{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Marsala er blevet mærkelig (lang) {{forumTopicSubject}}

I påsken i år solgte jeg min hoppe på 12, jeg har selv haft hende i 6 år, og har ingen problemer haft med hende.

Den nye ejer fik efter et par måneder problemer med hende da hun blev halt og var det gennem en længere periode.
Det viste sig så det ar nedsunket hovben. Hun har stået stille siden juni måned, med mere eller mindre boksro, hun har fået sygebeslag på og er startet med genoptræning for ca 1½ måned siden.
hun er selvfølgelig meget frisk efter så meget ro, og har altid været en arbejds narkoman.
Nu, er hun så begyndt at bukke og stejle når de vil ride hende, hun fik ny sadel for en måned siden som er tilpasset af en sadelmager, Så den skulle ikke give problemer.

Men Jeanette som har hende frygter lidt hun ikke snart begynder at arte sig, da hun er lidt betænkelig ved at ride en hest hun ikke er helt tryg ved. hun er ikke vildt erfaren, så en hoppe på 1.72 er en stor mundfuld når hun ikke opføre sig ordentligt.

Frygter sådan hun sælger hende igen... Min første tanke var at jeg ville købe hende tilbage, men står og kan føde barn nr 2 om 2 uger og har derved ikke rigtig tiden til at have hest, hvilket var derfor jeg solgte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsala er blevet mærkelig (lang)
Kommentér på:
Marsala er blevet mærkelig (lang)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce