{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Fed hjemmeside for alle fotofreaks! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Fik et tip fra min veninde om, at jeg skulle prøve at oprette en bruger på www.fotostart.dk.

Det er en fuldt ud gratis hjemmeside, som jeg synes i alle skulle overveje at blive medlem af! Man kan uploade billeder, som andre så kan kommentere, og man kan ligeledes se og kommentere andres billeder. Det er helt utroligt nyttigt, da der er mange <b>virkeligt</b> fantastiske fotografer derinde, som virkeligt er inde i stoffet, og som ved hvad de taler om! Man kan få nogle vildt gode kommentarer, som man kan bruge til <b>så</b> meget med sin fotografering.

Som udgangspunkt kan man oprette 25 billeder, men for hver 3. kommentar man skriver til andres billeder, får man et ekstra upload - hvilket resulterer i at der er mange flere der kommenterer ens billeder smiley
Man kan desværre kun oprette 2 billeder pr. dag, men synes bestemt ikke det er noget at dumpe hjemmesiden for!

Billederne man uploader må maks. fylde 500 KB mener jeg, så man skal som regel lige ind og ændre størrelsen på billedet lidt. Det er så enkelt, at du blot kan gå ind i photofiltre, vælge billede -> billedets størrelse, og så blot ændre højden til 600 pixels smiley Nogle gange kan det være nødvendigt at sætte pixels'ne mere ned, men som regel er 600 pixel i højden nok smiley

Det kan være en lille smule svært at bruge i starten, men allerede efter 10 minutter havde jeg styr på det, så så svært er det heller ikke smiley

Synes helt klart i skal kigge forbi hjemmesiden, og kraftigt overveje at få en bruger derinde - <b>den er fantastisk!</b>

-<b>Rikke - © RBH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed hjemmeside for alle fotofreaks!
Kommentér på:
Fed hjemmeside for alle fotofreaks!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce