{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver til mændene i vores liv
  • #1   11. dec 2010 Har købt en lækker vinterjakke + en DVD med "Bonderøven" til min mand smiley
    Han ønskede sig dvd'en, jakken er mit egen påfund, da jeg syntes han mangler en ny..

• #2   11. dec 2010 Her får manden, thermokedeldragt, modelbiler til sin samling og et par træsko.

• #3   11. dec 2010 min mand får enten et nyt ur eller værkstedsmøbler...skabe, skuffer arbejdsbord og sådan noget....Skal have noget usædvanligt, han her givet mig en hest i julegave i år xD

• #4   11. dec 2010 tja.. havde planer om at give ham et ur... men syntes ikke jeg kan finde et FEDT ud der også passer til min pengepung...

• #6   11. dec 2010 vi har givet hinanden nye dæk, en hund og mange andre dyre ting i løbet af året, så vi gir ikke hinanden noget smiley

• #8   11. dec 2010 Min kæreste får et par dvd'er. Og som en overraskelse får han en ridehjelm :0) Da han har sagt han godt kunne tænkte sig at prøve at komme med ud og skridte ture, så nu vil jeg sørge for han er lidt tætter på det med hjelmen :0)

Min far får en cykelhjelm, da han får en cykel af min mor, og så får han en ny kost ud til værkstedet :0)

• #9   11. dec 2010 Faldt lige over dette "ur", det er dog noget dyrt synes jeg, men smart smiley (link fjernet)
    Nogen der kender det?

Hmm måske billetter til Mamma Mia eller er det mere en pige gave? Hans syntes godt om Cats da vi var inde og se den.

• #10   11. dec 2010 til min søde kæreste har jeg købt den fedeste kaffemaskine der selv kan kværne bønner og som kan tidsinstilles aftenen før så der er frisk kaffe til morgen smiley Så følger der 6 forskellige slags kaffebønner med...

min far skal have en elektronisk p-skive, han ønsker sig aldrig andet end søde børn så det er lidt svært at købe noget til ham...

De mænd er i det heletaget svære at købe noget til synes jeg... men de har det nok på samme måde smiley

• #11   11. dec 2010 Kaffemaskinen du snakker om, kan du evt linke til den?

• #12   11. dec 2010 jo du kan finde en her
    (link fjernet)

der er tilvalg med kaffen og reservedele, men du kan lære mere på siden smiley

• #13   11. dec 2010 Det er da smart, man får sikkert bedre smag ud af sin kaffe med sådan en maskine.

• #14   11. dec 2010 min kæreste får noget tøj han har ønsket sig. Og en dvd. Men han har også lig haft fødselsdag hvor han havde fået billetter til linkin park koncert. Og en tur i en formel 1 stimulator . Min bror får næsten alt i køkken udstyr da han skal til at flytte hjemme fra.

• #15   11. dec 2010 ja han går meget op i kaffe og elsker det så den synes jeg var en god gave til ham og så kan den lave noget spændende og anderledes kaffe til mig smiley

• #16   12. dec 2010 min far får billetter til Dodo & Dodos unplugged som han så kan tage min mor med ind og se. Jeg synes det er håbløst at finde noget brugbart til "de gamle". De køber jo alt hvad de vil have
    Min kæreste får en kæmpe stor Mag-Lite lommelygte. Den har han snakket om hele året, så nu skal han have den (og spørg mig ikke om hvorfor man synes at det er det fedeste i verden at få sådan en, men det er nok en mande ting)

• #18   12. dec 2010 Min kæreste får en barbermaskine, og noget parfume. Vi har købt mange store ting i år, så det bliver lidt færre gaver i år. Stedfaren får smøger, striktrøje og nye boxershorts (som han får hvert år, da han ALDRIG ønsker sig noget, belastende)
    Svigerfaren får gavekort..
    Mænd er godt nok svære at hive ønsker ud af:)

• #19   12. dec 2010 min dejlige mand har fået en ny ps3 da den gamle ps3 brændte sammen , så den har han fået. Så har vi givet hinanden 2 skønne perser misse piger i jule gave også.
    Jeg har så fået en bil (drømmebilen nissan 100nx, nr 3 i min samling) og en ny hest i julgave( tequila), så mon ikke han skal have noget mere????
    nah... tror jeg ikke han skal, for han vil have ny bil til foråret

• #20   12. dec 2010 overvejer lidt at give in bedre halvdel en nintendo wii ... men er ikke helt sikker på at det skal være det

• #21   13. dec 2010 kæresten min får ingen julegave.. men han får en gave fordi han er dejlig. og fordi jeg har lyst til at give ham noget der kan minde ham om mig, eftersom vi ikke ses så ofte i hverdagene eftersom han bor 130km fra mig (endnu), jeg giver ham en t-shirt, og et medlemsskab af schæferklubben, fordi jeg har foræret ham en schæferhvalp.

• #22   13. dec 2010 Min kæreste får en "bonderøvskasket", for sådan en har han ønsket sig. smiley

Og så har jeg planer om at finde endnu en lille, lidt mere personlig gave... hvad det bliver, ved jeg endnu ikke helt... smiley

• #23   13. dec 2010 Jeg ved virkelig ikke endnu, hvad han skal have :s

Han ønsker sig bare mig - haha..
    Men I har da nogle gode idéer, som jeg lige vil tænke nærmere over smiley

• #24   13. dec 2010 Her giver vi ikke hinanden noget den dag, men tænker tilbage på de lækre ting vi har været fælles om at købe i år, fx. vores nye bil .

Vores forældre får en årskalender med foto af børnebørn og så en lille ting ved siden af, har endnu ikke fundet på hvad til alle endnu, ved min mor mangler lidt til køkkenet

Kommentér på:
Julegaver til mændene i vores liv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce