{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Sprede sin glæde {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg må simpelthen ud med alt min glæde.
For cirka et halv år siden blev jeg lovet en ny hest, af mine forældre, da jeg gerne ville ''lærer hesten at kende'' før mine 16 år, så det ville sige, jeg har 2 år til at komme ind på hesten. Jeg blev lovet en ny hest i 2011. Kiggede lidt rundt på nettede allerede fra starten, og havde en annonce, men synes ikke den rigtige hest kom, og det var også først næste år jeg måtte få hesten, da jeg har pony pt., som jeg beholder - men han skulle have ordnet tænder osv. så vi havde først pengene der. En dag kontakten en ung dame, ved navn Jannie mig, fordi hun havde en Shagya Araber, ved navn Amira, fordi hun skulle have hende tilredet. Hun spurgte derfor om det var noget for mig, og jeg sagde da ikke nej. Men vi aftale d. 2. januar 2011 skulle hun komme. Så i fredags så jeg herinde, at hun var tilsalg. Jeg var i forvejen helt solgt i hende, men da var hun ikke tilsalg. Jeg tænkte øv, fordi så kunne det være hun blev solgt inden januar. Men jeg tikkede så mine forældre i to dage, om at vi kunne komme ud at se Amira, for også at se om hun overhovedet var en type for mig. Igår d. 21. november 2010 var vi ude at se hende første gang. Allerede da jeg så hente, var jeg solgt. Jeg vidste at det skulle være hende. Jannie, som har hende, tog hende udenfor og løb med hende, ligesom til kåringer, og hun lytter så ekstremt hurtigt og skal ikke jages med når hun skal igang, hun gør som hende. Men så når Jannie stopper, når de løb, stopper Amira op <b> med det samme </b>, og det synes jeg godt nok var sejt!
Vi har besluttet os for at købe Amira, da hun er klar til tilridningen, også har jeg 2 år til at komme igang med hende, også er vi sådan set klar til 2013 cirka. Jeg får hende hjem den 2. januar cirka, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Vi skal blandt andet have hende til Kåring, hvor Jannie hjælper os. Til føl-skue blev Amira blandt andet bedømt med et 8-tal. Regner med at avle et føl på hende, når hun er ældre. Det er meningen at jeg skal bruge Amira som springhest, inde for stævnesporten. Hendes far er super god springhest og hendes mor er på okay plan.

Ville lige ud med at min glæde, da jeg bare så glad for at det blev hende, jeg er helt sikker på at hun er den rigtige for mig.

I kan se hende på min profil, har også en video.

<i> Mvh Louise </i>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprede sin glæde
Kommentér på:
Sprede sin glæde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce