Ned og starte lavere klasser {{forumTopicSubject}}
Nå nu vil jeg altså lige finde ud af om jeg bare er mærkelig eller hvad???
Nu har jeg jo hele året startet LA dressur på Entertainer, både på D og C plan, med fornuftige resultater osv.... Og jeg er begyndt at synes C stævnerne er federe, fordi der er flere i klasserne og mere konkurrence... (det var ærlig talt begyndt at blive lidt kedeligt til D stævnerne, at vi faktisk vandt hver gang vi startede, selvom vi red et dårligt program for eks.)
Nu er jeg så kommet lidt igang med isabella igen... Hun har ikke været ude og starte siden januar 2009, s¨å det er jo næsten 2 år siden...
Hun starter selvfølgelig stille ud med LC dressur.. for det første er hun ikke længere uddannelses mæssigt, og for det andet har hun aldrig rigtig startet dressur, da hun var springhest førhen...
Men NØØØØØØJ hvor det dog KEDER mig at ride LC klasserne
Når jeg er færdig med programmet tænker jeg sådan lidt "øøøøøh var det det???"....
Jeg ELSKER at være ude og starte på hende igen, hun er jo min øjesten nummer 1....
Men det giver sku ikke det samme "sus" i maven som det gør når jeg rider en LA klasse mod 20 andre på C plan...
Er jeg den eneste som mangler lidt "suset" når man starter en anden hest i lavere klasser???
maj 2007
Følger: 61 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 860
jul 2007
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 5 Emner: 102 Svar: 230
Du må lide lidt endnu! *ss*
feb 2007
Følger: 90 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 752
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
Ned og starte lavere klasser
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside