{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Ny historie jeg skriver på.. {{forumTopicSubject}}

Kapitel 1
Karolina vidste ikke hvorfor hun hadede Tristan Vestergaard, men det gjorde hun fra første øjeblik hun så ham, faktisk næsten før. Måske var det det selvtilfredse smil, og udstrålingen der sagde han fuldt ud var klar over, at alle pigerne i klassen sendte ham drømmende blikke. Måske var det fordi hans navn ikke bare lød som en helt i en film, men at han også lignende en. Ikke at grunden betød det store, hun vidste bare at hun ikke kunne lide ham.
Hun var ellers ikke typen der gik rundt og hadede andre, og da slet ikke mennesker hun ikke kendte, men da deres dansk lære havde rømmet sig og præsenteret den nye elev, havde det løbet hende koldt ned af ryggen allerede før hun så op fra bogen og fik øje på den mørkhårede fyr der fik alle de andre piger til at sukke af længsel.
Jo hun kunne da selvfølgelig se han så godt ud, måske lidt for voksen til at gå i 1G på en eller anden måde, men han var slet ikke hendes type, med det vindblæste mørke hår, porcelæns huden og maskulint markerede ansigt, hun foretrak fyre som ikke selv mente de var alt for lækre.
Han smilte og satte sig på en ledig plads, fulgt af mange nysgerrige blikke. Karolina så ned i sin bog igen og sukkede, han skulle nok skabe ravage i klassen når de modigste af pigerne gav sig til at slås om hans opmærksomhed.
Tristan så sig om i klassen med kølig arrogance, jo der var vist udmærkede jagtmarker her, at finde egnede emner ville ikke blive et problem, ikke at det nogensinde var det, slet ikke nu om dage, pigerne var så nemme og tilbød sig glædeligt.
Hans øjne mødte et par store øjne, grå som en storm sky med grønne stænk i, de øjne forundrede ham, de lynede imod ham, hvorfor hadede denne pige ham ? Kunne hun se noget de andre ikke kunne ? Det foruroligede ham.
Karolina slog blikket ned, hvorfor stirrede idioten sådan på hende ? Hun lod sit mørke let krøllede hår falde ned som et gardin imellem dem, hun ønskede bestemt ikke hans opmærksomhed og ville ikke at han fik det indtryk at hun var interesseret i ham.
De fik begge ret angående de andre piger i klassen, da timen sluttede stimlede de mest selvsikre af dem sammen om ham for at udspørge ham og gøre sig til og han så ud til at nyde det. Karolina hovedrystende forlod klassen fulgte lyden af tøsernes fnisen hende.
Karolina gik langsomt ned til kantinen, hun købte en cola og satte sig i et hjørne med sin madpakke og en bog hun var i gang med. Rundt om hende sad folk i grupper og snakkede, grinede og råbte.
Det var ikke at Karolina var upopulær, hun var nærmere lidt usynlig, nok fordi hun foretrak at sidde alene og læse frem for i en gruppe sladrende piger. Men alle var flinke nok ved hende når de havde en grund til at snakke med hende, for det meste blev hun dog ignoreret af alle bortset fra et par enkelte veninder.
Pludseligt gik det op for hende at der var usædvanligt stille i kantinen og hun så op fra sin bog, alles øjne var rettet imod Tristan der netop var trådt ind af døren sammen med 2 fyre fra hendes klasse. Hun trak vejret dybt ind gennem næsen, kunne man da ikke være i fred for den idiot nogle steder ? Og hvorfor stirrede alle dog på ham som om han var verdens 8 vidunder, blot fordi han var ny og så nogenlunde ud.
Kantinen begyndte at summe af stemmer og latter igen og hun prøvede at koncentrere sig om sin bog, men hun kunne ikke lade være med at skæve over mod ham, han sad nonchalant på kanten af et bord og snakkede med 2 meget kønne blondiner fra 3G, der grinede og slog med håret.
“Hvad er du så optaget af ?” Mia som gik i Karolinas parallel klasse og var en af hendes meget få veninder, satte sig ned ved siden af hende og så nysgerrigt i samme retning.
Karolina sukkede, hun kendte sin veninde alt for godt også hendes syn på fyre, især af den type der lige nu sad lidt fra dem og flirtede med at par 3G tøser. “Bare min klasses og åbenbart hele skolens nye darling, Tristan der over, han irritere mig”.
Mia gjorde store øjne. “Irritere dig ? Hvordan dog det ? Ved at være så forbandet lækker at du ikke kan koncentrere dig eller hvad ?”
“Du praktisk taget savler Mia, men du kan jo stille dig i kø sammen med alle de andre trunter. Og nej, jeg synes faktisk slet ikke han er specielt lækker, han er alt for glad for sig selv, men han forstyrre fordi alle opføre sig tosset på grund af ham”. Svarede hun.
Mia rystede lettere opgivende på hoved. “Nej du, jeg er realistisk nok til at vide at jeg ikke har en chance der og da slet ikke med den konkurrence”.
“Pjat med dig, du har da langt mere at byde på en sådan et par trunter, men han er nok typen der kun dater model og cheerleder typer”. Karolina så på veninden, og måtte indrømme for sig selv at hun jo nok havde ret, den slags fyre så ikke den dejlige person bag ved venindens ret overvægtige ydre, hvilket jo var deres tab.
Men når hun nu tænkte over det, så havde veninden alligevel haft en del flere kærester end hende selv, nok mest fordi Mia gik en del mere op i det og viste fyrene noget mere interesse.
“Ærgerligt han ikke er din type, du ville jo være selvskreven som cheerleder hvis skolen havde haft sådan nogle, så du må da have en chance”. Mia blinkede og gav hende et let puf med skulderen.
Karolina rullede med øjnene. “Ih ja jeg er da vildt meget lige typen. Ikke at jeg ville have meldt mig til sådan noget hvis der havde været”.
“Du ser ikke dig selv særligt klart”. Mumlede Mia mest til sig selv.
Karolina mente nu hun så sig selv klart nok, hun var hverken specielt smuk ej heller grim, sådan almindelig, helt gennemsnitlig højde og slank med, i hende øjne lidt for, kvindelige former, som hun skjulte i løst tøj. Hun var tilfreds, men ikke ligefrem stolt af sig selv.
Tristan tænkte endnu engang over hvordan verden havde forandret sig da han gik fra kantinen, før i tiden havde pigerne trukket sig bort fra ham, ja ofte frygtet ham, men nu, ja de kastede sig jo nærmest for ham og tilbød sig selv, det var næsten blevet for let.
Pigen med de grå øjne havde også været i kantinen, hun havde igen stirret på ham, men ikke med fascination som de andre, med foragt nærmest had, han blev nysgerrig og usikker, hvad vidste hun om ham.
Tilbage i klassen gik det hurtigt op for Karolina, at Tristan ikke bare var et kønt ansigt, men tilsyneladende også kunne svare på alle lærernes spørgsmål uanset fag, hvilket blot irriterede hende endnu mere og hun tilbragte resten af dagen med at gøre alt for at undgå at se på ham.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny historie jeg skriver på..
  • #1   28. aug 2010 Jeg vil selvfølgeligt meget gerne høre hvad i synes og om nogle evt er interesseret i at læse mere..

  • #2   28. aug 2010 Ihh, jeg vil meget gerne læse mere! smiley
    Teksten er fangende og bliver ikke spor kedelig.
    Der er et par stavefejl hist og her, men stavefejl er jo gratis smiley
    Skriv endelig vidre på den! smiley


    Cille & co.


  • #3   29. aug 2010 Tak smiley Ja stavefejl er jeg slem til fordi jeg er foran i hoved og det ikke er alt computeren fanger.. ligger lige et kapitel mere ind..

    Kapitel 2
    Den næste uges tid gjorde hun alt for at ignorere Tristans eksistens i skolen, men det var svært når de havde næsten alle timer sammen, og trods hun ikke ønskede det var der et eller andet ved ham der tiltrak hendes opmærksomhed.
    Alle andre var åbenbart vilde med ham og i frikvartererne var han omgivet af en tilbedende gruppe og havde gerne en eller anden tøs hængende om halsen, vist allerede den 3 siden han var startet på skolen så vidt hun havde bemærket i sin iver for at ignorere ham.
    En torsdag morgen kom hun for en gangs skyld, som en af de første og satte sig på en tom plads yderst i hesteskoen af borde, som sædvanligt når hun satte sig først, var der ingen der satte sig på sædet ved siden af hende og sådan foretrak hun det, hun kunne lide at have den ekstra plads omkring sig.
    Hun havde lige håbet at han var syg, da døren gik op og Tristan gled ind i lokalet på sin sædvanlige selvfede facon, han så sig om, hilste på et par af de andre der råbte godmorgen og gik så over mod bordene.
    Hun så straks at han gik hen imod den ende hvor hun sad, hun lukkede øjnene hårdt i og bad en stille bøn til at en eller anden ville kalde på ham og at han ville sætte sig alle andre steder end på stolen ved siden af hende.
    Da han satte sig strejfede hans arm kort hendes og hun hev den forskrækket til sig, hans arm var iskold og berøringen havde nærmest føltes som et stød. Han så forvirret på hende. “Det må du undskylde smukke”.
    “Øh helt i orden”. Hun kunne mærke at hendes kinder blev røde, havde han kaldt hende smukke ? Det måtte være ironisk, han kunne da ikke seriøst finde hende smuk eller kunne han?
    Hun skævede til ham, han så som altid uberørt ud og havde et skævt selvtilfreds smil om munden som hun fandt enormt irriterende, hans mørke øjne var fraværende, som om han var dybt væk i sine egne tanker.
    Og det var han, han havde også følt den elektriske strøm imellem dem da hans arm strejfede hendes, han var sikker på at hun også havde følt noget, sådan som hun rev armen til sig, men han lod sig ikke mærke med det, lod ikke facaden falde.
    Der var et eller andet sært ved hende Karolina, den måde hun så på ham som om hun hadede ham og gjorde alt for at undgå ham, modsat alle de andre piger på skolen, men hun kunne jo ikke kende hans hemmelighed, kunne hun ?
    Han sørgede for at holde afstand mellem dem resten af timen, han ville ikke risikere at røre hende igen, hvis hun havde en mistanke til ham ville han ikke putte mere brænde på bålet, han ønskede ikke at flytte igen allerede, han havde håbet at kunne blive i denne by i hvert fald i et par år.
    Karolina bemærkede ikke at han trak sig væk fra hende, hun var alt for optaget af at lade som om han ikke sad ved siden af hende, så hun hold øjnene rettet stift imod læreren hele timen.
    Derfor opdagede hun heller ikke de skjulte blikke han sendte hende, selv om han frygtede at hun vidste noget, så pirrede hendes afstandstagen alligevel hans interesse, han var ikke vandt til at pigerne ikke brød sig om ham, uanset om de mistænkte noget eller ej.
    Da klokken ringede ud havde hun allerede pakket sine bøger væk og var ude af klassen før læreren, hun skyndte sig ned mod sofa hjørnet uden for italiensk lokalerne, hvor hun vidste at Mia ville vente, det var det eneste fag de 2 veninder havde sammen.
    Hun smed sig i sofaen ved siden af veninden med et dybt suk. “Værste time i mit liv, gæt engang hvem der satte sig ved siden af mig ?”
    “Så slem er han vel heller ikke søde ? Jeg synes nu stadig han er lækker, selv om han åbenbart skifter blondinevedhæng lige så tit som vi andre skifter sokker”. Mia sukkede opgivende.
    “Der er altså bare et eller andet creepy ved ham, altså ud over alle dullerne, for eksempel hans arm rørte min da han satte sig og jeg fik mega stød“. Karolina så bekymret på veninden.
    Mia rystede opgivende på hoved, så smilte hun. “Glem ham, han er bare en fyr, godt nok en lækker fyr, men i morgen er der efterårs fest og der kommer mange andre fyre, sikkert også nogle der ikke giver dig myrekryb eller stød”.
    “Jeg ved ikke om jeg gider Mia, du ved at fester bare ikke lige er mig”. Hun vidste godt det ikke ville hjælpe, men hun kunne da i det mindste gøre opmærksom på at det ikke var med hendes gode vilje.
    “Pjat med dig, om ikke andet så gør det for at glæde mig, jeg trænger til en ny kæreste og hvad er bedre til det end en fest”. Mias stemme var så bestemt at Karolina blot sukkede og opgav at diskutere det yderligt, måske festen alligevel ville blive meget sjov, hun kunne jo altid håbe at Tristan ikke kom.
    Det ringede ind og Karolina glædede sig over at hun i det mindste slap for ham i de næste 2 timer, italiensk var nemlig det eneste fag hun ikke havde sammen med ham, og derfor var de timer blevet ugens højdepunkter.


  • #4   30. aug 2010 Synes 2. kapitel er endnu mere spændende end det forrige smiley
    Og hvad er hans hemmelighed mon? smiley
    Skriv endelig vidre!


  • #5   1. sep 2010 Kapitel 3
    “Åhh kom nu Karolina, du kan da ikke mene du vil tage til fest i dit gamle kedelige tøj ? Lad os dog gøre noget ud af det for en gangs skyld, det er trods alt en kostume fest”. Det var fredag efter skole og Mia prøvede ihærdigt at overtale Karolina til at de skulle shoppe efter kostumer til festen.
    Karolina sukkede opgivende, hvorfor skulle Mia køre det sådan op, det var jo bare en skolefest ikke et kongeligt bal, kostumer fik bare altid en enten til at se dum ud eller ligne en luder. “Ok, ok bare jeg får veto ret”.
    “Så længe vi finder dig noget klædeligt og mig noget totalt cool der vækker opsigt”. Mia smilte tilfreds og trak af sted med veninden.
    Det viste sig ikke at være helt nemt at finde noget, for hele gymnasiet havde åbenbart handlet i den eneste lokale kostume butik og den var pænt sagt rippet for alt hvad der var værd at møde op i.
    Karolina sukkede, men inden i jublede hun “Det lader til at vi må opgive kostumerne, med mindre du vil komme som får”. sagde hun men hun holdt et virkeligt grimt fåre kostume op.
    “Det er også bare fordi du ikke gav dig før i sidste øjeblik, hvis vi bare havde købt noget i sidste uge”. Mia så skuffet ud og Karolina fik helt ondt af hende, veninden havde trods alt glædet sig til festen.
    Pludseligt fik hun en ide, der måske ville virke. “Jeg har det, min mormor har store kister med alt muligt mærkeligt tøj oppe på loftet, jeg plejede at lege udklædning med det da jeg var lille, måske hun har noget vi kan bruge”.
    Mia så skeptisk ud, hun havde mødt Karolinas mormor en enkelt gang, en sær ældre dame. “Er du sikker på det kan bruges og at din mormor vil lade os rode i det ?”
    “Ja hun elsker at vise det frem, noget af det er vist over 100 år gammel, noget hun har arvet, jeg er sikker på det er bedre end hvad vi kan finde her”. Karolina smilte opmuntrende.
    De tog bussen hen til hendes mormors hus med det samme og som Karolina havde forudset måtte de meget gerne rode i de gamle kister, de kunne også bare sige til hvis de ledte efter noget bestemt eller ville have historien bag noget.
    Pigerne gav sig til at rode i de store tøj kister, der var alt muligt tøj af alle typer der havde været moderne de sidste 100 år mindst, og pigerne morede sig kosteligt over mange af tingene.
    Mia fandt hurtigt det helt rette for hende, en kort spraglet hippie kjole med et matchende tørklæde til håret og en masse smykker med træperler og peace tegn, det ville helt klart give opmærksomhed mellem alle købe kostumerne og det var lige Mias stil.
    Da de viste det til Karolinas mormor, fandt hun hurtigt et par matchende plateau sko frem fra et skab, Karolina havde svært ved at forestille sig at hende mormor faktisk havde gået i den slags tøj engang, men det påstod hun.
    “Wow, prøv lige at se her”. Mia hev noget sort fløjl frem fra en kiste, det var en kappe med en stor hætte og lilla silkefor, som taget ud af en vampyr film, hun slyngede den om sig og slog hætten op.
    “Den passer vist ikke lige til dit hippie outfit, men ellers ret fed”. Karolina smilte og lod fingrene løbe ned af det bløde stof.
    Mia tog kappen af og slyngede den om Karolinas skuldre. “Ikke til mig dit fjols, til dig. Den klæder dig vildt godt”.
    Karoline slog hætten op, hun følte sig godt tilpas med noget hun kunne gemme sig i, men hun kunne kun komme i tanke om en udklædning hvor kappen kunne bruges. “Og så skulle jeg komme som vampyr eller hvad ?”
    “Ja hvorfor ikke ? Vampyre er hotte, du mangler bare en totalt fed kjole og så har du en undskyldning for at bide lidt i de søde fyre”. Mia blinkede og gav sig til at rode efter en passende kjole.
    De ledte og ledte, men der var bare ikke rigtig noget der ligesom passede. Karolina sukkede opgivende. “Det lader til at vi må droppe den ide igen, baby lyserød er bare ikke særligt vampyr artigt”.
    Hendes mormor stak hoved op igennem loft lemmen og så spørgende på dem. “Finder i noget i kan bruge eller har i brug for hjalp ?”
    “Vi fandt kappen her og tænkte at Karolina kunne være vampyr, men vi kan ikke rigtig finde en kjole der passer til”. Mia hold kappen op og kiggede opgivende på tøjet der nu lå strøet rundt om dem.
    Mormoderen smilte hemmelighedsfuldt. “Hvis i rydder op her og tager kappen med ned, så har tror jeg, at jeg har lige det i leder efter”.
    Pigerne så nysgerrigt på hinanden, så skyndte de sig at få lagt alt tøjet pænt tilbage i kisterne og kravlede ned af stigen, for at se hvad det var mormoderen havde snakket om.
    “Det er faktisk min mormors brudekjole, den er fra midten af 1800 tallet, så du skal love at passe godt på den, for den er nok lidt skrøbelig”. Mormoderen trak en kjolepose frem fra sit skab.
    Pigerne så på hinanden, en brudekjole, det lød da ikke særligt passende for et vampyr kostume.
    Karolina så forundret på kjolen, da posen blev lynet op, så på sin mormor og sagde overrasket. “Jamen den er jo sort, jeg troede brudekjoler var hvide”.
    “Ja, nu om dage, men dengang var det den farve almindelige mennesker brugte til deres festtøj og derfor også til brudekjolen”. Hun tog kjolen helt ud af posen og holdt den op.
    Pigerne kiggede på kjolen og så på hinanden, den var simpelthen bare perfekt. Kjolen sad til i livet og havde snører i ryggen, som et indbygget korset, den havde høj hals og ærmer i antikke blonder og et vidt ankellangt skørt.
    “Tak momse, jeg lover at passe på den, den er simpelthen bare perfekt”. Til at fuldende det hele fandt hendes mormor et par gamle fingerløse blonde handsker og et par gammeldags sorte snøre støvletter frem, ,Karolina begyndte ligefrem at glæde sig til festen nu, hun var sikker på at igen af de andres kostumer ville kunne leve op til hendes.
    Mia hjalp hende med at ligge make-up, mørkt omkring øjnene og blodrøde læber, der fik hendes hud til at se passende bleg ud, neglende malede hun samme blodrøde farve som læberne. Mia prøvede at lokke hende til at købe et sæt plastik hugtænder, men der stod hun altså af, sådan nogle var møg irriterende og hun mente ikke der var nødvendigt for at se hvad hun skulle være.
    Tristan var også ved at klæde sig på, han stoppede den hvide flæseskjorte ned i bukserne og knappede dem, så trak han vesten af lilla brokade silke på og over den hans sorte kjolejakke. Alt sad perfekt, som syet til ham, hvilket det også var. Han tog sine nypudsede sko på.
    På vej gennem gangen, så han sig i spejlet, jo det var da måske lidt plat og endda lidt risikabelt, men han kunne ikke dy sig, desuden var det jo så nemt og krævede ikke at han skulle bruge tid eller penge på at finde et kostume, for han havde det allerede.
    Han rettede på silke halskluden, tog kappen på og sendte sig selv et sidste smil i spejlet, jo i han skulle nok bringe lykke hos pigerne i aften og han kunne mærke forventningen brede sig i kroppen, han var sulten.
    Han glædede sig over at han stadig kunne bære et klassisk kjolesæt uden at se fjollet ud, selv om han sjældent havde brug for det ud over til kostume fester som denne, hvilket ærgrede ham.
    Han havde det derimod svært med megen ungdommens påklædning nu til dags, han følte sig ikke rigtig hjemme i det og følte han så forkert ud, nærmest som om han var klædt ud, nej han foretræk bestemt klassisk tøj.


  • #6   1. sep 2010 super god historie smiley

  • #7   1. sep 2010 mere mere

  • #8   2. sep 2010 Hejsa smiley
    kapitel 3 var mere end jeg turde håbe på smiley Skide godt!
    Smider du næste kapitel ind eller hvad? smiley
    Den er simpelthen bare for spændene smiley


  • #9   2. sep 2010 Kapitel 4
    Det er bare løgn, var den første tanke der gik gennem Karolinas hoved da hun så Tristan træde ind i gymnastiksalen med en blondine ved armen. Ikke nok med at han var iført et kjolesæt af den type man brugte for omkring 100 år siden med vest og charmeklud i silke, men det var silke i samme lilla farve som foret i hendes kappe.
    Der var ingen tvivl om hvad han forestillede med en kort opera kappe, mente hun det hed over kostumet og det mørke hår strøget tilbage med voks, hun mente endda at hun kunne se et sæt hugtænder blinke i hans mundvig da han smilte.
    Hun havde mest af alt lyst til at stikke af, hun ønskede ikke at han skulle se hende, hun følte sig pludseligt helt til grin i sit kostume, men hun ville ikke kunne være det bekendt over for Mia, hun måtte bare sørge for at undgå ham.
    Karolina så let bebrejdende på veninden da hun kom tilbage fra baren og rakte hende en cola. “Har du set hvem der netop er dukket op ? Og hvad han er klædt ud som ?”
    “Ja jeg så ham godt, jeg er ked af det søde, men selv du må da indrømme at han ser helt fantastisk ud, jeg kender ikke mange fyre der kunne bare det look så godt; Han måtte da i hvert fald godt bide lidt i mig”. Mia smilte undskyldende til hende.
    “Du kan jo se om du kan vippe kaninen af pinden”. Svarede Karolina med hentydning til pigen i playboy bonny kostumet, der tilsyneladende var hans nuværende kæreste.
    Mia smilte opgivende. “Tjahh han skifter hende jo sikkert hurtigt nok ud med en ny model, men gider ikke bruge mine kræfter på en fyr vis længste forhold sandsynligvis varede kortere tid end en omgang influenza”.
    Karolina smilte og glædede sig over at veninden trods alt ikke var interesseret i sådan en selvglad scorekarl, Mia fortjente at finde en sød fyr, en som passede til hendes sprudlende personlighed.
    Tristan havde bemærket Karolina med det samme, han vidste straks at det var hende, trods det at den store hætte skjulte hendes ansigt,. Han lo for sig selv, endeligt et kostume med lidt stil, i stedet for at rende halvnøgen rundt som de fleste andre kønne piger til festen, der virkede som om de havde en konkurrence, om hvis kostume der indeholdt mindst stof.
    “Nej tak og du burde også holde dig til sodavand”. Tristan så bestemt på Rikke, den pige han var ankommet sammen med og som anså sig selv som hans nuværende kæreste, hun havde tilbudt at hente øl til dem begge 2, da hun jo var myndig.
    Hun så lettere fornærmet på ham, hun havde allerede drukket en del hjemmefra kunne han lugte, sikkert sammen med sin veninde. “Er du altid så kedelig Tristan ? Det er en fest, selvfølgelig skal vi da drikke”
    Han smilte bare og hun gik surmulende over til baren med veninden, han hadede når de drak, især i større mængder, det ødelagde smagen, og det gjorde ham så svimmel og ufokuseret, hvis hun havde tænkt sig at foresætte måtte han finde en anden og han havde allerede en i tankerne.
    Karolina stod og så efter Mia der gik ud for at danse med en sød fyr fra 2G, pludseligt fik hun fornemmelsen af at blive iagttaget og hun vendte sig hurtigt om, han stod så tæt bag ved hende at hendes kappe strejfede ham, hun gispede forskrækket.
    “Har du bemærket, hvor godt vi egentligt matcher hinanden i aften smukke ?” Tristan smilte sit skæve smil, mens han lod en finger kører ind under kanten af hendes hætte og vippede den af hendes hoved.
    De små hår i hendes nakke rejste sig ved hans berøring, og hun lukkede øjnene et kort øjeblik, før hun syrligt svarede. “Nej egentligt ikke, jeg havde slet ikke bemærket du var her”.
    “Ouch”. Han krydsede hænderne over sit hjerte og så meget såret ud, så lagde han hoved på skrå og smilte skælmsk. “Du ville have såret mig, hvis jeg troede på dig”.
    “Skal du egentligt ikke tilbage til din kæreste, hun ser ud til at savne dig ?” Karolina prøvede at ignorere hans blik, hun ville ikke fanges i hans mørke øjne.
    Tristan skævede over mod Rikke, der stod med 2 øl og så sig forvirret omkring, hun ledte tydeligvis efter ham. Han trak på skuldrene og vendte igen sin udelte opmærksomhed mod Karolina. “Ikke min kæreste, bare noget hun tror og desuden er du langt mere interessant”.
    Karolina vidste ikke hvad hun skulle sige, hun ville bare væk, han var alt for tæt på hende, hun følte ikke at hun kunne få luft og hendes mave slog koldbøtter, men da hun trådte et skridt tilbage opdagede hun at hun havde ryggen imod væggen, der var ingen vej væk.
    Han trådte et skridt nærmere og løftede hendes hage med spidsen af sin finger, så hans mørke blik fastholdt hendes. “Jeg er sikker på at vi 2 kunne have det rigtig hyggelig smukke, hvis du bare slappede lidt af og gav efter for dine lyster”.
    Hun vidste at han ville kysse hende, men hun var fastlåst af hans øjne, hun ønskede at flygte, men hendes krop ville ikke reagere, da hans kølige bløde læber rørte hendes, var det som om at fortryllelsen blev brudt og hun stak ham en syngende lussing. “Hvem tror du lige du er ? Hold dig fra mig”
    Tristan så forundret efter hende mens hun halv løb derfra, han havde den ene hånd mod sin brændende kind, så smilte han for sig selv og trak på skuldrene, der var andre fisk i søen.
    Karolina skyndte sig over til Mia, der havde sat sig i en sofa sammen med Peter, ham hun havde danset med, hun fortalte ikke om hvad der var sket, det var ikke noget hun ønskede at dele med andre.
    10 min senere bemærkede hun at Tristan gik over imod udgangen med en ny blondine under armen og hun rystede opgivende på hoved.
    Pigen, hvad var det egentligt hun hed, når ja Camilla, pressede sig ind til ham og lod hænderne kærtegne hans ryg, mens hun kvidrede løs, han hørte ikke hvad hun sagde, det interesserede ham ikke, det eneste der interesserede ham var hendes slanke hals.
    Han lod fingrene glide kærtegnende langs hendes kæbe og ned af halsen, hun gøs frydefuldt og han smilte for sig selv, hun havde ingen ide om hvad der ventede hende eller hvilken fare hun befandt sig i.
    De stod i en mørk krog ved skolens fodboldbaner, hvor man ikke kunne se dem fra dør området, hvor folk stod og røg eller trak frisk luft, larmen inde fra festen gjorde det svært at høre ret meget.
    Men selvfølgelig havde han ikke tænkt sig at gøre nogen permanent skade på hende, det gav alt for mange spørgsmål og problemer, og det var jo slet ikke nødvendigt, slet ikke nu om dage hvor de var så let tilgængelige, at han kunne finde en ny donor hver dag hvis det skulle være.
    Han strøg hendes hår om bag hendes øre og kyssede hende blidt ned af halsen, hvilket fik hende til at fnise koket og folde hænderne om hans nakke. Han smilte for sig selv og hviskede hæst i hendes øre. “Slap af smukke, så lover jeg det ikke gør ondt”.
    Hun nåede ikke at svare før hans skarpe tænder brød den tynde hud lige over kravebenet, hun gispede og hendes hænder kradsede desperat imod hans nakke og ryg, men kun ganske kort, så gav hun efter og blev rolig i hans arme.
    Han lukkede øjnene og nød fornemmelsen af det søde krydrede blod der langsomt flød ind i hans mund, det var så fristende bare at blive ved, men han vidste at han snart måtte stoppe, i det samme hørte han et forskrækket gisp bag sig.
    Karolina var gået ud for at få lidt frisk luft og da hun gad ikke stå ved døren sammen med rygerne, så hun var gået over imod fodbold banen, hun havde godt set der stod nogen i skyggen, men hun havde troet det bare var nogle der hyggede sig, indtil hun kom tæt på og så at det var Tristan, med munden presset imod en slap piges hals.
    Han havde åbenbart hørt hendes udbrud, for han slap pigen og vente sig om, pigen gled ned af væggen til siddende stilling, hun så næsten død ud, hans øjne var helt sorte og i hans mundvig glimtede en bloddråbe.
    Hun vendte sig om for at løbe, skrækslagen over hvad hun havde set, men inden hun nåede mere end 2 skridt, greb hans stærke arme fat om hende og vendte hende med ansigtet imod ham, Karolina var sikker på at det var nu hun skulle dø.
    Han så hende dybt i øjnene og hun følte sig lettere svimmel, hans stemme lød som om den kom lang væk fra. “Karolina, du så ikke det du tror du så, du så os bare kysse, der skete ikke andet”.
    Hun var forvirret, hvad havde hun egentligt set? var det bare hans kostume der havde spillet hende et pus ? Hun prøvede at samle tankerne, men kunne ikke. “Jeg så jer bare kysse, andet var det ikke”.
    “Dygtig pige, gå nu tilbage til festen og hyg dig, og husk du så intet ud over det sædvanlige”. Han slap hende og hun gik lidt usikkert tilbage mod indgangen, uden at se sig tilbage.
    Han åndede lettet op, gudskelov at han havde fået fat i hende og at hun ikke var begyndt at skrige, det ville have været svært at bortforklare, han havde kort overvejet simpelthen at knække nakken på hende, men han kunne ikke få sig selv til det, nu håbede han bare at det han havde plantet i hendes tanker ville holde.
    Han gik tilbage til Camilla, som var begyndt at komme ud af trancen, der var endnu en hukommelse der skulle manipuleres og et bidsår der skulle kamufleres. Han plejede lige at lave en lille rift hen over, det skjulte de 2 små huller og folk lagde sjældent noget i at have fået en rift.


  • #10   3. sep 2010 mere mere ! den er vildt god

  • #11   3. sep 2010 Jep, bare kør på! smiley

  • #12   4. sep 2010 Kapitel 5
    Det var mandag morgen og Tristan stod i halvmørket bag en af de store søjler på gangen ved skolens fransk lokaler, et sted han vidste at Karolina skulle forbi på vej til sin første klasse, han håbede at hun ville være alene, da andre mennesker ville komplicere det hele en smule.
    Han var nød til at have fat i hende og se om hun huskede hvad hun virkeligt havde set om fredagen. Frygten for om hun huskede noget havde plaget ham hele weekenden, han havde ikke haft megen tid inden hans offer vågnede, og var i tvivl om det havde nået at erstatte hendes egne tanker helt ?
    Der kom hun om hjørnet, alene og som altid med de intense grå øjne i en bog, han kunne have stået midt i gangen og hun ville ikke have set ham. Han stirrede fascineret på hende, jagtens spænding brusede i ham, men han ignorerede det og ventede på det rette øjeblik.
    Karolina gik i sine egne tanker, optaget af den bog hun var ved at læse, da der pludseligt blev taget fat i hende og hun blev trukket om bag en søjle, inden hun kunne nå at skrige lå en kold hånd presset over hendes mund.
    Først blev hun bange, så blev hun vred da hun hørte Tristans bløde stemme tæt ved sit øre. “Undskyld forskrækkelsen smukke, lover du mig ikke at skrige når jeg fjerner min hånd fra din mund ?”
    Hun kunne tydeligt, alt for tydeligt mærke hans krop tæt bag sin egen, hendes puls steg og blodet brusede i hendes øre, hendes mave lavede igen saltomortaler, hvad bildte han sig ind ? Hvad ville han hende ? Hans krop så tæt på hendes mindede hende om noget ubehagelig, det måtte være hans tilnærmelser under festen. Hun overvejede kort at bide ham i hånden, men nikkede i stedet langsomt.
    Han fjernede hånden, hans anden hånd lå blidt men fast ved hendes albue og hun var stadig alt for bevist om nærheden mellem dem, et eller andet rørte sig dybt i hende, et kort stik af frygt, som hun ikke forstod. Hun drejede hoved let imod ham. “Sig mig hvad vil du egentligt ?”
    “Bare overbevise dig om hvor meget du vil have mig, der er ingen grund til at gå og bilde sig selv alt muligt andet ind”. Hans stemme var drillende, men det gav små elektriske stød, da han blidt lod en finger køre langs hendes kindben.
    Hun fnøs irriteret, det var da utroligt så selvglad den fyr var, kunne han ikke bare fatte at hun afskyede ham ? Hun havde jo afvist ham en gang, ret håndfast endda. Han lo sagte af hendes udbrud, hans fingre gled op ad hendes arm, de føltes kølige mod hendes varme hud og hun kunne mærke at hendes vejrtrækning blev hurtigere da hånden lukkede sig om hendes overarm og han trådte et skridt tættere på hende.
    Hun kunne mærke hans ånde mod sin hals, hendes hud sitrede og de små nakkehår rejste sig. Hun prøvede at kæmpe imod, men hun var komplet hjælpeløs, helt i hans magt.
    Hans kolde læber berørte blidt huden lige under hendes venstre øre og et lille gisp undslap hendes mund, hvorfor kunne hun ikke skubbe ham væk, sige nej, det plejede ikke at være et problem for hende, hvorfor opførte hun sig pludselig sådan ? Hun burde jo slå ham igen.
    “Se, du kan jo ikke modstå mig, hvorfor ikke bare give op ?” Han havde sluppet hende og smilte nu sit skæve smil, det der irriterede hende så grænseløst.
    Karolina prøvede at få vejrtrækningen under kontrol og fokusere tankerne, ih hvor hun dog hadede ham, både for at have ret og for at vide det. Hun prøve at fylde sin stemme med lede. “Du tror vist selv du er noget helt specielt Tristan”.
    “Nej smukke, jeg ved det og det ved du også selv om du ikke vil indrømme det”. Han blinkede til hende og hun havde mest lyst til at pande ham en, men inden hun nåede at gøre noget var han forsvundet.
    Hun lænede sig forvirret og stakåndet op ad væggen, hvad pokker havde han gang i ? og hvad havde hendes krop gang i, hun afskyede ham jo. Hun måtte se at få styr på sig selv, så hun ikke kom for sent til timen.
    Tristan gik hurtigt ned af gangen mod klassen, tankerne for rundt i hoved på ham, hvorfor opførte hun sig som om hun hadede ham ? Han kunne jo mærke hvordan hun reagerede på ham, eller hendes krop i hvert fald, hvorfor kunne hun ikke bare overgive sig ? I det mindste følte han sig rimeligt sikker på at hun intet huskede fra fredag aften.
    Han stoppede op og samlede sig inden han gik ind i klassen, prøvede at se uberørt ud, men hvorfor kunne han ikke holde op med at tænke på hende ? hvorfor ville han absolut have hende ? Der var jo så mange andre piger som ikke krævede alt det arbejde, men måske var det netop det der fangede hans interesse, at det krævede noget af ham.


    Tak for jeres svar smiley og er glad for at i kan lide den smiley modtager selvfølgelig gerne flere svar..


  • #13   4. sep 2010 elsker den. smiley den er mega spænende
    mere mere mere. .


  • #14   5. sep 2010 Jep! smiley
    Mere, mere, mere smiley


Kommentér på:
Ny historie jeg skriver på..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce