{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilskud til tynd hest?
  • #1   28. sep 2010 majsflager - de er ikke dyrer og hestene taget godt på af dem smiley

• #2   29. sep 2010 Du kan også give den olie i sin mad, har selv 2 store heste der nemt bliver tynde, og de får 0,75 dl olie i deres mad 3 gange om dagen, og det hjælper virkelig meget! + det er rigtig næriningsrigt for dem:)

• #3   29. sep 2010 min pony er også meget tynd og har svært ved at tage på, jeg giver ham majsflader med rapsolie, og det hjælper (:

• #4   29. sep 2010 Du skal give den.

Olie (eks karonoil fra Biofarmab eller alm madolie)
    B-vitamin (eks. Shyfeeder B fra Biofarmab)
    Multi vitaminer
    Lucerne
    Soyaskrå
    Majsflager

og ja gerne noget tilsskudsfoder

Så er der garanti for at den tager på smiley min som jeg slet ikke har kunnet få til at fungere, har fået dette og kører helt super nu smiley
    Mit problem var at han motionerede det hele væk!! Han motionerer stadig rigtig meget, samt han er i let træning, og han holder sit huld

• #5   29. sep 2010 Build-up (staves ? )
    det fik min da den var MEGET tynd smiley men det gjalp og så alt det hø/wrap den kan spise xD

• #6   29. sep 2010 Jeg har haft stort held med at bruge:

alm rapsolie - 1 dl pr dag hældes over foderet! ( ca. kr. 1,- pr dag hvis du køber den almindelige i supermakedet)!!!

Soyaskrå (toasted) - 2 dl pr dag ( ca. kr. 199,- for 25 kg)

Linamix!!!

Linamix er bare helt genialt, siger jeg jer! Det er kanon! Man kan se det på pelsen, afføringen osv... Koster vist omkring kr. 250,- for 25 kg!!!

Søg Linamix på google.dk

Og held og lykke med det! Når man står i det, kan det virke forfærdeligt. Jeg følte lidt at folk troede jeg ikke fodrede ham nok, men grunden var at han havde været på kobber og jern kur, og det tog hårdt på hulden!

• #7   29. sep 2010 Spillers - Build up smiley

Kommentér på:
Tilskud til tynd hest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce