{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

"Vild" i trav og galop! :-( {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg det problem med min pony, at hun er rigtig frisk og næsten ikke til at holde igen. Samtigdi i trav kan hun overhovedet ikke gå holdning, hun går ned og bøjer nakken i ca. 20 sek. op med hovedet igen osv så arbejde hende lidt ned, i galop løber hun bare og kigger i skyer, mens hun farer afsted på små volter. Min arm er godt øm efter at ride hende, ved godt man ikke skal bruge hændere ret meget når man rider. Ved ikke hvordan jeg ellers får hende til at slappe af. Hvis man lægger benene til hende farer hun bare afsted. Halve parader og parader virker ikke særlig godt.
- håber i har nogle råd ? smiley

På forhånd tak ;-D

mvh. Lisa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Vild" i trav og galop! :-(
  • #1   14. nov 2010 Lær den stopsignalet smiley Og hop ned på jorden og longer hende. Få hende til at gå rolig rundt i en longe i alle 3 gangarter med hovedet roligt sænket (altså ikke i holdning, bare ikke i skyerne) Ingen hjælpemidler, hun skal selv gå dernede smiley

    Forresten skal hesten nu helst kunne sænke farten på en halv parade, er du sikker på det er indlært ordenligt? Og husk det ikke tager en dag, men længere tid - halve parader skal også indlæres over et par gange, så den ved okay, nu går det for hurtigt så jeg må hellere sænke farten, når du laver din halve parade.


Kommentér på:
"Vild" i trav og galop! :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce