{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

Hvorfor?? {{forumTopicSubject}}

jeg er gået fra 3ér til 1ér pony, jeg har haft min 3ér i 5 år..
nu har jeg haft min 1ér i et par mån. og jo jeg holder af den, men jeg elsker den ikke ligesom min 3ér!
min 3ér er min bedste ven, min soulmate! mit et og mit alt<3 og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre uden ham! vi har kæmpet os vej til toppen fra det dybeste hul! vi redede hinanden for 5 år siden! han skulle slagtes og jeg manglede en optur efter et stort tab på min far! og jeg faldt bare for ham!! smiley det blev 0s 2<3 heldigvis! han var sur, bed og sparkede alle, men begyndte at stole på mig! og vores eventyr sluttede da det var allerbedst!
men kommer jeg til at føle det samme for min nye pony??
jeg savner virkelig den føelse!!! af at ikke kunne undvære min nye bedste ven i 1 dag! ikke at kunne leve uden!!
?? en meget bekymret mig!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udjævning af græsplæne 4.500 kr.
  • Reparation af cisterne (toilettet løber) 2.000 kr.
  • Træfældning, fjernelse af rødder 5.700 kr.
  • Opsætning af 2 gardinbeslag, 2 lamper, samt en holder til staniol og film 500 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Vinduespudsning udvendigt på 4. sal 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor??
  • #2   16. sep 2010 kommer jeg aldrig til at holde af ham?? for sådan har jeg det!!

• #3   16. sep 2010 Det kommer stille og roligt med tiden , vil jeg vove og påstå smiley Har selv prøvet at skulle have ny pony , da min først pony , en rigtig dejlig 2'er blev for lille til mig . Jeg havde haft ham i 4 år , og da jeg fik ham kunne han ikke gå i holdning i trav og galop , og havde problemer med det i skridten også .. Men vi fik et bånd som jeg aldrig troede jeg skulle få med en hest , og stille og roligt udviklede vi os sammen smiley Så da jeg skulle have ny hest , var jeg også bange for om jeg ville blive lige så glad for den som jeg var for Thor .. efter ½ år med begge ponyer , indså jeg a jeg kun havde tiden til den ene af dem , og måtte tage valget som faldt på Boccacio , da Thor var for lille og vi har toppet smiley Det var det værsta valg jeg nogensinde har skulle tage , men da Thor var blevet hente af hans nye ejere , begyndte forholdet til Boccacio at udvikle sig rigtig hurtigt , for nu kunne han få al min opmærksomhed , hvilket gjorder underværker smiley Desværre blev han aflivet da jeg var på efterskole , og jeg måtte igen ud og finde en ny .. igen samme tanke , mon det overhovedet kunne blive lige så godt .. Men ham jeg har nu , elsker jeg over alt på jorden , og er nok den hest jeg passer bedst med af de 3 jeg har haft .. Han var slet ikke den jeg havde forventet at falde for , ikke som alle dem jeg havde prøvet og havde aldrig i min vildeste fantasi troet at jeg skulle eje en islænder ! Men det gør jeg nu , og fortryder intet , for det forhold vi har kan klare alt smiley

Så vil næste love dig at det blive bedre med tiden , da i jo lige skal lære hinanden rigtig at kende , og du skal finde ud af at du ikke svigter din 3'er , selvom du nok føler det sådan (:

Håber det var til at forstå det jeg skrev , og undskyld længden ;p

• #4   16. sep 2010 nu tuder jeg igen! da jeg læste det med at svigte min 3ér!
    det er det værste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    når jeg kommer ud på folden ryger mine 2 ponyer i flæsket på hinanden om min opmærksomhed!! det gøt så ondt og se! de har begge mange sår!

• #6   17. sep 2010 Du må huske på at din gamle pony ikke har været vant til at skulle dele dig med andre , og derfor vil den være som den er .
    Du svigter den ikke !! Må du endelig ikke tro ! Du begynder først at svigte den når du ikke vil passe den og give den opmærksomhed ..
    Du må selv tænke positivt hvis du virkelig gerne vil beholde din 2'er (:

• #7   18. sep 2010 husk nu at verden ikke blev skabt på en dag.. lidt det samme her, jeg har haft min hest i 8-9 mdr. og er faktisk også først lige begyndt at stole på ham.. jeg har så aldrig haft egen hest før, men havde en halvpart, som jeg ikke kunne uden. hun skulle sælges og jeg tog med op til hestehandleren, og der var min nye hest.. smiley
    -det skal nok komme!

Kommentér på:
Hvorfor??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce