{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Ned og starte lavere klasser {{forumTopicSubject}}

Nå nu vil jeg altså lige finde ud af om jeg bare er mærkelig eller hvad???

Nu har jeg jo hele året startet LA dressur på Entertainer, både på D og C plan, med fornuftige resultater osv.... Og jeg er begyndt at synes C stævnerne er federe, fordi der er flere i klasserne og mere konkurrence... (det var ærlig talt begyndt at blive lidt kedeligt til D stævnerne, at vi faktisk vandt hver gang vi startede, selvom vi red et dårligt program for eks.)

Nu er jeg så kommet lidt igang med isabella igen... Hun har ikke været ude og starte siden januar 2009, s¨å det er jo næsten 2 år siden...

Hun starter selvfølgelig stille ud med LC dressur.. for det første er hun ikke længere uddannelses mæssigt, og for det andet har hun aldrig rigtig startet dressur, da hun var springhest førhen...

Men NØØØØØØJ hvor det dog KEDER mig at ride LC klasserne smiley

Når jeg er færdig med programmet tænker jeg sådan lidt "øøøøøh var det det???"....

Jeg ELSKER at være ude og starte på hende igen, hun er jo min øjesten nummer 1....

Men det giver sku ikke det samme "sus" i maven som det gør når jeg rider en LA klasse mod 20 andre på C plan...

Er jeg den eneste som mangler lidt "suset" når man starter en anden hest i lavere klasser???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ned og starte lavere klasser
  • #2   21. sep 2010 Jeg kender det udmærket, måske ikke så meget på en anden hest. Men når Wald Staff og jeg starter D-stævner hvor der er LA bredde klasser, ja så scorer vi også virkelige gode point selvom det ikke er fortjent, og ja det er kedeligt, så gider det heller ikke mere. Der er mere spænding i at ride mod andre, måske også lidt mere veluddannede heste og ryttere..

• #3   21. sep 2010 Kan sagtens føle dig! Men hellere have det sådan end dem der bliver ved med at ride de samme små programer gang på gang. Der er jo heldigvis også mindre klubklasser på distriktsplan. Og 'vores type' skifter jo program så snart vi kan frem for typen som 'cykler' rundt i samme program fordi man ikke er udklasset!
    Du må lide lidt endnu! *ss*

• #4   21. sep 2010 meget federe at ride LA, er kommet op på det i år, keder mig også i de andre klasse og hesten med smiley

• #5   21. sep 2010 Forstår dig godt. Elsker også selv suset, bliver generelt heller ikke ret nervøs mere. Det sidste års tid har jeg startet hestestævner på c-plan, og da jeg så skulle starte min pony igen på klubplan, var det slet ikke "spændende" og var slet ikke ret plaget af nerver, det var helt mærkeligt og kedeligt! smiley

• #6   21. sep 2010 jeg bliver stadig nervøs når jeg skal afsted på entertainer, hvis der er mange i klassen osv (men kun på C plan)...

Kommentér på:
Ned og starte lavere klasser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce