{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Vaccine mod abort - 5. 7. 9 md? {{forumTopicSubject}}

Hej medlemmer i "Den drægtige hoppe" smiley !

Nu er min dejlige hopppe efterhånden 3-4 mdr henne og da hun blev scannet første gang nævnte dyrlægen en vaccine mod ufrivillig abort / herpes - eller noget i den dur - som man kunne give hoppen hvis den gik med andre drægtige hopper. - Og denne vaccine blev så også nævnt da jeg i sidste md havde dyrlægen ude og håndprøve..

Da jeg spurgte dyrlægen både første og anden gang om han mente at denne vaccine var nødvendigt gav han mig ikke noget ordentligt svar - han var sådan lidt "både og..", så det er meget svært for mig - som aldrig har prøvet alt dette før - at bedømme hvor vidt jeg bør få min hoppe vaccineret.

Hun går lige nu sammen med en vallak og en anden hoppe (som også er bedækket men de ved ikke om hun er drægtig..) deusden har vi lige fået en lille pony-vallak til at gå på folden lige op til de tre andre sammen med en anden hoppe. Jeg forventer at få hende hjem inden vinter.. Så skal hun gå med to valakker...

Så jeg vil meget gerne høre hvad i andre ville gøre i min siteuation - og hvad i har gjort førhen.. Hun har selvfølgelig den almindelige vaccine og får også denne en md inden hun foler så dén er der styr på smiley

Mvh Frederikke smiley !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccine mod abort - 5. 7. 9 md?
Kommentér på:
Vaccine mod abort - 5. 7. 9 md?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce