Min store kærlighed! :) {{forumTopicSubject}}
Det var mandag morgen, jeg skulle i skole. Jeg cyklede ned til det kryds jeg altid mødte mine to bedste veninde, Kamilla og Julie. De stod og snakkede om et eller andet, jeg snakkede aldrig med dem hen til skolen, jeg skulle bare hen på skolen og se ham, se min store kærlighed. Jeg stopper op af jeg ser ham, han står og snakker med nogen fra sin klasse. Det skal lige siges han går i 1.g og jeg går kun i 8.klasse, han kender mig ingen gang. Jeg kigger på ham og da han kigger hen på mig, stivner jeg og jeg vælter, cyklen lander på mig. Julie og Kamilla hjælper mig hurtigt på og vi skynder os over til idræt. Mens vi løber, kan jeg mærke min sportstaske dunker ind i mit ben hele tiden, frem og tilbage, men jeg er lige glad jeg skal bare væk nu. Jeg har lige skiftede fra min hættetrøje til en mørkeblå stam top og skal til at tag mine stamme mørkeblå jeans af, da Kamilla og Julie kommer hen til mig, Julie er i gang med at sætte håret op i en elastik. De sætter sig ved siden af mig og kigger på mig.
”Hvorfor går du ikke over og snakker med ham?”
”Nej, glem det. Han er 1.g'er.”
”Kom nu, vil går med.”
”Nej, glem det.”
Jeg tog min bukser på og tager mine mørkeblå puma shorts på. Efter tager jeg mine løbe sko på og så går vi ud på græsplanen, hvor lærerne står. Der er nogen drenge der spiller fodbold, jeg kigger der hen og der ser jeg min store kærlighed, han løber med bolden og pludselig skyder han bolden hen mod målet, men den rammer stolpen, den triller hen til mig, Kamila og Julie. Jeg tog den op og min store kærlighed kommer hen til mig. Han smiler til mig.
”Det var dig der faldt på cyklede for en halv time siden.”
Jeg rødmede og kiggede ned efter lidt tid nikkede jeg.
”Robert.” Sagde han og ville give mig hånden.
Jeg gav ham hånden og sagde: ”Katrine.” Jeg kunne ikke lade vær med at smile da jeg rørte ham.
En af vores lærer kaldte på mig og jeg sagde farvel til ham og gik hen til Julie og Kamilla igen.
Vi skulle løber 2 gange rundt om den store fodboldbane, da jeg havde løbede 2 gange rundt sammen med Julie og Kamilla, fik jeg lov til at tag en tur til, mens de andre lavede en rundboldtbane. Mens jeg løb rundt kiggede jeg på Robert, han kom løbene hen til mig og løb ved siden af mig.
”Vil du med på bytorvet efter skole?” Spurgte han mig om.
Jeg smilede. ”Ja, må Julie og Kamilla gå med?”
”Ja, tager selv nogen venner med, vi går ned og spiser på pizzeriaet. Altså hvis det er okay med jer?”
”Ja det lyder fedt.”
”Skal vi mødes der ned klokken 3?”
”Ja.” Jeg smilede og han løb tilbage til drengene.
maj 2010
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 8 Emner: 49 Svar: 766
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 153 Heste: 11 Emner: 157 Svar: 519
”Hvorfor græder du?” Spurgte han stille og tørte tårne væk fra min kind.
Jeg sagde ikke noget jeg tørte bare øjne og kiggede op i himlen. Jeg lavede et fnis og kiggede ned på ham.
”Nu skal du vide noget, jeg ikke ved.”
Han kiggede bare på mig, uden af sige et ord.
”Lige siden jeg så dig første gang, har jeg været helt væk i dig. Tidligere da jeg fladt, var fordi jeg troede du kiggede på mig og så blev jeg glad.”
Han fnes og tog min hånd og begyndte at nusse den, jeg kiggede ham i øjne og bøjede mig ned så mit hoved kom ned til hans. Jeg skulle til at kysse ham, men han tog hovedet og kiggede ned i jorden. Jeg tog hovedet op, flyttede mit pande år om bag øret og så kiggede jeg ned på ham
”Katrine, jeg har en kæreste.”
Jeg kunne mærke det gjord ondt i mit hjerte, så jeg tog mig til brystet.
”Undskyld, det skulle jeg havde sagt. Jeg vidste bare ikke du havde følelser for mig.”
”Nej det er fint. Jeg tror bare jeg går hjem nu.”
”Vil du ikke med ind og spise?”
”Nej, jeg er ikke sulten mere, i kan spise med Julie og Kamilla.”
”Katrine, du vil ikke spise med mig, fordi jeg har en kæreste.”
”Vi ses i morgen.” Jeg hoppede ned og gik hjemad.
”Katrine!” Råbte Robert efter mig, men jeg løftede bare min hånd og gik videre.
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 176
maj 2010
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 8 Emner: 49 Svar: 766
Min store kærlighed! :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside