{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

I lod & frem og ned {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har fået lært en masse omkring det med at ride hesten i lod. Og at man så skal øve hesten i at 'løfte sig' ved at ride den frem og ned. Og jeg ved hvor vigtigt det er, at hesten ikke rides bag lod. Men da jeg ikke kommer til at ride seriøs dressur. Og min hest vil ofte have dage, hvor træningen foregår uden rytter på ryggen(horsemanship) eller med hygge ture i naturen. Så den bliver ikke brugt til noget specielt krævende ridetræning. Og så vil jeg egentlig bare høre om I synes, at det er meget vigtigt, at man træner dette og får det på plads. Da jeg jo ikke må glemme at sige, at hesten altså skal bruges til ridning på bane, bare udelukkende hygge-ridning. Men det helt store spørgsmål er måske bare, om jeg kan nøjes med at ride hesten med hovedet 'oppe' Den skal jo som sagt bruges meget mere til horsemanship og tur end ridning på bane. Jeg kan også træne den i at ride frem og ned i longe, men da jeg bare ikke er til noget dressur-præget ridning, så er jeg ikke sikker på, at jeg nødvendigvis vil starte op med det fra hesteryg... Har I andre råd til hvad jeg kan gøre i stedet og Er det dumt at tænke sådan? Håber I tager jer tid til at svare smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I lod & frem og ned
Kommentér på:
I lod & frem og ned

Annonce