Nedtur.. og det er ofte. {{forumTopicSubject}}
Jeg har i helle sommer og efteråret været igenem en ordenlig omgang med imn mave, da jeg har amøbber efter en rejse fra paris. Har både være indlagt, og også været hjemme, men på hospitalet næsten hver dag. Men det har viderført tll jeg har fået stress og en deperation. Hvor jeg nu både går tilen osteapogt, og sådan en hokuspokus mand, og så min daglige læge flere gange om ugen. Men alt det før at min imunforsvar er virkleig dårligt så bliver ofte syg, rigtig syg, og nogen gange kommer jeg ind på hospitalet igen.
Men når jeg er syg vil mine forældrer ikke have jeg tar' ud til hestene, og det er jeg bare så .. arh over, da det er hestene der kan få min selvtillid op. + vi har enormt økønomisk problem for tiden, vi har solgt vores biler, så jeg har ikke rigtig mulighed for at age ud til ponyen selvom jeg er rask, da min mor ikke vil have jeg skal cykle i snevejr om vinteren. + helle min familie er splittet ad, mine søskende der er flyttet hjemmefra, og mine forældrer er uvenner. Og så kommer jeg bare så meget bagud i skolen, og det er ikke lige den aller mest opbakkende klassekammareter jeg har. Men det der virkelig stresser mig er at jeg bare ikke kan komme ud til ponyen..
- ja skulle bare lige ud med det.. og i tænker måske hvorfor jeg skriver det her, ja jeg har ikke andre steder af fortælle det..
Mvh
feb 2009
Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.953
Du kan altså altid skrive til mig hvis der er noget søde!!
jan 2010
Følger: 191 Følgere: 186 Heste: 2 Emner: 281 Svar: 1.407
feb 2009
Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.953
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
Tro mig, depressioner, det er det værste man kan komme ud for!
Men op med módet du!! Det skal nok gå frem af! Moder Naturs ånder sætter os engang i mellem på en svær prøve, hvor vi står med det ene ben i graven. Men der er ikke andet at gøre, end at fortsætte med at gå!
Men, hav ikke dårlig samvittighed. Det er kun en prøvelse..
mvh. H.H. (Hovkjær Heste.)
jan 2010
Tusind tak, for dine råd. Det hjælper at få afvide at jeg ikke skal have dårlig samvitighed, for det har jeg. Endda rigtig meget..
Ja jeg håber bare det er en prøvelse!(:(:
maj 2008
Jeg ved hvad jeg taler om
Prøvelser kan være enormt langvarige
Og, endnu engang. Du skal ikke have dårlig samvittighed. Koncentrer dig om at blive rask,
H.H.
jan 2010
- plus jeg har fået konstateret stress, ja det er et stort ord. Men det gør det ikke nemere at ens mor beder om at man skal skære ned på hestene, og det er det sidste jeg vil, som så aldrig.
Det man virkelig drømmer om, skal man blive ved, så må man udelukke hvad andrer siger og brænde for det man gør, og det er jo groundwork, aka hestene. Jeg styrker min slevtillid sammen med hestene, og så er det jo ikke nemt når de siger jeg skal skære ned på det..
Men tak.. (:
maj 2008
Men eftersom, jeg syntes du skal tænke på dig selv, skal du tage ud til hesten, men kun i små doser. 1 dag af gangen
Keep going VTK, stress er et stort ord, men det kan kun blive bedre, hvis man slapper af, og gør det man elsker/brænder for. Selvom det kan være svært at sige sine forældre i mod, og man syntes de at de overhovedet ikke ved hvad de taler om, og at de ikke vil ens bedste. Så bliver man nødt til at åbne munden
Der er ikke andet end at sætte sig ned, og sige; "Hør her mor, far.. Jeg har det bedst med migselv og føler at jeg har ro, når jeg er sammen med min hest,"
- Start evt ud med at aftale at du tager der ud, hver tredje dag, eller sådan noget, så dine forældre også får lov til at bestemme lidt
Der er ikke andet end at forhandle lidt. Men husk, de vil altså kun dit bedste..
<b>"Keep going strong, the only person in this world there would let you down, is your self. Smile, and just keep going, then it all will works out. And remember then, i'll be there. So Dont Worry, keep smiling and going strong, because, can't you be there for your self, then dont worry, 'cause, i'll be there"</b>
- Skrev min bedste ven Josef til mig da jeg var nede
- H.H.
Nedtur.. og det er ofte.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside