{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Katrines verden! - Kap. 3 {{forumTopicSubject}}

3

Da jeg vågnede om morgen, var det første jeg så Stefen, der lå og kiggede på mig. Jeg satte mig op, jeg fik et chok.
”Hvad laver du her?” Spurgte jeg.
”Henter dig.”
”Hvad er klokken?”
”Halv 7.”
Jeg kiggede på ham med store øjne. ”Så kan jeg godt sove nogen timer endnu.” Jeg lag mig ned igen.
”Nej, du skal i skole.”
”Ja ja, jeg kommer for sent.”
”Gør du altid det?”
”Ja og det gør jeg også i dag.”
Han rystede på hovedet. ”Ikke i dag, i dag møder du til tiden.”
”Hvorfor skulle jeg?”
”Fordi, hvis du ikke møder til tiden, skal vi ikke ned på din klub.”
Jeg satte mig op og kiggede på ham. ”Hvorfor?”
”Pas din skole og du kan have det sjovt efter.”
”Du er så ond.” Jeg lag mig ned igen og kiggede op på ham.
Han kyssede mig et par gange på munden og jeg kyssede ham igen. ”Kom så, så laver jeg noget morgenmad.”
”Hvordan kom du ind?”
”Josephine lukkede mig ind.”
”Hun er jo på arbejde.”
”Ja, men jeg kom lige inden hun gik.”
”Du er jo sindssyg.”
”Måske lidt, men kom nu op.”
”Jeg skal ikke have morgenmad.” Jeg hoppede ud af sengen og gik hen til min kommode, jeg tog nogen stamme jeans og en top og en lyserød t-shirt.
”Hvorfor?”
”Jeg spiser ikke morgenmad.”
”Ved du godt det er rigtig usund?”
”Jeg er da lige glad, hvis jeg ikke er sulten spiser jeg ikke.”
Han kiggede bare på mig.
Jeg tog min gamle hullede t-shirt, og tog en bh på, efter tog jeg min top og t-shirt på. Jeg vendte mig om og kiggede på ham, han stod bare og kiggede på mig. Jeg begyndte at grine helt vildt, da jeg så han stod og holdte sig for sin dyd.
”Jeg tror jeg gå ud mens du gør dig færdig.”
Jeg kunne ikke sige noget, jeg var bare med at flække. Han gik ud og jeg gjord mig færdig, da jeg kom ned stod han inden i stuen og ventede på mig, med min taske i hånden. Jeg gik ud og gjord mig færdig på badeværelset og gik ind til ham. Jeg tog min taske og gik ud i gangen og tog min jakke og sko på. Da vi kom ud af døren, tog han min hånd.
”Er du sikker på du godt kan det?” Drillede jeg ham.
Han smilede og kiggede ned. ”Det ser sådan ud.”
Jeg begyndte at grine. Jeg stoppede ved cyklerne, men Stefen hev mig vider.
”Skal vi ikke bare gå?”
”Øhh, helt der over?”
”Hvor er du doven.”
”Jep.”
”Du skal ud og bevæge dig lidt, du kan ikke cykle hver dag.”
”Det er da gået meget godt de 9 år jeg har gået på den skole.”
Han rystede på hovedet med et smil.

Mens vi var på vej i skole, kom Kamilla bag os. Hun stoppede op og kiggede på vores hænder.
”Er der noget jeg ikke ved?”
Jeg begyndte at grine. ”Stefen var hos mig i morgen og jeg...”
”Det behøver hun ikke at vide.” Han afbryd mig.
”Nårh, det var ikke det du mente. Nårh du tænker på vores hænder. Åhh nu er kinder ægget med. Vi kommer sammen.”
Kamilla steg af sin cykel og gik ved siden af os. ”Seriøst?”
”Ja, er hun ikke fantastisk?” Han kyssede mig på kinden.
Jeg drejede hovedet og kyssede ham på munden, vi stoppede op og kyssede.
”Okay, jeg tror bare jeg kører i skole.”
Jeg svarede ikke, jeg lod bare mine hænder glide op i Stefens hår.
”Katrine, det er ikke så godt lige nu.”
Jeg kiggede ned og var ved at flække igen. ”Uhhhh, det her er sjovt.” Jeg kyssede ham igen rykkede mig tætter ind mod ham, så folk ikke kunne se hans dyd. Jeg var glad for han kyssede mig igen, jeg ville ikke stå og ligne en idiot. Han begyndte at lyne min jakke ned.
”Stefen, vi står udenfor. Og det var dig der ville have vi skulle komme til tiden.”
Han lynede den op igen og kiggede på mig.
”Er den faldet ned igen?” Spurgte jeg lavt, med et stort smil.
Han rystede på hovedet, jeg prøvede ikke at grine, men det var lidt svært. Jeg stod helt ind til ham for at hjælpe ham, så han ikke blev gjord til grin. Men jeg tror ikke det hjalp. Jeg lynede hans læder jakke ned og krammede ham, for at få varmen i fingerende.
”Så.” Hviskede han i mit øre.
Jeg gik lidt væk fra ham og kiggede ned, han havde ret. Jeg tog hans hånd og så gik vi i skole. Da vi kom ind kiggede alle på os, vi gik hen til vores plads og jeg satte mig på bordet og han staldte sig foran mig, jeg kiggede på mig med et smil, han tog sin jakke af og efter min, han lag sine hænder på mine lår. Jeg kiggede på Kamilla og Julie, der bare sad og kiggede på os, det gjord alle.
Pludselig kom en vikar ind, Stefen skulle til at satte sig ned, men jeg tog fat i hans trøje foran og rystede på hovedet. ”Han er vikar, han giver os altid fritime og alle går udenfor, så vi kan være herinde.”
Han smilede og kyssede mig en gang på munden og så satte han sig ned.
”Øv.” Tænkte jeg og satte mig ned på min plads.
”Wow, Katrine af alle de gange jeg har været her. Er du kommet for sent, og så vidt jeg kan se, er det første gang i år du kommer til tiden.”
”Ja tillykke.”
Han kiggede på mig, jeg sad helt op at Stefen, vi sad og holdte i hånd.
”Nårh i dag har jeres lærer lagt noget til jer.”
”Vi skal have fritime.” Sagde jeg.
Stefen klemte min hånd, jeg kiggede på ham.
”Vær sød.”
Jeg rullede med øjne.
”Må vi godt gå ud i sofaen og læse?” Spurgte jeg.
”Ja, men i skal komme ind igen, når der er 10 minutter tilbage af timen.”
”Ja er det også nok tid.”
Jeg tog min bog og Stefen tog sin, vi gik hånd i hånd ud i sofaen og satte os, Stefen åbnede sin bog og begyndte at læse, jeg tog den ud af hånden på ham og kastede den hen på bordet, hvor min bog også lå. Jeg lag mig ned og ville have han lag sig oven på mig.”
”Katrine, ikke i skolen.”
”Bare denne time, jeg bliver jo ikke dummer af ikke at læse én dag.”
Han smilede og lag sig oven på mig, han kyssede mig og jeg kyssede ham hurtigt igen. Hans hænder røg op under min top, og mine op i hans hår. Mine ben lå flettet med hans.
”Fuck.” Hviskede han og passede sig ned mod mig.
Jeg begyndte at grine lod mine hænder glide ned til hans buksekant, men jeg nåede ikke lagt, før vi blev afbrudt af vikaren.
”Det var meningen i skulle læse, ikke have sex.”
”Det har vi heller ikke, endnu.” Sagde jeg og kyssede Stefen.
”Gå op på kontoret nu!”
”Kan vi ikke lige vente lidt?” Spurgte Stefen lidt flovt.
”Hvorfor?”
”Du ved, en mande ting, når man godt kan lide den pige.”
”Åhh. Jo men når du er klar, så går i der op.”
Stefen nikkede og jeg prøvede at lade vær med at grine.

Da Stefen dyd var faldet ned igen, gik vi op på kontoret og vi blev sent hjem og der ville blive ringet hjem. Men vi tog ikke hjem, vi tog ned på regnbuen, da vi kom var der kun få voksende. Vi gik ind i baren og jeg præsenterede Stefen for Kisser og Bent.
”Kisser, Bent. Det her er Stefen, min kæreste.”
”Nårh, så Katrine har fået en kæreste.” Sagde Bent.
”Hyggeligt at møde dig.” Sagde Stefen og gav Bent hånden.
”Okay, nu har i hilst, må vi komme ind i slusen?”
”Ja, men husk, når de små børn kommer, skal i gå ud.”
Jeg nikkede. Bent gik over og låste op og vi gik ind, Bent låste igen og vi gik op i hemsen og lå og snakkede.
”Jeg er ked af, jeg gik dig sent hjem.”
”Det går nok, men må jeg godt spørger, hvorfor du er så flabede når du er i skolen?”
”Jeg ved det ikke, jeg er vil bange for at blive en taber. Du ved godt du ikke kan lave om på det ikke?”
”Det har jeg heller ikke tænkt mig. Det er dit liv, du bestemmer selv.”
”Tak.” Jeg kyssede ham og han kyssede mig igen.
Han lag sig oven på mig kiggede på mig. ”Hvornår kommer de små børn ca.?”
”Det ved jeg ikke, men om lang tid.”
Han smilede og tog sin trøje af, han havde den smukkeste krop. Efter tog han først min t-shirt af og kiggede på mig.
”Må jeg?” Spurgte han.
Jeg smilede og nikkede. Han tog min top af og kiggede på min slanke krop.
”Du må altså spise noget mere.”
Jeg smilede og lag hænderne over min mave.
”Er der noget du vil sige?” Spurgte han, han kunne se jeg holdte noget hemmeligt.
Jeg kiggede op i loftet. ”Som lille var jeg tyk, så jeg begyndte at stoppe med at spise og kaste op, for at blive tynd. Ingen ville jo have en fed flodhest.”
”Jeg er sikker på du var smuk, ikke fordi du stadig er det. Men skal elske sig selv som man er.”
”Det kan er jo let at sige når man er så lækker.”
Han smilede. ”Alle har svagheder.”
”Nårh, hvad er så din svaghed.”
”At min dyd, har sit eget liv.” Han grinte og jeg kunne heller ikke lade vær.
”Og min?”
”Du er bange for at folk ikke vil elske dig som du er.”
”Elsker du mig stadig efter det jeg har gjord?”
Han nikkede og lag sig ned og kyssede mig på kravebenet. Han knappede mine bukser op og tog dem af min og efter sine. Han sad på mine ben og nussede min mave, hans dyd var en stiv endnu. Langsomt tog han sine hænder ned til mine trusser, men jeg måtte stoppe ham. Det var for grænse overskridende at gøre det her.
”Stefen, ikke her.”
Han kiggede på mig. ”Skal vi sove hos mig i dag?”
Jeg nikkede. ”Men jeg lover ikke vi kan gå i seng sammen i dag, jeg er stadig jomfru og jeg ved endnu ikke om jeg tør.”
Han smilede og lag sig ned på mig. ”Jeg venter til du er klar.” Hviskede han i mit øre. Han kyssede mig, og ikke lang tid efter kunne jeg mærke hans dyd blev stiv. Jeg gik en mærkelig følelse i maven, jeg havde aldrig følt sådan før, jeg stoppede med at kysse ham. Han kiggede på mig.
”Hvad er det?”
”Jeg har en mærkelig følelse i maven.”
”Er det som om det kilder?”
Jeg nikkede.
Han smilede. ”Du kan godt lide det.”
Jeg smilede og kyssede ham igen og igen begyndte det at kilde i min mave, jeg begyndte at smile lod mine hænder glide op i hans hår. Pludselig gik døren op og Stefen løftede hovedet for at se hvem det var, det var en Jens. Han så Stefen og kiggede op på ham.
”Er Katrine der oppe?” Spurgte Jens.
”Ja.” Sagde Stefen.
”Kan hun ikke lige komme ned?”
Stefen kiggede over på mig, jeg satte mig op og kiggede ud over kanten.
”Hvad vil du?”
”Snakke med dig.”
”Hvorfor skulle jeg ville snakke med dig?”
”Katrine, jeg er ked af det, nu vil jeg gerne være kærester med dig.”
”Hallo spasser, jeg har en kæreste.”
”Nårh det er det i to laver der oppe.”
”Nej det er det faktisk ikke, og gå nu.”
Han gik og døren blev låst igen, jeg lag mig ned og Stefen lag sig oven på mig, han kyssede mig og jeg kyssede ham igen, pludselig kunne jeg mærke hans tunge i min mund, langsomt lod jeg min tunge ramme hans.

Da vi havde liggede her oppe længe, blev der låst op igen og denne gang kom der en masse små børn ind.
”Så skal i ud.” Sagde Bent.
”Ja vi kommer lige om lidt.” Sagde jeg og begyndte at tag tøj på.
Da vi havde fået tøj på, gik vi ned og alle de små børn kiggede på os, vi gik med Bent udenfor.
”Vi har ikke lavet noget der oppe vil?”
”Nej vi har ikke været i seng sammen.”
”Godt.”
Vi gik op på marken og lag os lidt, men ikke længe for Frederikke ringede til mig. Jeg satte mig op og tog min mobil.
”Hej, hvor er i?”
”Hej, hvor er du?”
”Nede i baren.”
”Okay, vi kommer ned til dig.”
”Okay, vi ses om lidt.”
Jeg rejste mig og det samme gjord Stefen. Jeg flettede mine fingre med hans og sammen gik vi der ned, da vi kom der ind, stod Frederikke bare og kiggede op Stefen. Vi gik hen til hende, han kunne ikke sige noget, hun var helt mundlam.
”Stefen, det her er Frederikke. Frederikke, det her er Stefen.”
”Hold da helt ferie. Jeg troede du havde fundet en som Jens, men hold da kæft. Hvor har du fundet ham, i lækkerland?”
Jeg smilede og lænede mig op af Stefen.”
”Frede, vil du ikke med op på marken?”
Hun nikkede og rørte hurtigt ved ham.
”Fingerende væk, han er min.”
”Hun har ret.” Sagde han.
”Ved du godt hun har haft bulimi?”
Jeg kiggede over på Frederikke, hun er ond at sige det. Det siger en veninde ikke bare sådan uden af spørger.”
”Ja, det ved jeg godt.”
”Frede, jeg tror faktisk vi skal hjem til Stefen nu, så vi ses.” Jeg slap Stefens hånd og vendte mig om og gik, kørt tid efter satte jeg i løb, Stefen løb efter mig. Jeg løb næsten hele vejen hjem, men da vi nåede den store bakke, kunne jeg ikke mere. Stefen kom op til mig, han kunne se jeg græd.
”Hvad er der? Hvorfor løb du?”
”Hun skulle havde spurgt mig først, hun skal ikke bare sige sådan nogen ting, lige ud.” Jeg græd meget.
”Der er okay.” Han krammede mig og holdte mig tæt ind til sig.
Pludselig faldt jeg sammen, mine ben kunne ikke holde min oppe mere. Stefen bar mig hjem til ham og op i hans seng.
”Hvis du skal løbe sådan, skal du også have noget mad.”
”Nej, jeg vil ikke have noget.”
”Katrine, du bliver ikke tyk, hvis du bare spiser sundt og dyrker motion.”
Jeg rystede på hovedet vendte ryggen til ham og lag mig helt ind mod væggen. Han rejste sig og gik, han lukkede døren og jeg kunne hører han gik nedenunder. Jeg rejste mig og gik ned til ham, da jeg kom ned sad han inde i stuen.
”Er du sur på mig?” Spurgte jeg med lav stemme.
Han nikkede op på mig. ”Nej, jeg vil bare give dig lidt fred, så du kunne slappe lidt af.”
Jeg gik over til ham og puttede mig helt ind til ham, han lag armen om og nussede min overarm.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Katrines verden! - Kap. 3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce