{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Katrines verden! - Kap. 2 {{forumTopicSubject}}

2

Da vi havde liggede der lidt, gik vi hjem til mig med Tikka. Stefen ville gerne se mit værelse, men jeg sagde der rodet og mit tøj samt undertøj lå over det hele. Men det passede ikke, jeg ryddede faktisk op i går, jeg ville bare ikke se hvor besat jeg var at Robert. Vi gik over til ham, hans mor var hjemme, jeg hilste lige på hende og så hev han mig med oven på, vi gik ind på det store værelse, det var hans, den regnede jeg ud ad jeg så en kalender med halv nøgne piger. Jeg kiggede på den og så på ham, han gik over og tog den ned.
”Undskyld, den kommer aldrig op igen.”
”Det er okay, det er jo dit værelse. Mit værelse er heller ikke helt mande frit.”
”Lad mig gætte, Robert?”
Jeg rødmede og nikkede.
”Det fint nok, man har jo lov til at drømme.”
Jeg nikkede og gik over og satte mig på hans seng, det var en stor dobbeltseng. Han satte sig ved siden af mig og kyssede mig på kinden. Jeg havde lyst til at går væk fra ham, men min krop tillod det ikke, denne ville have hans læber på min lyse hud. Jeg vendte hovedet og kiggede på ham, men ikke længe. Hans læber fik mine øjne til at lukke og kysse ham igen, jeg ved ikke hvordan han gjord det, men jeg kunne faktisk lide det.

Efter lå vi i hans seng, jeg fortalte om mine forældres død, mens han lå og nussede min kind.
”Jeg var kun 5 da mine forældre døde, min far havde kraft og døde og min mor drak sig selv ihjel, så nu bor jeg hos min tante som tager sig godt af mig.”
”Det gør mig ondt.”
”Det er ikke noget jeg sådan går rundt og tænker på, jeg er ikke glad for at tale om det. Men jeg kan ikke bare afslå hvis nogen spørger.”
Han kyssede mig en gang på munden og gik hen og åbnede vinduet, han stod og kiggede ud. Pludselig siger han.
”Jeg tror din tante lige er kommet hjem.”
”Øv.” Sagde jeg lavt. ”Nårh så må jeg nok også hjem.” Jeg rejste mig fra sengen og sammen gik vi nedenunder, da jeg skulle til at gå kysser han mig ude i gangen, hans mor kommer ud for at sige farvel, men går ind igen da hun så at vi kyssede. Jeg lod mine hænder glide op i hans hår, men til sidst må jeg løs rive mig. Jeg vinker til ham og så går jeg hjem.

Jeg kommer hjem med et kæmpe smil på læberne, min tanke blev glad da hun så jeg var glad.
”Nårh hvad er du så glad over?”
”Jeg har fået den dejligste kæreste.”
”Nårh, hvad hedder han så?”
”Stefen, han bor over i nr. 6. Han er så smuk, han er lige startede i min klasse.”
”Nårh i er hurtige nu om dage med at finde sammen.”
Vi begyndte at grine.
”Nårh, men hvad så med at inviter ham på aftensmad?”
Jeg smilede og nikkede. ”Jeg løber lige over og siger det.”
Hun nikkede med et stort smil, hun var bare glad for at jeg havde fået en kæreste. Jeg løb over til Stefen, jeg ringede på og det var Stefen igen.
”Hvor er det godt du er her, jeg har sådan savnet dig.” Sagde han og hev mig med indenfor og kyssede mig.
Jeg begyndte at grine. ”Min tante og mig vil gerne inviterer dig over og spise aftensmad hos os, vil du det?”
Han smilede og mine hænder i sine. ”Meget gerne, mere tid med dig jo bedre.”
Jeg smilede og kyssede ham hurtigt på munden. ”Godt, kom over til mig halv 7.”
Han nikkede og så løb jeg hjem igen.

Jeg lå oppe i min seng med lukkede øjne og hørte højt musik, så jeg hørte ikke at der kom nogen ind, men pludselig lå Stefen ved siden af mig, jeg satte mig hurtigt op, jeg fik et chok. Så tog jeg musikken ud af ørerne, han satte sig op og kiggede rundt.
”Må jeg godt sige du drømmer rigtig meget.”
Jeg nikkede og kiggede ned på min ipod. ”Jeg tager dem altså ikke ned, fordi jeg er sammen med dig.” Sagde jeg lavt.
”Det behøver du heller ikke.” Han løftede mit hoved op med sin pegefinger og kyssede mig, jeg kyssede ham ikke igen. Han tog hovedet væk og kiggede på mig. ”Hvad er der galt?”
”Kan du huske tidligere i dag, der hvor du gerne vil se mit værelse?”
”Ja og jeg må sige du har ryddet pænt op.”
”Det var ryddet op, jeg løj.”
Han kiggede chokkede på mig. ”Hvorfor løj du?”
”Fordi jeg ville have du så alle mine Rob plakater. Jeg var sikker på du vil tro jeg var sindssyg, det tror du sikkert også.”
”Hvorfor skulle jeg tro det? Alle har jo lov til have et idol.”
Jeg kiggede ned og begyndte at smile.

Vi i sad ved spisebordet og spise, sad Stefen og min tante, Josephine og snakkede sammen. Jeg sad bare og kiggede på Stefen, jeg hørte slet ikke efter deres samtale. Jeg vågnede lidt op da Josephine råbte mit navn. Jeg rystede lidt på hovedet og blinkede et par gange og kiggede på hende.
”Undskyld, hvad sagde du?”
Hun begyndte at grine. ”Hvordan gik med bandet i dag?”
Jeg stivnede, det havde jeg helt glemt. Jeg rejste mig og løb hen til telefonen, jeg ringede til Frederikke.
”Hej det er Frederikke.”
”Hej det er Katrine, du må virkelig undskylde jeg ikke kom til band, jeg havde helt glemt det.”
”Det er okay, hvad lavede du så?”
Jeg begyndte at smile. ”Jeg var hos min nye kæreste.”
”Har du fået en kæreste? Er han lækker? Ej, kan du ikke tag ham med ned på Regnbuen i morgen?”
Jeg begyndte at grine. ”Jo, hvis han kan og vil.”
”Hvor kender du ham fra?”
”Han startede i min klasse i dag.”
”Wow, du er hurtig.”
”Jeg vil nu sige han er hurtig.”
”Ej, hvorfor skulle jeg også lige flytte skole.”
Jeg grinte igen. ”Det ved jeg ikke, med vi ses i morgen.”
”Ja, husk ham.”
”Jeg lover ikke noget.”
”Jo pleas, jeg vil se din lover.”
”Hmm, skal jeg lige spørger ham?”
”Er i sammen nu?”
”Han spiser hos os, han bor i samme park som mig.”
”Fedt. Spørger, spørger.”
Jeg tog røret væk fra øret og kiggede over på Stefen der sad og kiggede på mig, med et smil.
”Vil du med ned på min klub i morgen, min veninde vil gerne se dig.”
Han nikkede. Jeg tog røret op til øret igen.
”Vi kommer.”
”JUBII!” Råbte hun.
Vi aftalte at hun skrev til de andre hvorfor jeg ikke kom og så sagde vi farvel og lag på.
Jeg gik over og satte mig igen og begyndte at spise igen. Stefen og Josephine var færdig og jeg følte mig dum, bare at sidde og spise alene, så jeg gad ikke spise mere. Vi fik lov til at gå oven på, mens Josephine tog opvasken.

Da vi kom ind på mit værelse, lå vi i min seng og snakkede.
”Har du haft en kæreste før?” Spurgte jeg lidt genert.
”Ja, men det er mange år siden.”
”Hvor mange.”
”Det er lige meget.”
Jeg undret mig over hvorfor han ikke ville sige det, er der noget han holder hemmeligt?
”Hvad hed nu?”
”Sofie.”
”Hvordan så hun ud?”
Han nikkede mærkeligt på mig. ”Hvor er du interesseret i at vide alt det? Er du jaloux?”
”Hvorfor skulle jeg være det, jeg har jo dig nu.”
Han smilede og kyssede mig og jeg kyssede ham igen.
”Hvor gammel er du?” Hviskede jeg.
”17.” Sagde han og kyssede vider.
Jeg åbnede øjnede og kiggede på ham. ”Hvorfor går du så i 9. klasse?”
”Jeg startede for sent.” Han kyssede mig igen.
Men jeg skubbede ham væk og tænkte over det. ”Hvorfor havde du ikke fortalt mig det?”
”Betyder alderen meget for dig?”
”Nej, men det kunne da være ret at vide at ens kæreste kan flytte hjemmefra næste år.”
”Faktisk i år.”
”Hvad?”
”Om 1 måned og 4 dage, bliver jeg 18.”
”Så du har fødselsdag den 16 oktober har du fødselsdag?”
Han nikkede. ”Men betyder du noget?”
Jeg tænkte lidt, det gjord det enlig ikke, udover han var 3år ældre end mig. Men jeg blev enig med mig selv at det var okay, alderen skal ikke ødelægge vores forhold.

Da Stefen skulle hjem gik jeg med ned til døren, vi stod og kyssede ude i gangen, men Tikka hoppede op af os. Stefen gik hjem og jeg gik ind i stuen og så noget tv sammen med Josephine, hun sad med et glas Cola i hånden, jeg kiggede på det.
”Har vi mere Cola?”
”Ja, jeg har også købt Fanta.”
Jeg smilede og gik ud i køkkenet og tog noget Fanta, jeg stod og kiggede ud af vinduet mens jeg en gang i mellem tog en tår. Pludselig så jeg Stefen med en anden pige, jeg kiggede på hende. Hun var rigtig smuk, jeg satte glasset fra mig og gik hen til hoveddøren, jeg åbnede den og skulle til at gå ud, Stefen så mig og jeg fortråd og lukkede døren igen. Jeg gik ud i køkkenet igen og kigger ud af vinduet. Stefen siger farvel til pigen og kommer hen mod mit hus, jeg drak mit Fanta og gik ud af huset. Jeg satte mig på gyngen og kiggede ned i sandet, Stefen kom hen til mig og satte sig på hug foran mig.
”Er er min søster, du må ikke tro jeg udnytter.”
”Du holdte hende i hånden.” Hviskede jeg og prøvede at holde tårnede tilbage.
”Vi er meget tætte.”
”Det kan alle jo sige.”
”Katrine, jeg elsker dig og de ved du.”
”Jeg er ikke så sikker mere.”
”Er der ikke noget jeg kan gøre for at du tror på mig?”
”Jeg vil hører det fra din mor.”
Han rejste sig op og hev mig op fra gyngen, sammen gik vi hurtigt hjem til ham. Han mor fortalte om den gang Stefen søster, Ida valgte at flytte. Men Stefen og Ida, var så tætte at de blev ved med at holde kontakten og de elsker hinanden rigtig højt.
Stefen fyldte mig hjem og jeg gav ham et kys inden jeg gik ind, jeg følte mig virkelig dum. Jeg havde troet min egen kæreste vil være mig utro. Jeg lag mig i min seng og faldt hurtigt i søvn.



- Kap. 3 er lidt grænse overskridende - Det kommer ind når jeg er færdig med det smiley


- Trunte smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Katrines verden! - Kap. 2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce