{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Justin inspirerede mig.. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne fortælle hvordan Justin har inspireret mig..
Justin har på mange måder hjulpet mig igennem de allersværeste perioder. Ulykkelig forelskelse, har han fået mig til at glemme, selvom jeg var sikker på at jeg ville være ulykkelig på livstid. Når jeg har haft en meget dårlig dag, og så har sat mig hjem og været sur. Så har han reddet min dag ved hans beskeder på Twitter, og videoer på YouTube. Han har kunne få mig til at smile hver eneste øjeblik, lige meget hvor dårligt humør jeg har været i. Han fylder sindssygt meget i min hverdag.

Jeg har ikke rigtig nogle veninder, som har det præcis på samme måde som mig, med hensyn til Justin Bieber. Min bedste veninde synes han er pænt lækker, synger godt osv, men sådan har jeg det ikke kun. For mig at han min rollemodel. Jeg ser sindssygt meget op til ham. Han som gud for mig. Andre kan slet ikke forstå mig når jeg siger det, og mange bliver trætte af mig, fordi at jeg ikke snakker om andet end ham. Men jeg kan ikke lade være, for han er ALTID inde i mit hovede. Når jeg vågner, når jeg er i skole, når jeg laver lektier, når jeg skal sove, når jeg drømmer.. altid. Og efter at han er kommet så meget ind i mit liv, har jeg det fantastisk. Jeg kan se alting på en lys måde, og jeg har lært aldrig at sige aldrig. Og det er Justins skyld. Han er grunden til at tror mere på mig selv, og følger mine drømme. Han kom fra en lille by, fra en fattig familie, og se ham nu. Verdens største teenage-stjerne. Justin har en kæmpe stor påvirkning på mit liv. Min familie, siger altid at jeg er helt skør, og det er jeg sikkert også. Men man kan ikke blive andet, når man indser hvordan Justin er.
Alle synes det er latterligt at jeg kan elske en person så meget, når jeg aldrig har mødt ham. Men virkelig, jeg føler at jeg kender ham så godt, som om han var min storebror. Han er så åben for sine fans, giver så meget kærlighed til os. Jeg elsker, når han siger at han elsker os. For sig ved jeg at kærligheden er gengældt. Han er den mest fantastiske dreng, jeg nogensinde har set.

Justin er mere end bare en sanger for mig. Han er nærmest en gud, for han er den jeg henvender mig til, når jeg har det allerdårligst. For mig er han et fantastisk menneske, som der burde være mange flere af. Han er så speciel, alle hans talenter, og så hans udseende, humor, personlighed. Alt ved ham er fantastisk. Som sagt, han påvirker mig vildt meget. Hvis jeg ser/hører noget dårligt med ham, begynder jeg tit at få tårer i øjnene, og blive ked af det. Og da jeg så ham til AMA, hvor man så ham live begyndte jeg at ryste over hele kroppen, og græd. Jeg kunne slet ikke sige noget. Og når han smiler, smiler jeg. Jeg kunne have skrevet hans sang ''U smile'', tilbage til ham smiley Han betyder rigtig meget for mig.

Jeg kan ikke forestille mig en verden uden ham.

Undskyld, hvis det blev lidt langt, men man kan jo skrive en roman om ham smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Justin inspirerede mig..
Kommentér på:
Justin inspirerede mig..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce