{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stg mål ?
  • #1   27. okt 2010 Jeg ved det ikke, har osse tænkt lidt på det samme..
    Min 2 års har osse travlt.. Så travlt at jeg ikke kan tænke på om ikke det værker noget i benene når det skal gå SÅ stærkt, OG om det får nogen konsekvenser...?
    Så følger lige med her....

• #3   27. okt 2010 hvor de har fået for meget protein som små vokser de super hurtigt, og det kan i værste tilfælde medføre mus osv... (:

• #4   27. okt 2010 Jeg tror ikke du skal være nervøs, nogle er bare før færdig med at vokse, end andre. Jeg har prøvet at have en der som 2 årige var 146 cm, det var hun stadig da hun blev kåret som 3 års. Så efter min mening har det ikke noget med proteiner at gøre, om de bliver store. Det må ligge i generne.Og for øvrigt ser hun jo rigtig smuk og fin ud.

• #5   27. okt 2010 Det er heller ikke proteiner der kan påvirke væksten, men derimod store mængder af stivelser = for meget energi. Det er bla. derfor at det ikke er klogt at fodre med korn til fx. føl ligesom risikoen for mavesår.

Kan kun anbefale at man sætter sig ind i fodring af dyr i vækst, da der er en masse spændene materiale om det.

• #6   27. okt 2010 men højden på afkommet er genetisk bestemt, såfremt føllet er dækket korrekt ind, mangler føllet noget i sin ernæring, kan føllets udvikling sættes tilbage, ligesom ved sygdom.

• #7   28. okt 2010 Jeg ikke hvordan hun er blevet fodret indtil hun var ca 16 mdr , da jeg købte hende , men jeg har efterfølgende spurgt mig frem ang foder hos nogle som jeg mener har forstand på det , og forsøgt at fodre hende mest muligt korrekt . Men vi må vente og se hvad " de strenge dommere " har at sige om det , men spændene er det ihvertfald smiley

• #8   7. dec 2010 min 2 års er også stor, hun måler ca.145-146 nu og planen er også at hun skal til kåring til sommer, så må vi se hvad de siger for kraftig ser hun også ud til at blive, kig hende hvis i har lyst.

Kommentér på:
Stg mål ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce