leger vi kispus?? langt {{forumTopicSubject}}
Elle hvad har vi gang i her??
jeg er så vild med når mænd og kvinder leger tagfat, og når der sendes "mixed signals"
jeg fatter minus, eller også er jeg bare holdt helt op med at stole på min intuition og mig selv.
hvad betyder det når en mand, lytter og ser en? er han interesseret ellr er han bare en go ven?
sagen er den at jeg har den her kammerat/ekskæreste/kollega, han hjalp mig op da jeg sidste år, røg i gulvet efter et brud med ham jeg troede jeg skulle dele resten af livet med.
Han var der når jeg var ked af det, han lyttede til mig og han så mig. naturligvis begyndte jeg at få nogle følelser for ham, og han er den eneste mand jeg ikke har sammenlignet med "min store kærlighed".
jeg begynder at interessere mig lidt for S.Å. og vi bruger en del tid sammen, bare kaffe og hygge snak. vi ender så en dag i samme sofa og det ene knus efter det andet, leder os til soveværelset.
vi begynder her efter officielt at være kærester, og nu er S.Å pludselig ikke så opmærksom mere, og da slet ikke snaksaglig, det undre mig egentlig ikke, men jeg ender med at blive tosset, og truer med at jeg kan da også bare tage hjem til mig selv. og sådan bliver det, vi er så ikke længere kærester.
jeg har som så ofte før forsøgt at lave om på manden, og bla brokket mig over at han manglede en kniv i køkkenet, at han trængte til at blive klippet, at han burde lave noget mere med sit barn, og sådan forskellige ting.
vi begynder så at komme sammen igen, og er sammen ca 6 måneder. da han igen bliver indvolveret i politik, er er for lidt timer i døgnet, og vi bliver enige om at skilles som venner og kollegaer, og no hard feelings. og det er også helt fint altsammen.
jeg går tilbageg til min store kærlighed (dum som jeg er). det går jo selvfølgelig heller ikke denne her gang.
og igen nu melder S.Å sig på banen. han hører selvfølgelig om mit brud med P. o spørg til hvordan jeg har det. og se nu er det jeg begynder at blive forvirret og ikke tro på mig selv.
S.Å har en evne til at se gennem folk og han fornemmer hurtigt at de er noget galt, og han inviterer mig over, så skal han nok lave mad, så er han da sikker på jeg får noget at spise.
han lægger mig i sin seng og bare holder om mig, da han kan se jeg er træt og ikke sover ret godt, så er han da sikker på jeg er tryg, og sikker på jeg får lidt søvn så jeg kan holde den gående lidt.
han begynder at bede om min hjælp til små ting, såsom at klippe ham, passe hans hund, kører ham forskellige steder hen, komme og lave mad osv. alt sammen små ting som han ved jeg har overskud til. og han ved instinktivt at det er vigtig for mig at føle at der er brug for mig.
vi ender selvfølgelig i sengen igen, men ingen titel der hedder kærster.
jeg erfarer så nu at han faktisk, gør de ting som jeg bad ham om, han har pludselig anskaffet den kniv jeg snakkede om, han holder sit hår klippet, og han er begyndt at leve livet med sit barn.
jeg ser ham en dag hvor han har en dims på næsen, jeg siger til ha at den dims irreterer mit øje, han siger jeg bare kan fjerne den, men jeg gør det ikke. dagen efter har han selv fjernet den.
han er nu igen begyndt at snakke som før, han ser mig igen og lytter, og er utrolig opmærksom.han er sågår begyndt at fortælle mere om sig selv og sine følelser.
han bruger meget tid på at nusse mig, holde om mig, trøste mig, og ja elske med mig.
han kan dårligt holde fingerne fra mig når vi ses. og det er jo dejligt, men hvad pokker har han gang i??
han inviterer mig og lægger op, og flirter, elsker med mig osv og samtidig gør ha en del ud af at fortælle mig, at han har dårlig samvittighed over at han bare knalder mig og at vi ikke er kærester.
jeg har sagt til ham at det er ok, jeg bruger ham som jeg vil og han mig som han vil. og at jeg kun har et krav, at jeg vil vide om jeg deler ham seksuelt med andre, ikke fordi jeg skal vide hvem og ikke fordi det ændre noget, men jg vil have muligheden for at beskytte mig (gummi).
han har stadig dårlig samvittighed, men han er ikke sammen med andre kvinder, og jeg ikke med andre mænd. han fortæller mig at jeg er speciel og at han er den type mand jeg bør have, men at han ikke kan tilbyde et forhold pt.
jeg hr stadig nøgle til hans hus og han til mit, og jeg fatter ikke en skid.
og hvor vil jeg hen med alt det her rod, ja jeg ved det faktisk ikke.
ville bare smide mine tanker ned.
leger han kispus, vil han have mig, mangler han tid (kan jeg sagtens sætte mig ind i, efter som han før har samlet mig op og så er jeg gået tilbage til min eks, måske han vilvære sikker). horfor flirter han, hvorfor er han kærlig og seksuel med mig, og opfører sig som en kæreste. hvorfor er han i det hele taget som han er, og samtidig siger han ikke vil være kærester....
men det går jo meget godt, med det her, så jeg holder ham som min kæreste ikke kæreste.
jun 2009
Følger: 63 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 177
når dagligdagen kommer til et nyt forhold og man begynder at kende hinanden godt kan der godt gå lidt mystik af men det sørger han vist for at beholde og det jo kun til dig
kan godt forstå du er forvirret det ville jeg også være men du må se tiden an og gøre op med dig og ham hvad i vil når i når dertil
held og lykke håber det er jer for good for lyder til at i har kemien
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
han fortæller at han er bange for at binde sig, bange for at han igen ender i en skils misse som den har har været i gennem. når følelserne bliverfor kraftige bliver han bange og trækker sig
aug 2008
selvom handog får mig til at føle mig godt tilpas og hangiver mig overskud.
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 184
Han trækker sig når det bliver for tæt, du bliver bange og klamrer dig til ham, når det bliver tæt og du mærker han lige træder et skridt tilbage.
Det er SÅ utroligt normalt
Du skal turde give plads til at han lige træder et skridt tilbage og finder sig selv. Du skal turde ikke at blive skrap, fordi du derved skubber, det du aller helst vil have, væk. Jo mere du klamrer dig, jo mere prøver han at frigøre sig.
Det er helt klart nemmere i teorien og jeg er selv kun nået til teorien, for jeg gør nøjagtigt som du og finder mænd, der gør præcis som ham og jeg bliver bange, når de træder et skridt tilbage. Bange for at de går, bange for at jeg ikke er god nok og så sker det mærkelige: jeg bliver en kontrollerende/dikterene sur kælling. Det er mit forsvar, for så får jeg jo helt sikkert det jeg forventer og kender: at han går.
Ikke specielt fordelagtigt for mig selv, når nu jeg faktisk gerne vil have en mand, men jeg ender op med det jeg plejer at få, fordi jeg gør som jeg plejer at gøre
feb 2008
aug 2008
jeg har dog tænkt mig denne gang, at tage det helt roligt, og nej jeg er ikke nem og kommer ikke bare han kalder.
men ha giver mig overskud, det overskud jeg af andre grunde virkelig mangler og har hårdt brug for.....
så ja vibruger hinanden lige meget
feb 2008
Når man er angst ser man helt utroligt sur ud og den Rikke har han mødt og vil måske derfor, gerne beholde dig som den glade Rikke der ikke er bange
Hvis du kna nøjes med et ikke-fast forhold er det nok lige det I skal nu, for ikke at komme ind i den gamle trædemølle med klamre - frigøre.
Så kan du jo mærke efter om du stadig kan nøjes om noget tid
leger vi kispus?? langt
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside