{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Bukker. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Jeg har part på den dejligste hest i verden, nemlig Thibaud. Jeg rider ham hverdag, og har haft part på ham i snart 4 måender. Jeg følger han har lært mig en masse, og det går for det meste op ad bakke med os. Vi vandt vores første stævne i søndags, og er super tilfreds med ham :') (Det var et trav program)
Han er den der hest, der godt kan være lidt fræk, og komme med et bukspring, en gang imellem. Det sagde ejeren allerede til mig for startet af, men det rørte mig ikke, at han gjorde det. I al den tid jeg har haft part på ham, har han bukket med mig ca hver anden gang - Det er altid i galop han gør det. Jeg har ikke rigtiig haft noget problem med det, da jeg sagtens kan holde mig fast, og da jeg bare plejer at sige "Nej!" til ham, så snart han gør det.
Men her inden for de sidste 14-20 dage, er det blevet slemt. Man kan nærmest slet ikke sætter ham i galop, for han stopper op, og bukker på stedet. Og hvis han ikke gør det, er han også begyndt at stejle, og det har han ALDRIG gjort før! Jeg synes det er rigtig ærgeligt at han gør det, for vil rigtig gerne starte stævner på ham, hvor der er galop med i, men er bare rigtig nervøs for, om han kan finde på at gå "amok" til stævnet. Desuden er det også rigtig irriterende han gør det, for når han nu gør det så voldsomt som han gør, bliver jeg faktisk nogen gange bange for ham.
Jeg ved, at han på et tidspunkt var rigtig streng (Før jeg havde part på ham) hvor han bukkede og stejlede uafbrudt, og det var fordi han havde spidse tandspidser. Men han næsten lige fået sine tænder ordnet, så ved virkelig ikke, hvorfor han ter sig sådan.
Jeg vil IKKE skifte min part begrund af det her, da han betyder rigtig meget for mig, og desuden skal jeg muligvis selv havde ham, da han er tilsagl.

Håber I har nogle råd, eller kan forklare hvorfor i tror han opføre sig sådan.

Snak ordentlig til mig, og sig hvis I har misforstået noget i tekset, tak!!

På forhånd tak! :o)

// VIíctoria.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bukker.
Kommentér på:
Bukker.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce