der var noget galt ”hvad er der sket?” sagde hun – ”ikke noget” sagde jeg bare. – men jeg måtte vide om alle fra Roberts familie var taget hjem ”var Roberts søster til valgfag?” spurgte jeg ”nå det er det du havde en aftale med ham ikke?” sagde hun med et smil, ”ja, men du svarede ikke på mit spørgsmål” sagde jeg ”nå sorry – ja hun var, men hendes mobil ringede og hun fik noget af vide som hun ikke kunne lide” sagde Kamilla – ”ved du noget om hvad det var?” spurgte jeg, nu var jeg lidt nysgerrig ”ikke andet end at det var vist noget om hendes søster Nikki”.

Jeg fattede det ikke hvad skete der? og hvorfor skrev Robert ikke tilbage. Hele dagen og aften prøvede jeg at skrive til Robert på mobilen men han svarede ikke og han var ikke på MSN. Jeg synes ikke vi kendte hinanden til at jeg ringede. Den aften havde jeg svært ved at sove.



7 hvorfor?



Næste morgen vågnede jeg igen med et chok og jeg tog mig selv i at ryste jeg havde drømt igen om Robert men denne gang var han en koldblodig morder og det var den pige hende der var kommet til skade i musik. Jeg rystede på hovedet jeg måtte se en anden film end gyser. Jeg gik ud og tog et bad og gjorde mig klar. Kamilla kom ikke – så jeg gik over og bankede på men ingen åbnet jeg synes det var underligt og jeg fik en dårlig føles i maven. Jeg måtte gå alene i skole jeg synes det var røv sygt, jeg håbede Robert var der, også så jeg kunne få af vide hvad der skete i går hvorfor han bare gik? Men da jeg kom, var der ingen Kamilla, ingen Robert eller nogle fra Roberts familie jeg vidste en af pigerne fra den anden klasse var blevet meget hurtigt bedste veninder med Nikki, så jeg gik ind i den anden klasse – hun sad og græd men ingen tog sig af det. Jeg gik over til hende ”hej – jeg ved godt du ikke kender mig. Mit navn er Katrine jeg går i den anden klasse” ”når så du må være den nye pige i den anden klasse” sagde hun – jeg grinte stille ”ja det er mig – undskyld med hedder du?” ”Stella” lød det stille. ”pænt navn – Stella, hvorfor græder du?” hun kiggede på mig som om jeg var idiot ”har du ikke hørt det?” ”nej det tror jeg ikke” hun græd endnu mere. ”du går da til musik med dem” ”hvad er der sket?!” Det kom bare ud af mig. ”da de blev dårlige til musik i går kørte de hjem og ingen har set dem siden og familien er flyttede i nat uden nogle ved det” ”er de flyttede bare sådan?” jeg satte mig langsomt ned – ”ja – deres far kørte hjem fra arbejde i går og har ikke snakket med nogle” – jeg kiggede på hende ”hvordan ved du så at de er flyttede?” ”min far er chef der hvor deres far havde arbejde og i morges lå der en mail om at han sagde op og de flyttede da de 3 fra musik var kommet til skade” jeg græd stille ”sorry jeg vidste ikke i var så tætte” jeg tørrede tårerne væk ”det var vi heller ikke” jeg gik ind i min egen klasse igen. Jeg hørte nogle af pigerne snakke om at de havde hørt Kamilla var syg. Jeg blev lidt små sur ingen fortæller mig noget – jeg skal hele tiden høre det fra andre. Jeg var stille i alle timerne – da vi havde spisepause ville jeg bare gå en tur, men da jeg kom ud af klasseværelset stod Stella og ventede på mig – ”jeg tænkte vi kunne snakke lidt” sagde hun – jeg nikkede bare. ”du er meget stille – her drik noget vand” hun gad mig noget vand ”takker” sagde jeg bare med hæs stemme. Jeg ville ikke spise noget ”jeg ved godt du er ked af det, det er jeg også men du må spise noget” sagde Stella ”nej tak” sagde jeg bare klokken ringede og vi skulle tilbage til vores klasser. I den næst sidste time var jeg meget dårlig og det kunne alle se, så jeg blev sendt hjem. Jeg gik bare og kiggede ned i jorden. Da jeg kom hjem sad Kamilla på trappen – hun kunne godt se jeg var sur men også ked. ”sorry – jeg ikke har ringet men jeg har brug for at snakke med dig” hun var ved at græde. Jeg kunne ikke klare at hun skulle være ked af det så jeg lod det ligge. ”kom vi går op på mit værelse” sagde jeg – Kamilla nikkede bare. Hun fortalte at hendes far var blevet væk hans bil var blevet fundet men det var han ikke hun var vildt ked af det. Men jeg vidste hvordan det var at miste sine forældre og hun havde kun mistet den ene – så jeg tilgivet hende. Hun fik lov til at sove hos mig og vi snakkede hele aften indtil vi blev sendt i seng da det var så sent.





8 tiden står stille.



Der var nu gået 4 måneder – Kamillas far var ikke fundet og Robert og hans familie var også stadig væk. Jeg og Kamilla passede vores skole men vi var ikke gode til det, vi snakkede meget med Stella og vi var altid sammen vi gik i 8 – så vi var begyndt at tage til fester. Om natten drømte jeg alt muligt stadig om Robert – jeg havde ikke lyst til at drømme eller tænke mere på ham, han var fortid og jeg ville aldrig lade en dreng jeg ikke kender ordentligt komme så tæt på mig. Jeg var vred – jeg så nyheder hver aften det var ikke for at se efter Robert og dem – men om der var flere personer der forsvandt ligesom Kamillas far og det var der. Der forsvandt ca. 40 mennesker om ugen. Men Kamilla og hendes mor troede ikke på de kom til at se ham igen. Men i mine drømme så jeg noget som jeg holdt for mig selv det var ligesom det var nogle tegn men jeg var ikke sikker og der for holdte jeg det for mig selv men også fordi der var tegn fra Kamillas far. Han kaldte på mig og sagde jeg skulle sige undskyld fra ham til Kamilla og hendes mor. Men hvad ville de ikke sige, hvis jeg sagde det.



Jeg var begyndt at ride på en hest ved navn Zafir på den rideskole hvor min plejekusine gik. Jeg elskede det - det fik mig til at tænke på noget andet. Men hver gang jeg kom på MSN kiggede jeg på om Robert var på men det var han aldrig.

Selvom jeg var sur på ham savnede jeg ham. Jeg gik i seng – jeg gad ikke tænke over ham mere for i dag.





9 skrid!!



Der var nu gået 1 og ½ halvt år. Alt er som det er nu. – vi går i 9 og går til fester + vi er blevet skolens snobber med masser af make-up – der var mange drenge der hang på os. Men jeg var stadig jomfru, jeg lavede ikke det store i timerne men jeg er blevet rigtig god i musik jeg synger godt.

Jeg og Kamilla hang på rideskolen efter skole og til fester i weekenden.



Det er lørdag og vi skal til en fest ”er du ved at være klar?” råbte Kamilla ”jaja” sagde jeg og gik ud på trappen ”når, hvad synes du?” ”wow det den ny?” Kamilla stå med åbn mund og kiggede på min fine nye kjole ”ja – jeg købte den for mine sidste penge” sagde jeg og grint. ”nå skal vi gå Stella og hendes kæreste venter” Stella havde fået en kæreste for en måned siden og Kamilla havde fået noget med ham Taylor, de havde været i seng sammen 2-3 gange.



”wow det er en virkelig fed bil Stella” sagde jeg med et smil. ”vi skal bare møde Taylor ved festen” sagde Kamilla. Taylor stod ved døren han så vred ud ”hvad er der galt skat?” spurgte Kamilla – ”i passer på jer, hvis der er noget så kommer i til mig er i med?” vi alle kiggede på ham og nikkede – jeg følte noget i min mave, jeg ved ikke hvad det var jeg var faktisk lidt forvirret. Jeg skyndte mig ind. Jeg trængte til noget sprut

”du skulle ikke drikke dig sådan fuld” jeg vendte mig rundt for at sige at det skulle han fandme ikke bestemme eller sige til mig, men da jeg vender mig om ser jeg hvem det er ”hej Katrine” sagde han og smilte ”hvad laver du her? Og hvorfor snakker du til mig?!” Sagde jeg. Jeg mærkede en vrede komme op i mig. ”jeg ville se hvordan du har det” sagde han med rolig stemme, jeg flippede ”du kommer efter næsten 2 år for at se hvordan jeg har det, efter du efterlod mig i 2 timer alene og ikke svarede på mine beskeder!” jeg råbte og folk kiggede på mig ”kan vi ikke gå et andet sted hen og snakke?” jeg gad ham ikke rigtig ”nej jeg skal fandme ikke snakke med dig – du skal gå og det er nu!” jeg gik min vej men noget tog fat i min arm ”kan vi ikke godt snakke?” ”nej hvor mange gange skal jeg sige det?!” jeg rev mig fri men han gik efter mig pludselig kom Taylor ”sagde jeg ikke at hvis du snakkede med hende eller nogle af de 2 andre piger så flippede jeg?!” Robert kiggede vredt på ham ”du skal ikke blande dig i det her!” Taylor stod i vejen så jeg kunne ikke se noget ”i det her skal jeg vist – hun ved ikke hvad du er og mit job er at beskytte alle her fra dig!” han skulle til at vende sig om ”og når det er Kamillas bedste veninde skal du ikke gøre hende noget” råbte han efter Robert ” ved de hvad du er?!” sagde Robert. Taylor blev bare vred og gik igen – jeg gik efter ”hvad er det vi ikke ved at du er og hvad er han?” Taylor stoppede op ”det er lige meget” jeg gik efter ham ”nej det er ikke og du skal heller ikke hjælpe mig med ham jeg kunne godt selv” Taylor rystede på hovedet og vendte sig mod mig ”det ligne det ikke” sagde han.



10



Jeg gik, jeg gad ikke Taylor. – jeg gik hjemad, og blev bange da jeg kørte en bil bag mig, men da jeg kiggede så jeg en sølv bil og vidste det var Robert, han kom ud af bilen og gik hen til mig. Jeg havde grædt for jeg savnede ham jo. Vil du ikke nok snakke med mig, jeg lover dig jeg gør dig ikke noget. Jeg kiggede dumt på ham hvor skulle jeg ikke stole på ham men jeg nikkede bare og sagde ”vil du ikke også nok køre mig hjem?” ”jo selvfølgelig vil jeg det” jeg satte mig ind. Han kørte og vi sagde ikke noget. Da vi kom hjem til mig, gik han med op til døren. Jeg vendte mig om for at kigge på ham. ”vil du ikke med ind, jeg er alene hjemme” han kiggede på mig ”jo meget gerne” jeg smilte det havde jeg ikke gjort længe uden alkohol i kroppen. Da jeg lagde nøglerne fra mig kunne jeg mærke noget i nakken, det var Robert der kyssede mig, jeg vendte mig om. ”sorry, jeg har bare savnet dig sådan og jeg ved jeg skylder dig en forklaring og en undskyldning” sagde han ”kom” sagde jeg, og gik mod trappen, han gik med op og jeg tog hans hånd. Vi kom lige ind værelset da jeg vendt mig om og han kyssede mig, jeg kyssede ham igen vi lagde os på sengen og der lå vi i lang tid, han rejste sig og jeg tog fat i hans arm ”du må ikke gå bliv ved mig” han vendte sig om ”altid” sagde han. Jeg faldt i søvn og sov til næste morgen.



11



Da jeg vågnede næste morgen kiggede jeg rundt han var der ikke var det hele bare endnu en drøm? Men kyssene de var så virkelige – jeg hørte lyde nedenunder men det var mandag og vi havde efterårsferie mine forældre var på arbejde. Jeg tog noget tøj på og gik nedenunder – og der var han min elskede prins ”godmorgen Prinsesse – hvad kunne du tænke dig?” sagde han med et smil på læben ”øh? Godmorgen, er du blevet vores tjener” sagde jeg og kiggede på ham med et kæmpe smil, ”kom her” jeg gik lidt tættere på og han satte mig på køkkenbordet, han gik mod køleskabet og lavede en mad til mig, da han kom hen med den kiggede jeg på ham ”tak” sagde jeg og kyssede ham. Da vi fik kyssede færdig ”så lidt – jeg skal sige fra dine forældre at du skal hente din søster” jeg var ved at spytte det vand jeg havde i munden i hovedet på ham ”har du snakket med mine forældre?” han kiggede på mig og var ved at grine da han kunne se på mig at jeg ikke vidste hvad de sagde til at jeg bare tog fyrer med hjem ”ja – jeg fortalte hvem jeg var og jeg havde kørt dig hjem, men bare rolig din mor er venlig og hun sagde ikke meget andet end hvad jeg skulle sige til dig og at vi måtte have en god dag” jeg var lettet over at hun ikke var blevet sur ”okay – takker fordi du er så rolig” han grinte bare ”vil du se tv eller?” jeg nikkede og vi gik ind i stuen ”hvad tid skal jeg hente min søster?” han kiggede på mig og tænkte ”klokken 16:00” jeg kiggede på uret klokken var kun 11:12 så vi havde da nogle timer.



12

Klokken blev 13:00 og vi sad stadig og kiggede tv, vi havde kysset men ikke andet. Han sad med armene om mig og jeg lå lidt op af ham ikke fordi jeg var træt men fordi jeg var så glad for at jeg havde fået ham tilbage. Jeg ikke rigtigt andet end at smile og jeg sad helt væk i mine egne tanker da han sagde noget til mig ”jeg skal nok køre dig ned og hente din søster” jeg løftede hovedet ”altså jeg har ikke været doven før og det er jeg vist stadig ikke + den lægger lige her nede” jeg kunne ikke lade vær med at smile og han grinte ”nå okay jeg troede den lå længere væk, men så går jeg med” jeg nikkede en hel dag med ham kunne være andet end noget af det bedste i denne verden. ”begynder du i skolen igen?” sagde jeg og kiggede på ham ”måske men det kan være det bliver en anden end den gamle” sagde han. Jeg kiggede på ham efter nogle minutter og han ikke havde lavet sit svar om eller sagt mere ”hvorfor kommer du ikke tilbage på den gamle skole, min skole?” sagde jeg og kiggede på ham igen ”vi har det ikke så godt med den skole efter den ulykke med pigen og blodet” det mindede mig om at jeg ville vide hvad der var sket ”når ja hvad skete der egentlig lige der?” han kiggede ud af vinduet ”Nikki har det ikke godt med blod og hun bliver hurtig dårlig så vi skulle have hende væk” jeg kiggede på ham med sammenklemte øjne ”det så ellers ud til at, i alle 3 blev dårlige” sagde jeg og kiggede grundigt på ham ”jeg vil ikke snakke mere om det lige nu” sagde han og han blev ved med at kigge ud af det skide vindue. Jeg kiggede ned og vidste ikke hvad jeg skulle sige jeg var ked af at han ikke kom tilbage til skolen hvor jeg var, hvis det kun var Nikki der blev dårlig hvorfor kunne han så ikke gå der? Men jeg ville ikke spørge når han havde sagt han ikke ville snakke om det. Der var ikke noget godt i tv mere og for jeg ikke spurgte, gik jeg ud og satte vasketøj i gang. Robert kom ud til mig og krammede mig ”sorry, jeg ville bare ikke lige snakke om det nu” jeg vendte mig om ”det er okay, jeg håber jeg kan få det af vide på et tidspunkt” sagde jeg og kiggede ned – for inden i var der spørgsmål der ville ud og kæmpede om og komme først, men jeg havde mistet ham en gang så jeg ville ikke miste ham nu igen. Jeg kyssede ham så han vidste jeg ikke var sur og han kyssede mig igen, jeg følte noget i maven noget godt. Jeg havde det godt igen.



13



Klokken var ved at være 16:00 så vi skulle til at gå, jeg gik ud i køkkenet Robert kom efter mig ”går du nu?” sagde han ”ja min søster skal hentes” sagde jeg og vendt mig om mod ham ”men du går med mig” han kiggede på mig med et smil og nikkede. Vi snakkede ikke rigtig på vejen der hen. Da vi kom hen til børnehaven løb Melissa imod mig og jeg tog hende op. ”har du haft det sjovt i dag?” sagde jeg og hun nikkede, ”løb ind og hent dine ting” sagde jeg og satte hende ned, da hun var løbet ind efter tingene kiggede jeg op på Robert og han smilede til mig. Jeg blev lidt rød i hovedet tror jeg nok. En af de voksne kom hen til os ”hej – nå du henter hende nu” jeg vendte blikket fra Robert over på hende ”ja – mine forældre sagde at hun skulle hjem nu” Melissa kom hen og sagde farvel til damen og så gik hun hen til mig igen og vi gik hjem igen var der helt stille på vej hjem, men jeg kunne mærke at han gik og kiggede på mig.

Da vi kom hjem satte jeg Melissa ind og se børne tv mens jeg satte mig ind i spisestuen med Robert ”jeg er ked af at vi ikke kan være alene” sagde jeg og kiggede ham i øjne ”nå – det er lige meget dine forældre kommer snart hjem” sagde han med et smil jeg fik en tanke i det jeg tænkte mig om igen ”har du nogensinde gjort det?” sagde jeg og kiggede på ham men han grinte og så kiggede jeg ned ”kan det ikke være lige meget?” jeg kiggede op på ham jeg var jomfru og det vidste han, han grinte bare så han måtte ha’ gjort det masser af gange ”nej jeg vil gerne vide det?” sagde jeg med en stemme man kunne høre på at jeg ville vide det ellers kunne han godt gå ”hvis det er så vigtigt så ja jeg gjorde det med min eks Kristen” jeg kiggede på ham igen og sagde ”hvor mange gange gjorde i det og var hun god?” han kiggede på mig, han kunne godt se at han ikke kom uden om det her ”vi gjorde det 4 gange og hun var ok” jeg kiggede på ham jeg kunne se han blev trist ”hvad er der?” sagde jeg ”ikke noget, jeg har det fint” sagde han idet han skulle til at rejse sig jeg blev ked af det jeg havde fået ham til at tænke på noget han ikke kunne lide at tænke på det kunne jeg mærke ”og det er derfor du går?” sagde jeg mens jeg kæmpede for ikke at tude ”nej, jeg skal bare have noget frisk luft” sagde han idet han kyssede mig og jeg kyssede ham igen.



14



Da mine forældre kom hjem, lavede min mor mad mens jeg gik op på værelse med Robert. vi sad og snakkede, vi snakkede omkring det børnehjem jag havde været på, men jeg gik udenom ulykken jeg ville ikke tænke på den igen. Jeg begyndte at spørge indtil ham, men det var hurtigt slut – jeg havde hørt at de kom fra Alaska før de kom her til ”var det der du mødte Kristen?” jeg kunne se han blev trist igen ”ja, men det skal du ikke tænke på” sagde han og forsøgte at virke glad ”gik i hver til sit før eller var det fordi, i flyttede at, i ikke er sammen mere?” han kiggede på mig og jeg kunne se han kunne tude af at tænke på det ”det er lige meget – jeg er over hende” sagde han bare ”hvorfor vil du ikke snakke om hende?” sagde jeg mens jeg kiggede godt efter på hans kropssprog ”jeg har været meget længe om at komme over hende” men det svar var ikke godt nok til mig jeg ville helt ned til bunden. ”hvis du er kommet over hende hvorfor bliver du så ked af det så du kunne tude?” han kiggede på mig, han vidste åbenbart ikke at jeg havde læst hans kropssprog så godt ”der er en masse du ikke ved endnu men hvis du venter lidt mere, så finder du snart ud af det hele” sagde han, jeg ville nu gerne vide det nu, men jeg ville heller ikke gøre ham mere ked af det. Klokken blev 19:30 og vi havde spist min far og mor sad i stuen og så tv da Robert kom ind og sagde farvel og tak for i dag. Mine forældre sagde godnat og jeg gik med ud til døren der kyssede han mig og jeg kyssede ham igen. Da jeg kom ind og satte mig i sofaen kiggede både min mor og far på mig jeg var lidt bange for de ikke kunne lide Robert pludselig sagde min far noget ”han er virkelig sød og velopdragen, jeg synes rigtig godt om ham” jeg smilte og sagde ”tak, det synes jeg også jeg er glad for i også godt kan lide ham” sagde jeg med et smil.

Da klokken blev 22:00 gik jeg i seng. Jeg faldt hurtigt i søvn jeg drømte og denne nat vågnede jeg 2 gange den ene gang synes jeg, jeg så en der stod og kiggede på mig fra hjørnet af mit værelse men det var jo nok bare mig. Jeg Lad mig til at sove igen og faldt i søvn jeg drømt at jeg var i en skov og jeg mødte en pige hun hed Kristen, hun kiggede på mig ”de kommer efter dig og du overlever ikke” sagde hun jeg ville løbe men kunne ikke. det var underligt jeg drømte at jeg sad og snakkede med Kristen og hun fortalte hvordan hun døde – og jeg ville få samme skæbne hvis jeg blev sammen med Robert.


15 væk igen



Jeg vågnede med et skrig – jeg kiggede rundt i mit værelse men jeg var helt alene, jeg kiggede på mit ur klokken sagde 09:32 så jeg måtte se og komme op det var søndag så jeg skulle lave pligter i dag, det var ikke lige det jeg elskede mest på denne jord men det skulle gøres. Da jeg kom ned i køkkenet og satte mig kiggede min mor over på mig ”Robert har haft ringede men du sov jo” jeg kiggede på hende ”har han haft ringet?” hun nikkede ”ja – han ville sige at de tog ud af byen i dag – Nikki skulle vist have en ny kjole i en eller anden by” jeg kiggede ned i bordet han havde forlagt byen og han havde ikke taget mig med? Kom han mon tilbage? Jeg spiste ikke rigtig noget – jeg gik bare i gang med alle mine pligter. Da jeg kom ind efter at ha’ været ude med noget tøj kom jeg ind i spisestuen og min mor var lige kommet hjem fra byen, jeg skulle hjælpe med at tage ind, da jeg havde gjort det fik jeg det nye vi unge + deres nye plakat blad jeg løb og lagde mig til at læse det og derefter hængte jeg plakater op jeg kom til at kigge på klokken den var 16:34 underligt jeg ikke havde hørt fra Robert – men min tanker blev brudt af en banken på døren jeg løb og åbnede døren men det var ”bare” Kamilla, hun smilte ”jeg har en god nyhed jeg har fået lov til at holde den fødselsdagsfest jeg ønsker mig – vil du hjælpe mig?” jeg kiggede på hende og smilt så hun ikke fandt ud af at der var noget galt, ”ja self. Vil jeg hjælpe dig” sagde jeg og hun måtte gå for de skulle have mad men hun måtte bare fortælle mig det. Jeg skulle også spise, så jeg gik ind og hjalp med at sætte på bordet.

Da vi havde spist gik jeg op på mit værelse og læste det sidste af vi unge bladet, min far kom ind ”klokken er halv 10, du skal i seng” jeg kiggede på ham, jeg vidste ikke den var så mange jeg ventede jo på at Rob skulle ringe. Jeg gik ud og børstede tænder og lagde mig i min seng der gik næsten 3 timer inden jeg faldt i søvn.



Igen drømte jeg om hende Kristen og vi snakkede igen jeg prøvede at få af vide hvem der havde slået hende ihjel og hvad Robert var men hun sagde bare at hvis jeg blev hos ham og ikke gjorde som hun sagde ville jeg finde ud af det – men hvis jeg gjorde hvad hun sagde fik jeg det ikke af vide – så havde denne hemmelighed bedst af at forblive en hemmelighed.


Skrevet af Katrine Bender Petersen

16

Dagen efter tog jeg i skole, jeg var sur på Robert, han ringede aldrig. Jeg gik hen til Kamilla der sad og sms'ede med Taylor, hun kiggede kort op på mig og smilede og så ned på sin mobil igen og skrev videre. Jeg kiggede rundt, hvorfor gik han her ikke mere? Okay, jeg var sur på ham, men her manglede noget. Jeg tog en bid af min sandwich, jeg havde taget den forkerte sandwich i køleskabet, det var med tun, ad! Jeg lag den ned på sølvpapiret og kiggede på Kamilla, hun sad og var totalt optaget af sin mobil. Jeg begyndte at tænke over de drømme om Kristen, hvad var der sket med hende? Hvorfor var hun i mine drømme? Hvordan kunne jeg drømme om en jeg ikke kender? Det er jo det samme med Robert! Jeg hev min mobil og i samme sekund jeg gjord det ringede Robert, jeg tog den og ventede på han sagde noget.
”Katrine er du der?”
”Hvorfor ringede du ikke i går?”
”Undskyld, kan jeg komme hjem til dig når du har fri?”
”Nej. Jeg vil gerne være alene i dag.”
”Jeg vil gerne snakke med dig.”
”Robert, hvis du vil snakke med mig, så start på skolen igen.”
”Katrine, det kan jeg ikke.”
”Så er det jo afgjort.” Jeg lag på og gik hen til mit skab.



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kamilla og Katrines hist xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce