{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
885 visninger | Oprettet:

sår under øjet :( {{forumTopicSubject}}

jeg kommer ud til mine heste og ordner og hæler mad op og div. og så lukker jeg alle hestene ind.
da hestene er inde skal jeg lige have mine ud og vaske ben. ser jeg med det samme tatoonie er hævet under øjet. jeg får lavet noget vaske vand og begynder og vaske. puha en revne han har fået smiley

får alt snavs ud og lagt tyndt lag pencillin salve på.

dyrlægen sage jeg skulle ringe hvis han blev dårlig ellers skulle det nok gå.
skal selvf holde øje med ham. men skulle også se tiden an.

ihhh har helt ondt i maven smiley
min lille pus altså ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sår under øjet :(
  • #1   20. okt 2010 Iha, kender det godt. Man synes det er forfærdeligt, men som Nadja også påpeger er det jo ofte bare en foldskade, der hurtigt går over. Men det må altså bare gøre avs.

• #2   20. okt 2010 Iha, det kender jeg godt.
    Jeg kom en dag ud på folden, og så stod blodet bare ud af mit føls øje. Nøj hvor blev jeg dårlig. Men han spiste bare sin mad, så ingen panik der.
    Øjne er noget værre noget at få skader i ):

• #3   21. okt 2010 Nue:/ Har ikke prøvet det med øjet, men en dag, da jeg hentede min hest, så jeg hun havde størknet blod til at sidde, der hvor biddet ligger:S Derefter prøvede jeg at åbne munden på hende, og der så jeg hendes tunge næsten var skåret helt over!:/ Kvalme!:( Fik ondt af hende, og begyndte næsten at græde.. Da jeg så trak hende ud, så jeg at min kasse (Hun var på sommergræs, og jeg havde en kasse med sadel og hovdetøj i! Ved godt det var dumt!!!" Var åben.. Jeg trak hende der hen, og der lå mit hovedetøj og var skåret i stykker:'( Jeg blev virkelig bange! En hest der er skårt i, og mit hovedetøj der også var skåret i..

- Men dette er nok ikke lige sådan noget, men ved hvilket chok man får!!:) Håber det går i orden!

ps. vi havde dyrlæge på hende med det samme, og hun gav hende noget "pasta" noget:D Det er helet sammen igen..

Kommentér på:
sår under øjet :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce